- Katılım
- 17 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,907
tavsiye etmem dememdeki sebep parçası biraz pahalı oda orjinal takar iseniz yoksa neden tavsiye etmeyeyim ben kendim biniyorum senelerdir 125 katogorisinde eline su dökecek motosiklet cidden yok :cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:52 ----------
hocam geçmiş olsun aman dikkat ...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:52 ----------
Yok bişey,çamurluklara çamur doldu takla attım ben de 3kere düştüm ardı ardına bende bişey yok,gidon midon,çamurluk işte,sipariş verdim onu bekliyorum.![]()
hocam geçmiş olsun aman dikkat ...