- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
ALLAH cc Kabul etsin:cat: Çalışmasam bende gelirdim...:cat:
ALLAH cc Kabul etsin:cat: Çalışmasam bende gelirdim...:cat:
motorum olsaydı yüzde yüz gelirdimama nasip allah şimdiden namazlarınızı kabul etsi
yav her seferinde bu buluşma benim olmadığım güne denk geliyor, pazar istanbulda değilim. Bir daha kine inşallah katılacam bende hemde tanışmak istiyorum, daha hiç bir toplantıya katılamadım. Şimdiden mübarek olsun bu arada.
emin hoca eline saglık gene toplayacan bonusları ha)) aksilik cıkmazsa oradayım inşallah...
bu arada emre hatırlattıgın için teşekkür ederim![]()
Allah razı olsun, istanbulda oldugun bi haftasonuda sen organize et senin organizasyona gelip tanışmış oluruzdenk gelmesini beklersen hep erteleniyo, kendimden biliyorum
![]()
Sağlam olsam gelirdim, Allah kabul etsin:rendeer:
Tmm tmm akşam namazına gidelimfesbook taki videolar böyle demiyor ama:queen:
Tmm tmm akşam namazına gidelim![]()
akşamda olmazsa salı günü cuma namazına gel gökhan kardeşim:cat: