Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
Dışarıda yağmur; motorumun üzerinde poşet var :D Zafer kazanmış bir komutan edasıyla çalışıyorum..:bounce:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
bu konuyu niye açtım çünkü benimde gözümün önünde olmasına ragmen göremedigim farkedemedigim bir motor olmuştur.
kendim hep bu güne kadar hızlı seri motorlara hasta olmuşumdur. bana yavaş yavaş kalkıp 200 yapan motor degil hızlı kalkıp adranalin yüklü 100 km hız yetmiştir. hep japon motorlarına binmiş ve fanatik olmuşumdur.92 yılından beri ister kendimin sahip olduğu ister başkalarının motoru olsun çok çeşitli motora binmişligim var.endurusundan REYZİNKİNE benim için motor tartışılmaz olmazsa olmazlarından biridir,hayatımda
hepimizin motora başlarken empoze edilen 4 yada 5 motor vardır çogunlukta ybr-cbf-apaçhe-cbr125 gibibir süre sonra yetmez arayış içine gireriz çünkü araçların ortalama gittigi sürat kadar giderler bu motorlar üzerine yatmadan yerine göre 100 yerine göre90 a kadar düşer süratleri ve içimizden ah az daha hızlı oluversen yokuşlarda daha da düşer hızımız yeri gelir yüksüz kamyonlar bile sollar uzun yolda 2 kişi seyahet zevkten çok acıya dönüşür.az daha hızlı ve güçlü olsun isteriz motorlarımızı işte 15,5 hp lik gücü ile çogu kimsenin tanımadıgı yollarda görmedigi görse bile bu tip motordan beklenilmeyen birgüç sergileyen HD 200 ---170 cc lik seramik silindiri ile su sogutmalı 16 cantlık tekerleri ile ister uzun yolda ister kısa yolda virajları ile 2 kişi düz yolda 110 km hızdan aşagı düşmeden gidebilen bir motor artı çok dayanıklı vibrasyondan eser yok arkadaşım 37 binde dag taş dere tepe kullanıyor motorda tık yok bu güne kadar benimde gözümün önünde olmasına ragmen göremedigim tanımadıgım bir motor du binene kadar cbf 250 vardı bende 0 -100 e 12 sn de ulaşıyordu bunu da ölçtüm bu motorda 12sn de 100 e ulaşıyor yokuşları iniş iner gibi çıkması çok hoş oluyor. bu motoruda ben arkadaş sayesinde tanıdım ve şimdi bende hd sahibi oldum
600 f den bu kadar haz almamıştım çünkü 600 f i gören ya bu yarış motoru deyip yenilgiyi kabul ediyordu ama bunu bilen yok araçlar sola çıkıyor ve benim gazlamam la yerine tekrar giriyor vahşi egomu böyle tatmin etmek çok hoşuma gitti saygılar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:16 ----------

bir arkadaşın yazısıdır bunu da kopyaladım buraya herkese hayırlı kazasız sürüşler dilerim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:19 ----------

Selam Arkadaşlar Sym Hd200 Modeli Ile Yazdıklarınızın Hemen Hemen Hepsını Okudum Honda Ve Dıger Marka! Kullanıcılarından Genel Bır Acaba Yaklasımı Var Ben Kendımden Yola Cıkarak Sunu Soyleyebılırım Bendede Hd200 Var Ve Ben Gumruk Kuryesıyım Motorla ıstanbuldakı Tum Gumruklere Gıdıp Gelıyorum Ve ınanınkı Hd200'e Toz Kondurtmam Benı Hıc Ama Hıc Uzmedı Yolda Bırakmadı Suanda Motorum 70.000km Cıvarında Ve Sadece Hava Fılıtresı,yag,bujı Vb.perıyodık Bakımlarla Sorunsuz Calıstı Gercı Son Zamanlarda Yag Eksıltme Gıbı Bır Sorun Var Ama Normal Karsılıyorum Parca Sıkıntısı Da Yok Ben Pıston Sekman Sılındır Takımını ızmırde Merkezlerınden Telefonla Arayarak Ellerınde Oldugunu Ve 280-300 Lıra Gıbı Bır Fıyat Oldugunu Ogrendım Ve Bana Gayette Normal Bır Rakam Geldı Honda Dylanı Olan Ama Bu Km.de Olanını Gormedım Yada Motor ısteyen Bır Hondanında Bu Fıyatın Altına Cıkacagını Sanmam Tabıı Buna Servıs ıscılıgınıde Yansıtsak Olsun Olsun 500lıra Gıbı Bır Rakam Cıkar.ben Kuryelık Yappmama Ragmen Fıyat Ve Kalıtesınden Memnunum Normal Bınıcı ıcın Bakımlarını ıhmal Etmezse Ortalama Bu Km'yı Acaba Kac Senede Yapar?gunde 200-ıla-300km Yola Dayanabılıyor Daha Ne Olsun Heheheheheh
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
Ben Dylan'ın 140bin Km yapmışını gördüm birader 70bin ne ki?. Müslüman mahallesinde salyangoz misali bu gönderim.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi yok zaten benim hiz gibi bi derdim de bakiyorum millet soyle vurdum boyle caktim diyor acaba motorumda mi problem var diye supheye dustum. gecen serviste adam hem kalkista hem de son hizda dylan yedim diyor. herkes ayri bi hikayede. o yuzden biraktim ben bu isin pesini :)

150 ccden beklentilerin sabit olması lazım...:cat: ama bir memnuniyetsizlik hakim bu model sahiplerinde...enjeksiyon deyince alan mucizeler bekliyor...
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771

evet bu zati muhteremde 150 bin devirmiştir. tabiki motor vs gibi bakımlarla bunu tek silindirle yapması lazım
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
Slm PS ci arkadaşlar napıosunuz:) ben 18500 ü devirdim, yağmur çamur kar demeden binmeye devam ediyorum.
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
Slm PS ci arkadaşlar napıosunuz:) ben 18500 ü devirdim, yağmur çamur kar demeden binmeye devam ediyorum.

Ben de 4700 civarındayım. yağmur fırtına durdurmadı beni henüz ama yavaştan soğuklar vurmaya başladı be. bakalım nereye kadar dayanabileceğiz..
İyi bir yıkama istiyor alet, gören kross yaptım falan zennedecek. zaten şu istanbulun çamuru bitmez. Ah biz de senin gibi şu türkiyenin en kral şehrinde olsaydık keşke...
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
87
Arkadaşlar bende bir ps150i kullanıcısıyım ve geçen hafta motosikletime J.costa varyatör taktırdım ve sonuç inanılmazdı. Motor öyle seri oldu ki kontrol etmek güçleşti. Kesinlikle tavsiye ederim çok memnunum. Ara gazlama ve kalkış süper oldu fakat havalardan dolayı son hızı deneyemedim fakat en fazla 5-10 km artmıştır veya artmamıştır benim için önemli değil zaten :)
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
87
Türkiye distritöründen aldım sahibinden.comda gördüm resmi internet sitesi http://www.jcostatr.com olaması lazım burak bey ilgili kişi. Sağolsun çok ilgilendiler ama sonuç harikaydı fiyat için arayın görüşün. :)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Arkadaşlar bende bir ps150i kullanıcısıyım ve geçen hafta motosikletime J.costa varyatör taktırdım ve sonuç inanılmazdı. Motor öyle seri oldu ki kontrol etmek güçleşti. Kesinlikle tavsiye ederim çok memnunum. Ara gazlama ve kalkış süper oldu fakat havalardan dolayı son hızı deneyemedim fakat en fazla 5-10 km artmıştır veya artmamıştır benim için önemli değil zaten :)

bu varyatörü nereden buldun varmı bi adres?
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
Arkadaşlar bende bir ps150i kullanıcısıyım ve geçen hafta motosikletime J.costa varyatör taktırdım ve sonuç inanılmazdı. Motor öyle seri oldu ki kontrol etmek güçleşti. Kesinlikle tavsiye ederim çok memnunum. Ara gazlama ve kalkış süper oldu fakat havalardan dolayı son hızı deneyemedim fakat en fazla 5-10 km artmıştır veya artmamıştır benim için önemli değil zaten :)

kardeş j costa yada molas si varyatör ün yaptığı tek şey bagaların yani agırlık seti denilen parçaların hafifleştirlmesi ve motorun ara hızlarının artırılmasıyla ilgili dir. kendi motorunuzun bilyalırının agılıgını ölçün ve 100 gr ise 80 gramlık bilya seti takın yada bilyalarından 2 tanesini çıkarıp motorun ara hızlanmasına hatta tek teker yapma fırsatını bulursunuz. bu arada devir yüksek çalısacagından motor biraz bagırarak çalışır. benzini çok yakmaya başlarsınız.şehir içi seri bir motor haline gelir.



amma son hız 3 km yada 5 km arasında düşüş yaşarsınız. j costanın asıl yaptıgı budur. birde j costada çok varyatör bagası oldugu için ilk kalkışlar daha pürüzsüz olur.


j costayı takan bir motor ile takmayanı yarıştırsak ilk kalkışta j costa 2 motor fark atarken sonradan orjınal motor geçip gidecektir.
bilgi babından iletilmiştir. :)
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
bu konuyu niye açtım çünkü benimde gözümün önünde olmasına ragmen göremedigim farkedemedigim bir motor olmuştur.
kendim hep bu güne kadar hızlı seri motorlara hasta olmuşumdur. bana yavaş yavaş kalkıp 200 yapan motor degil hızlı kalkıp adranalin yüklü 100 km hız yetmiştir. hep japon motorlarına binmiş ve fanatik olmuşumdur.92 yılından beri ister kendimin sahip olduğu ister başkalarının motoru olsun çok çeşitli motora binmişligim var.endurusundan REYZİNKİNE benim için motor tartışılmaz olmazsa olmazlarından biridir,hayatımda
hepimizin motora başlarken empoze edilen 4 yada 5 motor vardır çogunlukta ybr-cbf-apaçhe-cbr125 gibibir süre sonra yetmez arayış içine gireriz çünkü araçların ortalama gittigi sürat kadar giderler bu motorlar üzerine yatmadan yerine göre 100 yerine göre90 a kadar düşer süratleri ve içimizden ah az daha hızlı oluversen yokuşlarda daha da düşer hızımız yeri gelir yüksüz kamyonlar bile sollar uzun yolda 2 kişi seyahet zevkten çok acıya dönüşür.az daha hızlı ve güçlü olsun isteriz motorlarımızı işte 15,5 hp lik gücü ile çogu kimsenin tanımadıgı yollarda görmedigi görse bile bu tip motordan beklenilmeyen birgüç sergileyen HD 200 ---170 cc lik seramik silindiri ile su sogutmalı 16 cantlık tekerleri ile ister uzun yolda ister kısa yolda virajları ile 2 kişi düz yolda 110 km hızdan aşagı düşmeden gidebilen bir motor artı çok dayanıklı vibrasyondan eser yok arkadaşım 37 binde dag taş dere tepe kullanıyor motorda tık yok bu güne kadar benimde gözümün önünde olmasına ragmen göremedigim tanımadıgım bir motor du binene kadar cbf 250 vardı bende 0 -100 e 12 sn de ulaşıyordu bunu da ölçtüm bu motorda 12sn de 100 e ulaşıyor yokuşları iniş iner gibi çıkması çok hoş oluyor. bu motoruda ben arkadaş sayesinde tanıdım ve şimdi bende hd sahibi oldum
600 f den bu kadar haz almamıştım çünkü 600 f i gören ya bu yarış motoru deyip yenilgiyi kabul ediyordu ama bunu bilen yok araçlar sola çıkıyor ve benim gazlamam la yerine tekrar giriyor vahşi egomu böyle tatmin etmek çok hoşuma gitti saygılar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:16 ----------

bir arkadaşın yazısıdır bunu da kopyaladım buraya herkese hayırlı kazasız sürüşler dilerim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:19 ----------

Selam Arkadaşlar Sym Hd200 Modeli Ile Yazdıklarınızın Hemen Hemen Hepsını Okudum Honda Ve Dıger Marka! Kullanıcılarından Genel Bır Acaba Yaklasımı Var Ben Kendımden Yola Cıkarak Sunu Soyleyebılırım Bendede Hd200 Var Ve Ben Gumruk Kuryesıyım Motorla ıstanbuldakı Tum Gumruklere Gıdıp Gelıyorum Ve ınanınkı Hd200'e Toz Kondurtmam Benı Hıc Ama Hıc Uzmedı Yolda Bırakmadı Suanda Motorum 70.000km Cıvarında Ve Sadece Hava Fılıtresı,yag,bujı Vb.perıyodık Bakımlarla Sorunsuz Calıstı Gercı Son Zamanlarda Yag Eksıltme Gıbı Bır Sorun Var Ama Normal Karsılıyorum Parca Sıkıntısı Da Yok Ben Pıston Sekman Sılındır Takımını ızmırde Merkezlerınden Telefonla Arayarak Ellerınde Oldugunu Ve 280-300 Lıra Gıbı Bır Fıyat Oldugunu Ogrendım Ve Bana Gayette Normal Bır Rakam Geldı Honda Dylanı Olan Ama Bu Km.de Olanını Gormedım Yada Motor ısteyen Bır Hondanında Bu Fıyatın Altına Cıkacagını Sanmam Tabıı Buna Servıs ıscılıgınıde Yansıtsak Olsun Olsun 500lıra Gıbı Bır Rakam Cıkar.ben Kuryelık Yappmama Ragmen Fıyat Ve Kalıtesınden Memnunum Normal Bınıcı ıcın Bakımlarını ıhmal Etmezse Ortalama Bu Km'yı Acaba Kac Senede Yapar?gunde 200-ıla-300km Yola Dayanabılıyor Daha Ne Olsun Heheheheheh


:) Honda Dylan ile 1 senede 28.000km yol yaptım. 1 günde ise Ful yükle 2 kişi 800km yol yaptım. Ayrıcada hergün devamlı istanbul tarafiğinde 100km yol yapıyordum Honda Dylan ile sadece sıradan yağ/buji/hava filtresi bakımlarını yaptırarak 100.000i devirmiş birçok arkadaş var.
Bahsettiğiniz HD200 Su soğutmalı bir motor bile değil.
Motorunuza toz kondurmayın eyvallah ama kıyasladığınız motora dikkat edin.

saygılar
 
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
291
:) Honda Dylan ile 1 senede 28.000km yol yaptım. 1 günde ise Ful yükle 2 kişi 800km yol yaptım. Ayrıcada hergün devamlı istanbul tarafiğinde 100km yol yapıyordum Honda Dylan ile sadece sıradan yağ/buji/hava filtresi bakımlarını yaptırarak 100.000i devirmiş birçok arkadaş var.
Bahsettiğiniz HD200 Su soğutmalı bir motor bile değil.
Motorunuza toz kondurmayın eyvallah ama kıyasladığınız motora dikkat edin.

saygılar

selam hd200 su soğutmalıdır bizim motorlar 2 sübop hd200 4 sübopludur motoru bizim motorla aynı güçtedir yalnız honda kadar dayanıklı olmayabilir bizim arkadaşta var kalkışlarda kafa kafa gidiyor hatta teker çapı büyük olduğu için biraz fark bile attığı oluyor geçen motorları denedik o benim motoru sürdü bende onunkini hondanın farkını anladım oda bir daha alırsam honda diyor.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
:) Honda Dylan ile 1 senede 28.000km yol yaptım. 1 günde ise Ful yükle 2 kişi 800km yol yaptım. Ayrıcada hergün devamlı istanbul tarafiğinde 100km yol yapıyordum Honda Dylan ile sadece sıradan yağ/buji/hava filtresi bakımlarını yaptırarak 100.000i devirmiş birçok arkadaş var.
Bahsettiğiniz HD200 Su soğutmalı bir motor bile değil.
Motorunuza toz kondurmayın eyvallah ama kıyasladığınız motora dikkat edin.

saygılar


derya ali sym hd 200 ile honda dylan nı kıyaslaman için öncelikle 2 motor arasındaki teknik bilgi farklarını bilmen gerek hd 200 su dogutmalı bir motor oldugunu hatta seramik silindir oldugunu bilmen ve amerikada 5000 km boyunca tam gaz ile yarış edip tüm rakiplerini geçtigini bilmen gerek. vespasından hondasına mp 3 üne kadar.

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/60100-iste-sym-hd-200-un-dayanikliligi.html

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:58 ----------

bu arada söylemeyi unutmuştum.


sitelerde dolaşırken okudum. bu senin sorunsuzca kullandıgın motor HONDA yani 35 binde kırank yamultam motor degilmiydi.?

6 Ay kadar önce Honda Dylan motorumu satmıştım. Motorumu alan çocuk aradı beni. Krankı yamulmuş ve garantisi devame ettiği için servise götürmüş.

Servis şu cevabı vermiş ?

Bu motorun üzerinde Dyco marka sıkı kayış var ve krankı yamultmuş orjinal kayış üzerinde takılı olmadığından biz bunu garantiden karşılatamayız.

Sizce böyle birşey olabilir mi ? Bu durumda ne yapmak gerekir ? Madem garanti dışı kalıyor servis neden benim götürdüğüm Dayco yu taktı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:16 ----------

bundan sonra kıyaslarken dikkat edeyim. 35 bindeki sorun açan motorla kıyaslama yapmak dogru değil
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
[/COLOR]bundan sonra kıyaslarken dikkat edeyim. 35 bindeki sorun açan motorla kıyaslama yapmak dogru değil

Valla para versen bu kadar reklam yapılmaz :p
Acun, krank konusunda servis haklı. Takmış olmaları garantiyi kapsadığı anlamına gelmez ama takarken bunu söylemeleri lazım :cat:
Ben ne Honda'nın, ne Dylan'ın, ne de PS'nin avukatıyım ama karşılaştırman bana acayip geliyor zaten. Sen bence de başka motorla kıyasla. Motorunu da güle güle kullan. Allah 200bin KM sürmeyi nasip etsin.
 
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
355
honda ps 150 (dylan) topiğinde, hd 200 geyiği. Allah akıl fikir versin
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
İyi bir yıkama istiyor alet, gören kross yaptım falan zennedecek. zaten şu istanbulun çamuru bitmez. Ah biz de senin gibi şu türkiyenin en kral şehrinde olsaydık keşke...

:) dediğini gülüyorum sadece, Eskişehir sadece doktorlar,adalar ve iki eylül caddeleirnden ibaret değil. İnan istanbuldan daha fazla toz toprak ve çamur var eskişehirde...


Bu arada motorumu sattım arkadaşlar...
 
Katılım
11 May 2005
Mesajlar
133
vay beee ne dylan'mış ps'nin forumunda bile konuşuluyo... çok duygulandım.. :)

benim dylan 56000 de sorunsuz çok şükür..
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
seni tebrik ediyorum 56 bin ve hiç bişi yok ha vay anasına bee ama inşallah elinden çıkarabilirsin satarken
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst