Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 May 2009
Mesajlar
11
merhaba, haziran 2009 da, 3900 TL'ye 4500 km'de ve 2007 model tertemiz bir supershadow aldım. yani demek istediğim, gerçekten de sürücünün ne kadar yoğun kullanıp kullanmadığı ile ilgili motorun kilometresi. yani 2006 model bir ss'in yalnızca 3000 km. yapmış olmasına şaşırmayın :) rodaja gelince, 3000 km yapmış bir motor açılmıştır, sorun olmaz. güle güle kullanın, hayırlı olsun.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:11 AM ----------

Geçmiş olsun... Size vereceğim link'e tıklayarak, Istanbul'daki servislere ulaşabilirsiniz.Bu gibi bilgileri internette bulmanızın kolay olduğunu hatırlatayım: http://www.keeway.com.tr/web/bayi.htm

Yedek parça bulma konusunda da özellikle; TARAS Tic. A.S.'i tavsiye ediyorum. Aradığım parçalara hiç beklemeden ulaşmıştım.

Tel: 0 212 527 65 56, Adres: Emirler Hani sokak No: 14 34420 Sirkeci

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:34 AM ----------

Geçmiş olsun... Size vereceğim link'e tıklayarak, Istanbul'daki servislere ulaşabilirsiniz.Bu gibi bilgileri internette bulmanızın kolay olduğunu hatırlatayım: http://www.keeway.com.tr/web/bayi.htm

Yedek parça bulma konusunda da özellikle; TARAS Tic. A.S.'i tavsiye ediyorum. Aradığım parçalara hiç beklemeden ulaşmıştım.

Tel: 0 212 527 65 56, Adres: Emirler Hani sokak No: 14 34420 Sirkeci
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
17
slm arkadaşlar.motorumda şimdilik önemli bi sorun kalmadı.ufak tefek problemlerin dışında.aldığımdan beri zincirden takırtı geliyor.daha çok rampa aşağı giderken oluyor
arka dişlideki canta bağlanan takozlardandır diye onları değiştirdim hala ses gitmedi
.zincir mi eski anlamadım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm arkadaşlar.motorumda şimdilik önemli bi sorun kalmadı.ufak tefek problemlerin dışında.aldığımdan beri zincirden takırtı geliyor.daha çok rampa aşağı giderken oluyor
arka dişlideki canta bağlanan takozlardandır diye onları değiştirdim hala ses gitmedi
.zincir mi eski anlamadım.

arka teker sağa yada sola dönük ise zincir arka dişliye takılma yapabilir
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
17
arkadaşlar bir ay önce motorumun beynini değiştirmiştim. sıfır beyin takmıştım motoruma, forumu takip edenler bilir 500 km yapmadım yine arıza yaptı beyin. 220 milyon bir beyin. bu motoru aldığım güne lanet ediyorum. 3 yazdır bende motor ama kaç km yaptın derseniz motorum şuan 5900 km de. neden bukadar az yaptım ; bir ay biniyorum hop bi arıza motor yatıyor. zaten güvenip de şehir dışına çıkmıyorum şehir içinde kaç km yapacaksın. en yakın zamanda satacağım tuttura bildiğim paraya. bidahamı çin kesinlikle yanından bile geçmem.

slm.en son ne yaptın tekrar beyni değiştin mi bilmiyorum?.Benim motorunda ben almadan önce 3 defa beyni yandı.Zaten beyni bozuk halde almıştım.Beyni değiştiğim sırada kabloları değişirken direksiyonun sağ tarafına giden STOP etmeye yarayan kabloları kesmiştim.Sonra bi ara yaparım demiştim.Şimdi motoru hep anahtarla açıp-kapatıyorum.Üç aydır kullanıyorum beynine bişey olmadı.Acaba sağ direksiyon kolunda bulunan STOP düğmesinden mi beyin yanıyor? Çünkü benden önceki arkadaş kontağı hep açık bırakıyordu ve sağ eldeki STOP düğmesi ile motoru açıp kapatıyordu.Sende bir süre bu düğmeyi kullanmamayı dene.Sadece anahtarla açıp kapat.Bakalım ne olacak.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:15 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:04 PM ----------

arka teker sağa yada sola dönük ise zincir arka dişliye takılma yapabilir

Abi onu denedim.zincir dişlinin soluna sıkışıyor gibiydi bende tekeri sağa döndürdüm.Biraz daha uğraşacağım.Zincire ince motor yağı döktüm ondan olur mu bilmiyorum.Teşekkürler
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Arkadaşlar motorumu sattım. Dragstar düşünüyorum ve arayışdayım. Eski kullanıcı ve bilgi paylaşan sevgili arkadaşımız Viceroy gibi arasıra formunuza girip bildiklerimi paylaşırım. Hoşçakalın.
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
133
Merhabalar, bugün itibari ile SS250 aldım 2006 model 5.200km.de. Beraberinde de tüm koruma ekipmanlarımı aldım. Bu benim ilk motorum ve yaklaşık 15 yıllık bir hayalin sonucu umarım pişman olmam. Bu forumda motosikleti tanıtarak sürekli çok faydalı bilgi ve emklerini esirgemeyen tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler, kazasız ve keyifli sürüşler...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:53 ----------

Buda becerebildiysem resmi
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Hayırlı olsun Fanatik. Aldığın motor nasıl bilmiyorum ama. Kullandığım sürece memnun kaldım. Kazasız sürüşler.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
whitehair,hayırlısı olsun yeni tercihlerinle mutluluğunun ve sürüş keyfinin devamını dilerim. Honda shadow araştırmanı öneririm. :bounce:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
133
Merhaba, forum uzun süredir aktif değil ancak ben yinede şansımı denemek istiyorum.Forumun teknik destek bölümünde başlık açmama rağmen malesef cevap alamadım. Bu forumu okuyan keeway supershadow kullanıcıları varsa halen, ve İstanbulda bu motora motor koruma demiri taktırabileceğim bir yer biliyorlar ise ve bunu paylaşırlarsa çok sevinirim.
One More Mile Riders...
 
Katılım
16 May 2009
Mesajlar
11
Supershadow' korum demiri

Aşağıdaki adreslere giderseniz yardımcı olurlar.


YEDEK PARÇA & SERVİS

TARAS Tic. A.S.
Tel: 0 212 527 65 56, Adres: Emirler Hani sokak No: 14 34420 Sirkeci

..........

FEVZI YÜCEL - YÜCEL MOTOR - ATATÜRK OTO SANAYI SITESI 4040 ADA NO:1100
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
sahibinden.com a bak manı tavsiye ederim orda vardı.. olmasada sipariş üstüne yapanlar var..
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Merhaba Supershadow kullanıcısı dostlar.

Biliyorsunuz motorumu satmıştım. 13.11.2009 tarihi itibariyle 2005 model 39 binde Honda Nx-4 Falcon almış bulunmaktayım. Darısı başınıza diyorum. Forumumuza arasıra girip kontrol ederim. Hepinize kazasız ve eğlenceli sürüşler diliyorum arkadaşlar. Hoşçakalın.
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
Uzun süredir ses seda yok shadowcular. :) Ne yaptınız binmeye devam ediyor musunuz hala? Yağmurda biraz nazlı olur bu choperlar dikkatli olmak lazım. 1 dönem kullandım hatırlayan arkadaşlarım vardır muhakkak; yağmur da çamurda bindim ama bazen tek silindire düşüp hoplayıp zıplaması sinir bozucu oluyordu ama genelde güzel makinadır. Şuan fazerım var ama shadowun keyfi de başkaydı neyse ,keyifli forumlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba Supershadow kullanıcısı dostlar.

Biliyorsunuz motorumu satmıştım. 13.11.2009 tarihi itibariyle 2005 model 39 binde Honda Nx-4 Falcon almış bulunmaktayım. Darısı başınıza diyorum. Forumumuza arasıra girip kontrol ederim. Hepinize kazasız ve eğlenceli sürüşler diliyorum arkadaşlar. Hoşçakalın.
Motorun hayırlı uğurlu olsun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:51 ----------

Uzun süredir ses seda yok shadowcular. :) Ne yaptınız binmeye devam ediyor musunuz hala? Yağmurda biraz nazlı olur bu choperlar dikkatli olmak lazım. 1 dönem kullandım hatırlayan arkadaşlarım vardır muhakkak; yağmur da çamurda bindim ama bazen tek silindire düşüp hoplayıp zıplaması sinir bozucu oluyordu ama genelde güzel makinadır. Şuan fazerım var ama shadowun keyfi de başkaydı neyse ,keyifli forumlar.
Yağmurda tek silindire düşmesinin sebebi buji başlıklarının ıslanmasıdır.
Benim kullandığım XT 125r da bujinin ıslanmaması için küçük bir plastik halka var
buji başlığının önünde.Bunun yerine bir cm lik çok yumuşak bir hortum da gecirilebilir bujinin üzerine veya endurolar için kullanılan buji başlıklarından alınabilir.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
bende eski bir ss ci ve bu topiğin eski bir müdavimi olarak bir selam vereyim istedim arkadaşlar sizlere.
shadow slx ve whitehair sizlere de yeni motorlarınız hayırlı olsun diyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst