- Katılım
- 2 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,378
Beat almış.![]()
Küçültmüş o zaman
Benim gibi innovadan an125 e geçtik :mrgreen: allahtan CC düşürmedik sadece scooter e geçtik :queen::queen:
Beat almış.![]()
Küçültmüş o zaman:queen::queen::queen::queen:
Benim gibi innovadan an125 e geçtik :mrgreen: allahtan CC düşürmedik sadece scooter e geçtik :queen::queen:
İnnovayı bırakıp nasıl scootera geçtin ki:silent:
İnnova çok çekti benden zamanı gelmişti fazla karıştırma:mrgreen:
kafa göz yarmaa kesin niyetlisin galiba.
hala kaynak tutacak vaziyettemi ki o nesne


Ben bu motoru yolda görsem valla kaza yaparım... Yağlıboya tablo gibi maaşallah...
Benim ER6yla takasa girer misin hocam![]()
topik eskide bu eski motor toplama mevzusu her dem tazedir.
yerin, zamanın, becerin varsa dadından yenmez bu ihtiyarlar.
64 mz'in ilk marşını unutmam. topladık ettik, bas allah bas çalışmaz, bacağıma kramplar girer. sonra gönlü oldu, bi aldı marşı,
hey yarabbi sese bak, o aksak tın tıtın tın tın tıtın sesi beethoven 9. senfonisi.
yine eski konu hortlatmışınız :cherry:
ben olsam alır toplarım... ama senin zevkine kalmış bişey. imkanın varsa al topla derim ben