Honda Honda CG 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
şimdi gelelim cg 125'e sibop sesi çok önemli bir şey değil önemli olan motorun nasıl ve ne şekilde kullanılmış olması 48.000 cg için pek fazla km sayılmaz hatta aslına bakarsanız çoğu motosiklet için km önemli değil önemli olan motosikletin ciğeri ama madem vitesli motosiklete geçiş yapacaksınız cg tavsiye etmem neden derseniz birezilya yapımı parçası cidden pahalı (yansanayi parça olur ise başka) ama bir o kadarda sağlam bir motosiklet kendi jenerasyonu içerisinde boy ölçüşecek 125'lik görmedim desem yeridir :cat:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
şimdi gelelim cg 125'e sibop sesi çok önemli bir şey değil önemli olan motorun nasıl ve ne şekilde kullanılmış olması 48.000 cg için pek fazla km sayılmaz hatta aslına bakarsanız çoğu motosiklet için km önemli değil önemli olan motosikletin ciğeri ama madem vitesli motosiklete geçiş yapacaksınız cg tavsiye etmem neden derseniz birezilya yapımı parçası cidden pahalı (yansanayi parça olur ise başka) ama bir o kadarda sağlam bir motosiklet kendi jenerasyonu içerisinde boy ölçüşecek 125'lik görmedim desem yeridir :cat:

Ben bu gerçeği hava filtresine 35 TL verdikten sonra gidip yan sanayisini 8liraya alarak öğrenmiştim, ama motorun başka değişen hiçbir parçasıda olmadı zaten halada...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
şimdi gelelim cg 125'e sibop sesi çok önemli bir şey değil önemli olan motorun nasıl ve ne şekilde kullanılmış olması 48.000 cg için pek fazla km sayılmaz hatta aslına bakarsanız çoğu motosiklet için km önemli değil önemli olan motosikletin ciğeri ama madem vitesli motosiklete geçiş yapacaksınız cg tavsiye etmem neden derseniz birezilya yapımı parçası cidden pahalı (yansanayi parça olur ise başka) ama bir o kadarda sağlam bir motosiklet kendi jenerasyonu içerisinde boy ölçüşecek 125'lik görmedim desem yeridir :cat:

Motorun çiğeri neresi?
PEki geçiş için ne tavsiye edersin..Düşüncen nedir..?:rendeer:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
evet aparat kardeş.. sen baktın mı bu resimlere.. 48binde biraz canım sıkıldı ama ustaya göstermedim.. :bounce:
Aparat gel şu Titan S e bir bak ustam..


serdar abi 48.000 km o motor için tırı vırı desem yeridir ama resme bakmakla olmaz o iş keşke yakın olsaydın'da baksaydım ama bir ustaya hatta honda yetkili servisine göster derim :cat:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Bence ciğeri nasıl olsa hallolur asıl önemli olan yürüyen ve şasedir...Eğer bunlarda sorun yoksa rektefiye istese dahi yapacağın masrafı evladına kadar yetecek şekilde karşılar...
Aynı kalıpta aynı hava filtresinden bahsettim yan sanayii derken, uydurma açık hava filtresi değildi ve sonucu verimi aynıydı...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
serdar abi 48.000 km o motor için tırı vırı desem yeridir ama resme bakmakla olmaz o iş keşke yakın olsaydın'da baksaydım ama bir ustaya hatta honda yetkili servisine göster derim :cat:

Evet haklısın sadece konuşuyoruz..:rendeer:
Aparat senin ismin ne valla bilmiyorum..
Peki uzun yola gelirmi bunlar..
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abartılı parça fiyatı yok bunların(cg-cgl), zaten ömürlük parçaları endişe etme.
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Motorun çiğeri neresi?
PEki geçiş için ne tavsiye edersin..Düşüncen nedir..?:rendeer:

silindir, piston ve şanzıman motorun cigeri diyebiliriz makyaj iyi olabilir ama içi önemli olan.

sadece geçiş yapma için istiyor ve kısa bir süre sonra değiştirecem diyor isen cg olur,cgl olur ybr 125 olur.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
silindir, piston ve şanzıman motorun cigeri diyebiliriz makyaj iyi olabilir ama içi önemli olan.

sadece geçiş yapma için istiyor ve kısa bir süre sonra değiştirecem diyor isen cg olur,cgl olur ybr 125 olur.
biraz binerim değiştirmem..

Cem, ben Mert..
Yakıt ekonomik zaten.. Ama son zamlardan sonra ekonomi kalmadı.. cup alayım ya..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
silindir, piston ve şanzıman motorun cigeri diyebiliriz makyaj iyi olabilir ama içi önemli olan.

sadece geçiş yapma için istiyor ve kısa bir süre sonra değiştirecem diyor isen cg olur,cgl olur ybr 125 olur.

Cem biraz önce cg 125 geçiş için tavsiye etmem dedin..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:15 ----------

Hangi motora:silent:

Hoca yukarda resimlerini gördüğün motora...:queen:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gerçekten mi çok geçmiş olsun...Sizde bişey var mı.?

Yok bişey,çamurluklara çamur doldu takla attım ben de 3kere düştüm ardı ardına bende bişey yok,gidon midon,çamurluk işte,sipariş verdim onu bekliyorum.:)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Yok bişey,çamurluklara çamur doldu takla attım ben de 3kere düştüm ardı ardına bende bişey yok,gidon midon,çamurluk işte,sipariş verdim onu bekliyorum.:)

Tekrar çok geçmiş olsun...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:31 ----------

Titancı yok mu?başka arkadaşlar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst