kış geldiii motor muhabbeti bitti beaww
birşey sormak istiyorum.ben geçen motorumu 4000 bakımına soktum usta motoru açtı kayışı kontrol etti ve çatlaklar olduğunu 1000 km daha idare edebileceğini ama yolda kalmak istemiyorsam yeni kayış takabileceğini söyledi 45 tl ye bando marka kayış taktırdım ayrıca rolantim 2,5 3 gibiydi usta sordu bu hep böylemiydi diye bende aldığım günden beri böyle dedim oda bu böyle çok yakar çok yüksek diye rolantiyi 1'e kadar indirdi, simdi ilk çalıştırdığım zaman motoru 5 dk ısıtmazsam stop ediyor malum havalarda çok soğuk ama bu normalmi rolanti düşünce benzine faydası olurmu??? merak ettikleri bunlar.yardımcı olursanız sevinirim..
saygılar sevgiler..
bugün motorun yağını değiştirdim ve 28000 km yi devirdik allahın izniyle hava filtresinide temizledim şimdilik kış bakımı yapıldı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:06 ----------
rolanti karbüratörün üsünde bir vida varonu sağa sola cevirerek ayarlarsı ama ağır ağır tabi çok hafif hızlı cevirip yaparsan tutmaz ayar o vide nerde diye soracaksın şimdi koltuk altındaki bagajı aç orda bir delik var ordan uzun yıldız tornavida ile ayarlarsın vidayı görürsün zaten
Merabalar oncelıkle aranıza yenı katıldım benım sızlere bı sorum olucak mondıal 150 HS anahtar teslım plaka felan herseyı le kaca patlıyor.. yorumlarınızı beklıyorm
151 Rs dede bölemi ayar arkadaşlar..:cat:
çok teşekkür ediyorum,bende tam o vida nerede diyecektim onunda cevabını vermişsin.
Allah yolumuzu açık etsin herkese kazasız belasız yolculuklar diliyorum
storm150_mmk kardes yanı 2.500 qecmez dımı ?![]()
saol abide sıfır 150 hs alıcamSANA 151 RS SATAYIM. BAK 2300 KM DE.. ÇOK BAKIMLI..
:cat:
saol kardesim sen hsden memnun musun ? ve alırken hersey dahıl anahtar teslım ruhsat felan kaca patladı..CanMert07
İnşallah en yakın zamanda alırsın.Şimdiden hayırlı olsun:rendeer: