- Katılım
- 25 May 2009
- Mesajlar
- 3,690
kısmetse pazar günü ordayım,yagsada yagmasa da nede olsa çalışma bizler için,sizleri de bekleriz dostlar
bu etkinlikten başta izmir olması , diğer illerde de başlamasını temenni ediyorum
Böyle bir etkinlik düzenlediğiniz için çok teşekkürler.Cumartesi orada olup elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım.
Facebook linki varmıdır ben göremedim yorumlarda.Varsa eğer oradada paylaşacağım.
Evet arkadaşlar bu etkinliğin finansmanın karşılıyan ne finansmanı derseniz iki adet 1500 x 600 Cm Pankart 10.000 Adet Hitabe basımı. http://www.radyomoto.com/ orada bilgiler mevcut. Ayrıca Radyo Moto Facebook Grubunda da etkinlik olarak duyrulmakta.
linki: http://www.facebook.com/editpicture.php?success=1#/group.php?gid=108337287405
Bu Hafta Sonu yani 26 Aralık Cumatesi ve Pazar Günü 27 Aralıkta bu etkinlik yapılacak. Cu martesi hafif yamur olacağı söyleniyor ama Çdır ve Hemen yanımızda Haldun Taner Sahnesinin Kafesi var, Kafe ile görüşmeler yapıldı bize tenzilatlı tarife uygulayacak. Örnek : Çay 0.75 TL - Nes Kafe 1.00 TL - Sahlep 1.50 TL - Tost Kaşarlı 1.00 TL - Tost Karışık 1.50 TL - Su 0.50 TL
Bu fiyatlar %50 indirimlidir ve biz Motosikletçilere özeldir.
olması gerekenler yapılması gerekenler yapılmış bize katılmak ve orda üstümüze düşen neyse yapmamız gerekıyor haydi arkadaşlar ben pzar gunu nasıpse ordayım:rendeer::rendeer::rendeer:
Evet dostlar;
Un hazır, Şeker hazır, Tencere ve Ateşimizde var. Haydi gelin buyrun birlikte karıştırıp helvamızı birlikte pişirelim.
İlk Etkinlik Haftamız bu hafta yani 26 - 27 Aralık 2009 Kadıköy İskele Meydanı Haldun Taner Sahnesi Önü. Saat: 10:00 dan İtibaren ordayız. Sizden sadece katılmanız bekleniyor.
Alıntı:
Derkunt Nickli Üyeden Alıntı
Evet dostlar;
Un hazır, Şeker hazır, Tencere ve Ateşimizde var. Haydi gelin buyrun birlikte karıştırıp helvamızı birlikte pişirelim.
İlk Etkinlik Haftamız bu hafta yani 26 - 27 Aralık 2009 Kadıköy İskele Meydanı Haldun Taner Sahnesi Önü. Saat: 10:00 dan İtibaren ordayız. Sizden sadece katılmanız bekleniyor.
abi bir dakika ben yanlışmı anladım motosıkletı fark edın etkinlıği değilmi onun için orda olmayacakmıyız nerden cıktı şimdi helva hep beraber helvamı yapacağız :queen::rendeer:
Dostlarım bu hafta sonu hava hafif yamurlu olacağı şeklinde bildiriliyo Meteorolojiden.
Hafif bölgesel yağişli olması bizi yıldırmıyacak. ETKİNLİK ALANIMIZDA KAPALI MEKANLARIMIZ VAR. Bu yamur bizi yıldıramaz sanırım biz orda olucaz sizleride bekliyoruz.
:cat:
Geçen geçtim kadıköyden iskeleyede indir sırf görmek için kimse yoktu yanlış bi yere mi gittim?
Basta Bu tür düşüncede emeyi kişiye teşekkür etmek istiyorum :cat: gercekten yapılması
gerekken bi organizasyon tebrikler bizede bulusma tarihi ve saatide orda olmak düşer ark.
Ben ve sarı motorum ordayız :cat:
abi bir dakika ben yanlışmı anladım motosıkletı fark edın etkinlıği değilmi onun için orda olmayacakmıyız nerden cıktı şimdi helva hep beraber helvamı yapacağız :queen::rendeer:
Sanmak nedir usta? Kesin oradasınız değil mi? Ona göre geleceğim..
Evet arkadaşlar bu etkinliğin finansmanın karşılıyan ne finansmanı derseniz iki adet 1500 x 600 Cm Pankart 10.000 Adet Hitabe basımı. http://www.radyomoto.com/ orada bilgiler mevcut. Ayrıca Radyo Moto Facebook Grubunda da etkinlik olarak duyrulmakta.
linki: http://www.facebook.com/editpicture.php?success=1#/group.php?gid=108337287405
Bu Hafta Sonu yani 26 Aralık Cumatesi ve Pazar Günü 27 Aralıkta bu etkinlik yapılacak. Cu martesi hafif yamur olacağı söyleniyor ama Çdır ve Hemen yanımızda Haldun Taner Sahnesinin Kafesi var, Kafe ile görüşmeler yapıldı bize tenzilatlı tarife uygulayacak. Örnek : Çay 0.75 TL - Nes Kafe 1.00 TL - Sahlep 1.50 TL - Tost Kaşarlı 1.00 TL - Tost Karışık 1.50 TL - Su 0.50 TL
Bu fiyatlar %50 indirimlidir ve biz Motosikletçilere özeldir.
Etkinlik zamanları nedir her gün diye biliyodum ben?
Ben yarın motorsuz geleceğim sanırım ama geleceğim![]()