Motosikletleri Fark Edin Etkinliği

Katılım
9 Ağu 2009
Mesajlar
363
derkunt abi sizin ve diğer arkadaşların emeğine sağlık... son 10 dk oradaydım ama bayağı çalışmışım :mrgreen: inş. haftaya daha uzun süre sizlerle birlikte olmayı istiyorum:)
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
derkunt abi sizin ve diğer arkadaşların emeğine sağlık... son 10 dk oradaydım ama bayağı çalışmışım :mrgreen: inş. haftaya daha uzun süre sizlerle birlikte olmayı istiyorum:)

İnşallah Önümüzdeki hafta yani 2 - 3 Ocak 2010 Cumartesi ve Pazar günleri 12 den 17 ye kadar Hava yağmazsa ordayız. Kadıköy İskele Meydanı Haldun Taner Sahnesi önündeki Cam ağacının altındayız. Bu topikten duyrulacaktır. Topiki takip edin gelmek istiyenler.

Motosiklet.net e bu etkinliğe verdikleri destek için çok çok teşekkür ederiz. Sağolun dostlar iyiki varsınız. :rendeer:
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
2010 da görüşmek üzere derkunt abi :rendeer:

HERKESE MUTLU YILLAR. Tüm motorcuların 2010 dada tekeri düz bassın. :rendeer:

**********************************************************

Etkinlik için 4 haftalık müsade alındi. Hava şartları müsait olduğu "Yağış olmayan haftalarda" yapılacak. Hava müsait olursa 4 haftada bu etkinliği yapıcaz. HİTABEMİZİ DAĞITACĞIZ......

1. Etkinlik Haftamız 26 ve 27 Aralık 2009 Cumartesi ve Pazar Saat: 10:00 dan 18:00 Başarı ile TAMAMLANDI
2. Etkinlik Haftamız 02 ve 03 Ocak 2010 Cumartesi ve Pazar Saat: 12:00 dan 17:00 YAPILACAK
3. Etkinlik Haftamız 09 ve 10 Ocak 2010 Cumartesi ve Pazar Saat: 12:00 dan 17:00
4. Etkinlik Haftamız 16 ve 17 Ocak 2010 Cumartesi ve Pazar Saat: 12:00 dan 17:00

Bu Haftalardan hangisinde müsaitseniz yanımızda olun. Birlikten Güç Doğar. Birlik beraberliğimizi Gösterelim.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Ben saat: 12:00 dan beri burdayım kimse yok çok ruzgar var o nedenle bende şimdi saat: 14:00 itibari ile eve dönüyorum.

Motorum serviste olduğu için bu hafta üzülerek katılamıyorum. Servis geçici bir motor verdi ancak ruhsat vermediği için uzun bir yola çıkmak korkutuyor beni.
İnşallah haftaya pazar günü katılacağım.

3. Etkinlik Haftamız 09 ve 10 Ocak 2010 Cumartesi ve Pazar Saat: 12:00 dan 17:00
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
Bu güm saat:12:00 dan 14:00 kadar iki saat Haldun Taner Sahnesinin önünde bekledim. Kimsecikler gelmedi havada açtı ama biraz rüzgar vardı cadırı tek başıma kuramıyacağım için bende iki saat bekledim tek bir allahın kulu gelmedi. Bende Saat 14:00 de eve gitmek için oradan ayrıldım. Tüm Motosikler Kullanıcısı Arkadaşların Bu "YOLLARDA ÖLMEK İSTEMİYORUZ MOTOSİKLETLERİ FARK EDİN" Etkinliğine gösterdiği ilgi ve alakaya Teşekkür ederim sağolun :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:38 ----------

Bence ilkin Tüm Motosiklet kullanıcılarına "KENDİNİZİ FARK EDİN" Etkinliği yapılması lazım. :silent:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Derkunt abicim beni sakın yanlış anlama ama bu mevsimde bu etkinlik seçiminin de
pek doğru olmadığı da aşikar hem bizim kitlemize ters bir mevsim olması hemde
halkın bu soğukta orada durup ne oluyor diye bakma olasılığı bile çok zayıf iken;
kanımca kimseye serzenişte bulunmamak lazım.Daha uygun bir mevsim de bu etkinlik
olsa idi hem katılım en üst seviyede olur hemde istenen kitleye ulaşmış olurduk.
Ben dün öğleden sonra oradan geçtim yoktunuz ama o hava da orada olmamanıza da şaşırmadım
doğrusu bu öğleden sonra kadıköy de olucam bir bakarım size orda olursanız görüşürüz.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
üstad seni bilmem ama ben etkinliğin ciddi katılımlar ile devam etmesini beklemiyordum.

umarız bu hafta da orada olursun da iki lafın belini kırarız artık geçen sefer pek kalamadık.

hava tahminlerine göre yağmur görünmüyor ama soğuk ve kapalı bir gün olacak gibi.
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
üstad seni bilmem ama ben etkinliğin ciddi katılımlar ile devam etmesini beklemiyordum.

umarız bu hafta da orada olursun da iki lafın belini kırarız artık geçen sefer pek kalamadık.

hava tahminlerine göre yağmur görünmüyor ama soğuk ve kapalı bir gün olacak gibi.

İnşallah öyle olur yarın yani 09.01.2010 Cumartesi Etkinliğimiz yapılacaktır. Katılımın eb üst düzeyde olması gerekmektedir, nedeni basına haber verildi ve geleceklerini teyit ettiler. "ANADOLU AJANSI, DOĞAN HABER AJANSI, İHLAS HABER AJANSI ve CIHAN HABER AJANSI" vasıtası ile tüm medyaya bilgi geçildi. Basın gelirde MOTORCU ARKADAŞLAR gelmezse çok ayıp olur.
Yarın havada müsait katılın bu biz MOTOSİKLETÇİLER için bir etkinlik.
Basın saat 14:30 da Kadıköy İskelesi Haldun Taner Sahnesi önünde olacak onun için geliş saatiniz önemli.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Bugün akşamüstü bir uğradık..Bir kaç foto..

09012010553.jpg

09012010554.jpg

09012010560.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
Sevgili Arkadaşlarım;

Siz motorcu kardeşlerimiz bu etkinliğe gerektiği kadar önem göstemesenizde, Basının ilgi ve alakasını çekmeyi başardık. Bu etkinliğe destek veren 15 - 20 kişilik arkadaşlara teşekkür ediyoruz. Dünkü etkinliğimiz Basında yerini buldu ve bu günkü Cumhuriyet Gazetesinde (10.01.2010 tarihli) nushasında Etkinliğimiz resimli olarak verildi.
Link:

http://www.cumhuriyet.com.tr/?kn=7&hn=106652

Sevgili dostlarım etkinliğe katılamaya arkadaşlar bu haberi okuyup haber hakkında, haberin altında yorum yapın, habere oy verin en azından bu şekilde bir destek olun.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Sevgili Arkadaşlarım;

Siz motorcu kardeşlerimiz bu etkinliğe gerektiği kadar önem göstemesenizde, Basının ilgi ve alakasını çekmeyi başardık. Bu etkinliğe destek veren 15 - 20 kişilik arkadaşlara teşekkür ediyoruz. Dünkü etkinliğimiz Basında yerini buldu ve bu günkü Cumhuriyet Gazetesinde (10.01.2010 tarihli) nushasında Etkinliğimiz resimli olarak verildi.
Link:

http://www.cumhuriyet.com.tr/?kn=7&hn=106652

Sevgili dostlarım etkinliğe katılamaya arkadaşlar bu haberi okuyup haber hakkında, haberin altında yorum yapın, habere oy verin en azından bu şekilde bir destek olun.

Oylamamı ve yorumumu yazdım..Diğer yorum ekleyen kişilere uygun cevapları vermeliyiz..
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154


üstad daha fazla kalıp basın açıklamasını bekleyemediğim için kusura bakma.
işin aslını söylemek gerekirse insanları olduklarından dolayı eleştirmek pek meşrebimde yoktur fakat bu şekilde bir organizasyonun neden bu kadar sahipsiz kaldığını da anlamakta zorlanıyorum.
orada 6-7 motor ve 8-10 kişi gördüm. isteyen katılır istemeyen katılmaz bunu yadırgamam. lakin okuduklarımla eylemler arasındaki farklılık insanların samimiyetlerine olan inancımı baltalıyor.

dün hava ve ortam çok güzeldi teşekkür ederim.
biz yine gidenin ardından rahmet okumaya devam edelim.
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
Aşağıda yazanlar habere yapılan yorumlar

Motor kullanmak bir tutku olsa gerek,fakat trafikte motor kullanan arkadaşlara bakıyorum hepsi tutkularını bırakmışlar ecellerini arıyormuş gibi kullanıyorlar.Bence motor kullanan arkadaşlarımız kendilerini fark ettirmek yerine fark yaratmaları gerekmekte bunun için trafikte en sol şeridin ne emniyet şeridi nede motor yolu olmamasına rağmen bu yolları kullanmaktalar, birde dikkat ediyorum bir çok scoter tarzı motor kullanan arkadaşların ehliyetleri yok. (semih meşe)

Bu nasıl ters bir eylem. Hem suçlular, hem güçlüler. Trafiği ve kurallarını hiçe sayan, araç yokmuş gibi gidenler, olmazsa kaldırımdan giden,aniden aracın sağında solunda beliren, en olmaz aralıklardan aynalara çarparak, kapıları çizerek gidenler onlar.
Aklınızı başınıza alın yahu! Önce şu motoru saygılı ve nizamı ile kullanmasını öğrenin. (H Karabastık)


hadi buyrun burdan yakın imajımız bu işte :pr:
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
Aşağıda yazanlar habere yapılan yorumlar

Motor kullanmak bir tutku olsa gerek,fakat trafikte motor kullanan arkadaşlara bakıyorum hepsi tutkularını bırakmışlar ecellerini arıyormuş gibi kullanıyorlar.Bence motor kullanan arkadaşlarımız kendilerini fark ettirmek yerine fark yaratmaları gerekmekte bunun için trafikte en sol şeridin ne emniyet şeridi nede motor yolu olmamasına rağmen bu yolları kullanmaktalar, birde dikkat ediyorum bir çok scoter tarzı motor kullanan arkadaşların ehliyetleri yok. (semih meşe)

Bu nasıl ters bir eylem. Hem suçlular, hem güçlüler. Trafiği ve kurallarını hiçe sayan, araç yokmuş gibi gidenler, olmazsa kaldırımdan giden,aniden aracın sağında solunda beliren, en olmaz aralıklardan aynalara çarparak, kapıları çizerek gidenler onlar.
Aklınızı başınıza alın yahu! Önce şu motoru saygılı ve nizamı ile kullanmasını öğrenin. (H Karabastık)


hadi buyrun burdan yakın imajımız bu işte :pr:

Buradan serzenişte bulunmak bir işe yaramaz tabiki karşı fikirler olacak. Biz motorcular olarak yayında olan haberin altına biz motorcuların haklı olduğumuzu gösterecek olumlu mesaj yazarak konuyu güncel tutalım.

Buradan eleştiri değil haberin altına haklı davamızda haklılığımızı dile getirelim.
İMAJIMIZ BU DİYE OTURMAYALIM AMAÇ BU İMAJI DEĞİŞTİRMEK. O yüzden Haberin altına İmajımızı gerçek yerine taşıyacak yorumlar yaparak varlığımızı gösterelim, Haydi HABERE YORUM YAPMAYA.

Son Hafta Etkinliği 16 - 17 Ocak 2010 Tarihinde Saat: 13:00 - 17:00 arasında olacak Son iki gün hatdi gelin bizlerle olun
 
Son düzenleme:

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
Buradan serzenişte bulunmak bir işe yaramaz tabiki karşı fikirler olacak. Biz motorcular olarak yayında olan haberin altına biz motorcuların haklı olduğumuzu gösterecek olumlu mesaj yazarak konuyu güncel tutalım.

Buradan eleştiri değil haberin altına haklı davamızda haklılığımızı dile getirelim.
İMAJIMIZ BU DİYE OTURMAYALIM AMAÇ BU İMAJI DEĞİŞTİRMEK. O yüzden Haberin altına İmajımızı gerçek yerine taşıyacak yorumlar yaparak varlığımızı gösterelim, Haydi HABERE YORUM YAPMAYA.

Son Hafta Etkinliği 16 - 17 Ocak 2010 Tarihinde Saat: 13:00 - 17:00 arasında olacak Son iki gün hatdi gelin bizlerle olun

haklısın abi. bu arada 16 ocakta gelemem ama 17 ocakta hava güzel olursa ve bir problem olmassa orda olacağım yer yine aynı dimi kadıköy meydanı?
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
Son Etkinlik Haftamız :

Son Hafta Etkinliği 16 - 17 Ocak 2010 Tarihinde Saat: 13:00 - 17:00 arasında Kadıköy İskele Meydanı Haldun Taner Sahnesi Önünde olacak Son iki gün hatdi gelin bizlerle olun, Etkinlik çadırımızda sizleri bekliyor olucaz. :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst