Pazar Sultanahmet de sabah namazı ve kahvaltı...

Etkinliğe katılabilecekmisin?


  • Kullanılan toplam oy
    39
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
629
böyle bir organizasyon çok güzel düşünülmüş, keşke yakın olsaydım da ben de gelebilseydim. hakikaten sabahın o saatleri daha bir güzel ve samimi oluyor.
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
inşallah yagmur yagmaz

haritatahmingun3.png
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
Yağmurda yağsa,karda yağsa gelmeme engel olamaz....
Kısmetse oradayım arkadaşlar....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yahu pazar günüymüş ...ben bu sabah sanıyordum...te Allahım okuyorum ama nereyle...:p
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
bende yazacağım şimdide konu uzar gıder aynı dili konuşuyoruz arkadaşlar farklılığımız yok sen ağaca bakıyorsun ben dalına diğeri dalındaki kuşa ama diğeri balta elinde ağacı kesme derdınde . Bizler ağacı kesen tarafta değiliz arkadaşlar sen bana ağacı anlatacaksın ben sana dalını anlatacağım diğeri kuşu anlatacak ama asla balta elimizde kesenler değiliz hepimiz cok şükür.
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
süper şeyler ögrendim iyimi dagada okumaya devam da kahvaltıya kadar ne olur bilemem :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayatın dıraması varsa rondonun kreması var ümit besen abimiz öyle diyor :p

türk max ta recep ıvedik 2 basladı hehehehe yeni basladı :)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
hayatın dıraması varsa rondonun kreması var ümit besen abimiz öyle diyor :p

türk max ta recep ıvedik 2 basladı hehehehe yeni basladı :)

Temel bir gün fotoğrafını çektirmek istemiş. Fotoğrafçıya:
-Ben fotoğraf çektirmek istiyorum. Lakin vesikalık olmayacak
Fotoğrafçı:
-Olur efendim. 24x32'ye ne dersiniz?
Temel:
-768 eder de, bunun konumuzla ne alakası vardır? :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tv izliyodum reklamlarda cıkınca yazdım bende:):) konu bulusma hakkında kimler geliyorr bulusmaya isim listesi yokmu

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:57 ----------

onu bunu bırakın...Haber Türkde Ahmet Mahmut Ünlü var...

reklam girmiş:)
 
Katılım
12 May 2009
Mesajlar
203
namaza gelmek böle güzel bi etkinliğe katılmak isterim ama bursadayım ulucami ye giderim
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tv izliyodum reklamlarda cıkınca yazdım bende:):) konu bulusma hakkında kimler geliyorr bulusmaya isim listesi yokmu

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:57 ----------



reklam girmiş:)

akıcı samimi anlatımı var...sıradışı biri...:p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst