Honda Honda CG 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Islak zeminde çok sert lastik kayıyor.. Kauçuk en pahalı hammadde onun oranı çok önemli yumuşaklık yola yapışmasını sağlıyor..ve lastik kaymıyor..:rendeer:


bi nebze doğru ama duro'daki su kanalları derindir ıslak zeminde iyi olmasının sebebi o kuru zeminde frene sağlam bas lastiğin çıkarttığı o acı sesi duyamazsın kayar gider tecrübeyle sabittir :wiinkk:

birde sert olduğu için kolay patlamaz .
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
bi nebze doğru ama duro'daki su kanalları derindir ıslak zeminde iyi olmasının sebebi o kuru zeminde frene sağlam bas lastiğin çıkarttığı o acı sesi duyamazsın kayar gider tecrübeyle sabittir :wiinkk:

birde sert olduğu için kolay patlamaz .

Cem sende tecrübe daha çok doğrudur..
Şimdi napacam bu motora karar veremedim..En kötü karar kararsızlıktan iyidir...derler...
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
abi önce içine sinmesi içine sindiyse bir servise götür baktır iyi derse al derim şu marka bu marka diye ne desek boş aslında aman çok iyi deriz unmadığın bir sorun çıkartır kapalı kutu yani birazda şans işi içine sindiyse al derim .
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
abi önce içine sinmesi içine sindiyse bir servise götür baktır iyi derse al derim şu marka bu marka diye ne desek boş aslında aman çok iyi deriz unmadığın bir sorun çıkartır kapalı kutu yani birazda şans işi içine sindiyse al derim .

Doğru.. öyle.. düşünce alışverişi yapıyoruz.. Sende cg uzmanısın..Tabi sana soracağız..:cat:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
honda cg çok kalitelidir, fakat 2002 den 2003 yılına geçiş yapıldıgı zamanlarda türkiyeden birezilyaya taşınan honda titan ,titan s modeliyle rutujlandı. 2003 ve 2004 lerde şanzuman yapısı degişiktir.arka dişlisi 2005 cg lere göre bir dişli kadar küçüktür. bu yüzden 5 vitese attıgın zaman düz yolda çekme me sıkıntısı dogurdu ve 2005 lerde dişliyi bir diş olmak üzere büyüt tüler fakat yinede 4 viteste 100 giden motor 5 e alınca 95 e düşüyor. üzerine yatarsan biraz da meyil olursa 130 a kadar çıkar 2003 lerde şanzuman aglar gibi bir ugultu sesi gelir 2005 de okadar gelmez


birde 2003 ve 2004 lerin ibreleri 2005 ve 2006 cg lere göre 10 sürat fazla gösterir
bu motorun içini dışını bilirim ben
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
honda cg çok kalitelidir, fakat 2002 den 2003 yılına geçiş yapıldıgı zamanlarda türkiyeden birezilyaya taşınan honda titan ,titan s modeliyle rutujlandı. 2003 ve 2004 lerde şanzuman yapısı degişiktir.arka dişlisi 2005 cg lere göre bir dişli kadar küçüktür. bu yüzden 5 vitese attıgın zaman düz yolda çekme me sıkıntısı dogurdu ve 2005 lerde dişliyi bir diş olmak üzere büyüt tüler fakat yinede 4 viteste 100 giden motor 5 e alınca 95 e düşüyor. üzerine yatarsan biraz da meyil olursa 130 a kadar çıkar 2003 lerde şanzuman aglar gibi bir ugultu sesi gelir 2005 de okadar gelmez


birde 2003 ve 2004 lerin ibreleri 2005 ve 2006 cg lere göre 10 sürat fazla gösterir
bu motorun içini dışını bilirim ben
Peki 48 bin km nasıl bu motorlar için..?
Birde yedek parça çok pahalı imiş..

Verdiğin bilgiler ilginç ve gerçekten çok spesifik.. Yukardaki cg nin motoru açılmış mı peki?
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1250'lik berbatmış ,zıçmış motorun içine,sen beni dinle Erzincan'daki çok hesaplı,hem de 3-5.000 kmde:pr:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
http://www.sahibinden.com/honda_cgl_125-88WQQaXQQ19392580WQQpXQQdisplayitem

bu nasıldır.. piston gömleği değişmiş..önemlimidir..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:42 ----------



Ne diyorsun hocam sen..:queen::queen: Bunlarda mı ÇÇÇ ....dökülüyodur...

abi ilanlara bakıp inanma . yalanı su gibi yazıyorlar:cherry: hem 17bin de yazmış hem piston gömlek değişti yazmış. o motor kimbilir kaç km dedir. benim amcaoğlunda vardı. 4-5 sene bindi bu motora. en son 65bin deyken piston silindir değiştirmişti .


benim gördüğüm sen ekonomik bir motor arıyorsun. gideceğin km de önemli. eğer ben bir motor alayım günde ortalama 30 km süreyim 365 günde 10 bin km yapar. bana yeter 5 senede binemem sıkılır satarım diyorsan, japon olmasına gerek yok. çin malı ybr veya cgl al sür. yada cub al bir tane vergisi de yok 100 cclerin.

yani şimdi çin malı mondial motor alsan 30bin km piston segman istemez motor.bu da zaten sana yeter.


125 cc viteslilerin yakıtı hemen hemen aynı hepsinde.ama rahat olsun sadece, ben sürerken hız yapmam 100 km hızdan fazlası gereksiz dersen al bir ybr 30bin km hiç arızasız sür geri sat aldığın fiyata. ybr hiç titremez çoğu motora göre. ama 65 bin km de gitmez motoru indirmeden.




çok hesap yapıyorsun . detaylar içinde kayboluyorsun. kıy parana al 3-4 tane motor bin hepsine beğenmediklerini sat. 3-5 lira için vakit kaybettiğine değmez inan

yada siteden arkkadaşların motorlarını sür Ankarada beğendiğin motoru al deneyerek:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst