- Katılım
- 22 Mar 2006
- Mesajlar
- 629
böyle bir organizasyon çok güzel düşünülmüş, keşke yakın olsaydım da ben de gelebilseydim. hakikaten sabahın o saatleri daha bir güzel ve samimi oluyor.
Yağmurda yağsa,karda yağsa gelmeme engel olamaz....
Kısmetse oradayım arkadaşlar....
süper şeyler ögrendim iyimi dagada okumaya devam da kahvaltıya kadar ne olur bilemem :rendeer:
kahvaltıya cübbeli ahmet hocayıda çağırdım :cat:
kahvaltının kıralı olur hocamız gelse:cat:
süper şeyler ögrendim iyimi dagada okumaya devam da kahvaltıya kadar ne olur bilemem :rendeer:
hayatın dıraması varsa rondonun kreması var ümit besen abimiz öyle diyor
türk max ta recep ıvedik 2 basladı hehehehe yeni basladı![]()
onu bunu bırakın...Haber Türkde Ahmet Mahmut Ünlü var...
tv izliyodum reklamlarda cıkınca yazdım bendekonu bulusma hakkında kimler geliyorr bulusmaya isim listesi yokmu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:57 ----------
reklam girmiş![]()
Allah kabul etsin.. :cat:namaza gelmek böle güzel bi etkinliğe katılmak isterim ama bursadayım ulucami ye giderim
abi sende öylesinakıcı samimi anlatımı var...sıradışı biri...![]()
akıcı samimi anlatımı var...sıradışı biri...![]()