Honda Honda CG 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
tavsiye etmem dememdeki sebep parçası biraz pahalı oda orjinal takar iseniz yoksa neden tavsiye etmeyeyim ben kendim biniyorum senelerdir 125 katogorisinde eline su dökecek motosiklet cidden yok :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:52 ----------

Yok bişey,çamurluklara çamur doldu takla attım ben de 3kere düştüm ardı ardına bende bişey yok,gidon midon,çamurluk işte,sipariş verdim onu bekliyorum.:)

hocam geçmiş olsun aman dikkat ...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
tavsiye etmem dememdeki sebep parçası biraz pahalı oda orjinal takar iseniz yoksa neden tavsiye etmeyeyim ben kendim biniyorum senelerdir 125 katogorisinde eline su dökecek motosiklet cidden yok :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:52 ----------



hocam geçmiş olsun aman dikkat ...

cem ama görünüm olarak iyi değil mi.?
48 bin için...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırdır abi ybr'den vazgeçtin anlaşılan!fiyat olarak ne istiyor cg'ye ona göre yorum yapayım.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam geçmiş olsun aman dikkat ...

Sağol kardeş, 10 km çamurlu yola girdik yolu yarıladık ,geri dönüş olmazdı, mecbur devam ettik, çamurluk vidalarının teki de inat etti yalama olmuş,biraz gitti kilitedi tekeri hız 30-40 civarı. Neyse ki attım kendimi.:)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
görünüm olarak gayet iyi :cat:
arka teker yeni irc takmış (ne malı bilemedim , ama yumuşak kauçuk oranı yeterli)..
dubless yapılır mı tekerler..
Elden marşlı,
Bence tel çant tek dezevantaj...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:03 ----------

İyi düşün derim bende sana !! :) :bounce:
neden.. ?:cat::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:05 ----------

İyi düşün derim bende sana !! :) :bounce:

bu mu oldu şimdi yorum.. kısa öz ne anlarsan..:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Efsanedir cg ama çıkmayan,üretilmeyen bir motor !! birde km fazla.CBF 150 yada ybr'lere bak derim ben sana :) yinede karar senin tabi.İmkanın varsa bu modellerin hepsine bin test et farklarını gör hoşuna giden sevdiğin modeli al.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Efsanedir cg ama çıkmayan,üretilmeyen bir motor !! birde km fazla.CBF 150 yada ybr'lere bak derim ben sana :) yinede karar senin tabi.İmkanın varsa bu modellerin hepsine bin test et farklarını gör hoşuna giden sevdiğin modeli al.

Görüşler kişiye göre değişiyor aslında..Bu kadar derin felsefeye gerek var mı?
Titan demişler adına titan en dayanıklı çeliklerden birisir..
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
arka teker yeni irc takmış (ne malı bilemedim , ama yumuşak kauçuk oranı yeterli)..
dubless yapılır mı tekerler..
Elden marşlı,
Bence tel çant tek dezevantaj...


ırc türk olması lazım bende araştırmadım şirket motorumda var kuruda gayet iyi ama ıslağı hiç sevmiyor.

dubless yapılır ama uzun iş çıkma iki tane cgl jant al tak daha iyi birebir uyar :cat:

tel jant dezavantaj olduğu kadar avantajda olur esneme payı çelik janta göre daha fazladır .
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
ırc türk olması lazım bende araştırmadım şirket motorumda var kuruda gayet iyi ama ıslağı hiç sevmiyor.

dubless yapılır ama uzun iş çıkma iki tane cgl jant al tak daha iyi birebir uyar :cat:

tel jant dezavantaj olduğu kadar avantajda olur esneme payı çelik janta göre daha fazladır .


Peki yağmurda yani ıslak zemin için en iyi lastik hangisidir..??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Görüşler kişiye göre değişiyor aslında..Bu kadar derin felsefeye gerek var mı?
Titan demişler adına titan en dayanıklı çeliklerden birisir..

Bak abicim senin yapacağın olay şudur ! gözüne kestirdiğin modellere bin test et aradaki farkı sen göreceksin zaten burada ne anlatsak boş :) ben derim cbf al sana başkası der ybr al sen dersin yok benim gözüm cg'de..Hayırlısı ne ise o olsun :rendeer:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
aslında kullanıcısına görede değişir ama en tutulan duro ıslağı iyidir.

ama ben Michelin M45 kullanıyorum dört mevsim çok memnunum :cat:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Bak abicim senin yapacağın olay şudur ! gözüne kestirdiğin modellere bin test et aradaki farkı sen göreceksin zaten burada ne anlatsak boş :) ben derim cbf al sana başkası der ybr al sen dersin yok benim gözüm cg'de..Hayırlısı ne ise o olsun :rendeer:

nerde öyle var mı show room.. Ancak arkadaşların varsa bu tip motorları binilecek karşılaştırılacak..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:32 ----------

aslında kullanıcısına görede değişir ama en tutulan duro ıslağı iyidir.

ama ben Michelin M45 kullanıyorum dört mevsim çok memnunum :cat:


İşte doğrular farklı ben de Duro yu çok kötü biliyorum. Bende var.. berbat.. taş gibi..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nerde öyle var mı show room.. Ancak arkadaşların varsa bu tip motorları binilecek karşılaştırılacak..

Ehh artık sende rica minnet istiyecen,Bu yöntem sana doğru motor aldıracaktır emin ol :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyidir sendeki lastik Irc Türk malı,genelde hamuru yumuşaktır,arka lastik için ideal.

Kymco Ck125 de fiyatına göre çok iyi makinedir,hadi iyi geceler.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Ehh artık sende rica minnet istiyecen,Bu yöntem sana doğru motor aldıracaktır emin ol :)

Evet bide insanın içine sinecek motor olması lazımm..:cat:
Yani üstüne oturunca belli ediyor o olay..anlatılmazda hissedilir..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:38 ----------

ben zaten iyi diye sadece ıslak zemin için söyledim sert bir lastiktir o kesin ben kullanmam orada anlaşalım :wiinkk:

Islak zeminde çok sert lastik kayıyor.. Kauçuk en pahalı hammadde onun oranı çok önemli yumuşaklık yola yapışmasını sağlıyor..ve lastik kaymıyor..:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:40 ----------

İyidir sendeki lastik Irc Türk malı,genelde hamuru yumuşaktır,arka lastik için ideal.

Kymco Ck125 de fiyatına göre çok iyi makinedir,hadi iyi geceler.

Oldumu şimdi Hondacı olarak.. Ama B planı öyle değilmi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst