Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
valla bende muhabbet bitmezde para yok para olmayınca değişiklik yapamıyorum para olsa arka lastiği 130-70-13 yapcam jantların içindeki kolonları boyatcam lastiklere araba lastik yanağı takcam bilmediğim şeyler varmı yokmu onları araştırıp yapcam
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
81
s.a millet bujiyi değiştirdim ama sorunum devam ediyor basıyorum çalışmıyor çalşıssada gitmiyor bi 15 dk bekliyorum bakıma götürmeden önce bana yardım edin
 
Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
12
S.a arkadaşlar nasılsınız yeni msn açtıgım için üyeligimde eski msnde kaldı onun için yeni üyelik açtım eskisi gibi artık aranızdayım
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
49
kış geldiii motor muhabbeti bitti beaww

birşey sormak istiyorum.ben geçen motorumu 4000 bakımına soktum usta motoru açtı kayışı kontrol etti ve çatlaklar olduğunu 1000 km daha idare edebileceğini ama yolda kalmak istemiyorsam yeni kayış takabileceğini söyledi 45 tl ye bando marka kayış taktırdım ayrıca rolantim 2,5 3 gibiydi usta sordu bu hep böylemiydi diye bende aldığım günden beri böyle dedim oda bu böyle çok yakar çok yüksek diye rolantiyi 1'e kadar indirdi, simdi ilk çalıştırdığım zaman motoru 5 dk ısıtmazsam stop ediyor malum havalarda çok soğuk ama bu normalmi rolanti düşünce benzine faydası olurmu??? merak ettikleri bunlar.yardımcı olursanız sevinirim..
saygılar sevgiler..
 
Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
12
birşey sormak istiyorum.ben geçen motorumu 4000 bakımına soktum usta motoru açtı kayışı kontrol etti ve çatlaklar olduğunu 1000 km daha idare edebileceğini ama yolda kalmak istemiyorsam yeni kayış takabileceğini söyledi 45 tl ye bando marka kayış taktırdım ayrıca rolantim 2,5 3 gibiydi usta sordu bu hep böylemiydi diye bende aldığım günden beri böyle dedim oda bu böyle çok yakar çok yüksek diye rolantiyi 1'e kadar indirdi, simdi ilk çalıştırdığım zaman motoru 5 dk ısıtmazsam stop ediyor malum havalarda çok soğuk ama bu normalmi rolanti düşünce benzine faydası olurmu??? merak ettikleri bunlar.yardımcı olursanız sevinirim..
saygılar sevgiler..

kayışı deyiştirdigin iyi olmuş ama motoru zorlamadıysan kayısında öyle yolda bırakacak kadar çatlaklar olmazdı ama deyiştirdigin iyi olmuş.Rolanti konusundada kış aylarında rolantin biraz yüksek olsa iyi olur yaz olunca geri düşürürsün basit birşey zaten.Motorun rolantisi yüksek ise yakıtta biraz fazla yakar ama onunda çok bir zararı olmaz motoru ısıtmayla ugraşana kadar rolantisi az yüksek olsun kafan rahat olsun =) yaz geldiginde geri düşürürsün yardımcı olabildiysem ne mutlu bana saygılar
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
rolanti standartı 1.5 - 2 dir ama genelde 2 dir 1 de çalışması çok zor oluyor kısın 2.5 ta yapsan motor ısınana kadar istop eder ama ısınca 1 de olsa istop etmez kayısolayı wallah sana kalmıs bişi ne zaman kopacağını bilemem müeccin değilim tabiki ama durumun var ise değiştir kafan rahat olur
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
49
ben kendim bu rolanti ayarını ustaya gitmeden 1,5 -2 ye ayarlayabilirmiyim nereden ayarlanır nasıl yapılır yardımcı olabilirmisiniz ?
İlginize teşekkürler...
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
bugün motorun yağını değiştirdim ve 28000 km yi devirdik allahın izniyle hava filtresinide temizledim şimdilik kış bakımı yapıldı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:06 ----------

rolanti karbüratörün üsünde bir vida varonu sağa sola cevirerek ayarlarsı ama ağır ağır tabi çok hafif hızlı cevirip yaparsan tutmaz ayar o vide nerde diye soracaksın şimdi koltuk altındaki bagajı aç orda bir delik var ordan uzun yıldız tornavida ile ayarlarsın vidayı görürsün zaten
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
49
çok teşekkür ediyorum,bende tam o vida nerede diyecektim onunda cevabını vermişsin.
Allah yolumuzu açık etsin herkese kazasız belasız yolculuklar diliyorum
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
bugün motorun yağını değiştirdim ve 28000 km yi devirdik allahın izniyle hava filtresinide temizledim şimdilik kış bakımı yapıldı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:06 ----------

rolanti karbüratörün üsünde bir vida varonu sağa sola cevirerek ayarlarsı ama ağır ağır tabi çok hafif hızlı cevirip yaparsan tutmaz ayar o vide nerde diye soracaksın şimdi koltuk altındaki bagajı aç orda bir delik var ordan uzun yıldız tornavida ile ayarlarsın vidayı görürsün zaten

151 Rs dede bölemi ayar arkadaşlar..:cat:
 
Katılım
17 Ara 2009
Mesajlar
8
Merabalar oncelıkle aranıza yenı katıldım benım sızlere bı sorum olucak mondıal 150 HS anahtar teslım plaka felan herseyı le kaca patlıyor.. yorumlarınızı beklıyorm
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
151 Rs dede bölemi ayar arkadaşlar..:cat:



evet 151 de de aynı yerde ayar :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:56 ----------

çok teşekkür ediyorum,bende tam o vida nerede diyecektim onunda cevabını vermişsin.
Allah yolumuzu açık etsin herkese kazasız belasız yolculuklar diliyorum

rica edrim yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :bounce:
 
Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
12
CanMert07
İnşallah en yakın zamanda alırsın.Şimdiden hayırlı olsun:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst