65 model jawa mı yeni bir motormu ??

Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Küçültmüş o zaman :p:queen::queen::queen::queen:
Benim gibi innovadan an125 e geçtik :mrgreen: allahtan CC düşürmedik sadece scooter e geçtik :queen::queen:

İnnovayı bırakıp nasıl scootera geçtin ki:silent:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnnova çok çekti benden zamanı gelmişti fazla karıştırma :p:mrgreen:

Satmışsın motorunu biraz bilgi verirmisin,İnnova 125i düşünüyorum:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:01 ----------

Teşekkürler,özel mesajda çok iyiymiş al diyor:cat:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
İnnova alınabilicek en sağlam motorlardan birisi mükemmel bir motor vede çok eylenceli ben biraz yıprattım ve ufak tefek kazalar oldu ondan o şekilde yazdım normalde mükemmel bir motor...:cat:
 
Katılım
27 Eyl 2009
Mesajlar
766
kafa göz yarmaa kesin niyetlisin galiba.
hala kaynak tutacak vaziyettemi ki o nesne

Siz gençleri anlamak hiç mümkün değil jawaya ne kadar aşağılayıcı gözle bakıyorsunuz sizin altınızdakini 45 yaşında görebilecek hiç bir insan tanımıyorum ben evet bak beğenmediğin kaynak tutarmı dediğin 65 model jawa bu

 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
topik eskide bu eski motor toplama mevzusu her dem tazedir.
yerin, zamanın, becerin varsa dadından yenmez bu ihtiyarlar.
64 mz'in ilk marşını unutmam. topladık ettik, bas allah bas çalışmaz, bacağıma kramplar girer. sonra gönlü oldu, bi aldı marşı,
hey yarabbi sese bak, o aksak tın tıtın tın tın tıtın sesi beethoven 9. senfonisi.
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Ben bu motoru yolda görsem valla kaza yaparım... Yağlıboya tablo gibi maaşallah...

Benim ER6yla takasa girer misin hocam :p
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
www.zozi.net
Modifiyeli mopedlerin yoğun olduğu bir site olsa da bu sitede İzmirli jawa meraklıları çok var.eski model toplayan, alan satan yedek parça bulan kişileri burada bulabilirsin.Daha çok işin mutfağında olan tamiratla filan uğraşan sanayi eşrafından insanların bol olduğu bir site.Umarım yardımcı olan olur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:31 ----------



Bu asaletli makinaya tek kelime edilir:MAŞALLAH
 
Katılım
27 Eyl 2009
Mesajlar
766
Ben bu motoru yolda görsem valla kaza yaparım... Yağlıboya tablo gibi maaşallah...

Benim ER6yla takasa girer misin hocam :p


Güzel iltifatınız için çok tşk ederim dudak bükenlerde okuyordur :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:51 ----------

topik eskide bu eski motor toplama mevzusu her dem tazedir.
yerin, zamanın, becerin varsa dadından yenmez bu ihtiyarlar.
64 mz'in ilk marşını unutmam. topladık ettik, bas allah bas çalışmaz, bacağıma kramplar girer. sonra gönlü oldu, bi aldı marşı,
hey yarabbi sese bak, o aksak tın tıtın tın tın tıtın sesi beethoven 9. senfonisi.

Hatırlarım domuz kafa MZ derlerdi ön teker manevra yaparken far sabit kalırdı. Fakat şimdi ortalarda onlardan hiç yok
 
Katılım
5 Ocak 2010
Mesajlar
6
ben olsam alır toplarım... ama senin zevkine kalmış bişey. imkanın varsa al topla derim ben
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst