Motorum çalındı ybr250 kırmızı gaziosmanpaşa istanbul

Katılım
19 Kas 2008
Mesajlar
19
Yanlış anlaşılma olmasın arkadaşım.dışardan getirip orada satıyorlar.2 tane yakalandı geçen yıl.oranın insanı değil onlar.bunlar şerefsiz olanlarından.ilgine teşk.ederim allaha emanet ol.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:19 ----------

Yer tespiti istiyor savcılık gören şahitlik mi yapıyor korkudan .numarasına kadar bilsem kendim gider alırım.
 
Katılım
18 Tem 2009
Mesajlar
275
pff Çok gecmiş oLsun hocam gercekten üzücü inş en yakın zamanda bulunur motosikletin inŞ böle bir olay birdaha kimsenin başına gelmez..
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
450
çorluda pek duymadım böyle birşey ama görürsem kesinlikle haberi veririm :cat: zaten çok fazla motor yok buralarda
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
geçmiş olsun inş bulunur kısa zamanda yahu son zamanlarda çok fazla olmaya başladı allah denk getirmesin ama uzuvlarını kesmeye yeminliyim
 
Katılım
23 Ocak 2009
Mesajlar
944
inşallah bulunur bu civarda görürsem tek yapabilecegim şey yi yaparım polise aldırırım o motoru inşallah görürüm
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
henüz bulunamadımı ? üzücü , umarım en kısa sürede bulunur

bu şerefsiz insanlar bu motorları 4 te bir fiyetına satıyorlarmış... pendik yunuslardan çoşkun abinin dediğine göre aynı motorun bir kaza veya bela durumunda yedek parça olarak alıp kullanıyormuş başka motorcular...evinde bir tane cbf 250 kazalı bulunan ve ev araştırmasında kopmle parçalanmış bir cbf 250 bulunan çocuğun dediklei şöyleymiş.... gösterge paneli 1000 far tası 250 amartisorler 1000 çamurluk falan bana hondanın çıkardığıu fiyat 3000 tl.. ben 1500 liraya russatsız aldım bu motoru... ama çalıntı olduğunuda bilmiyordum... satan arkadaş kartal oto pazarında satmış...russatın muamelecide olduğunu ve 1 hfta içinde russatı getirim 1500 lira daha alacağını söylemiş... ne gelen olmuş ne giden...oda almış parçalamış... tabi banada bunu polis memuru arkadaşım anlattı ve o söyledi.....
 
Katılım
19 Kas 2008
Mesajlar
19
:pr:
bu şerefsiz insanlar bu motorları 4 te bir fiyetına satıyorlarmış... pendik yunuslardan çoşkun abinin dediğine göre aynı motorun bir kaza veya bela durumunda yedek parça olarak alıp kullanıyormuş başka motorcular...evinde bir tane cbf 250 kazalı bulunan ve ev araştırmasında kopmle parçalanmış bir cbf 250 bulunan çocuğun dediklei şöyleymiş.... gösterge paneli 1000 far tası 250 amartisorler 1000 çamurluk falan bana hondanın çıkardığıu fiyat 3000 tl.. ben 1500 liraya russatsız aldım bu motoru... ama çalıntı olduğunuda bilmiyordum... satan arkadaş kartal oto pazarında satmış...russatın muamelecide olduğunu ve 1 hfta içinde russatı getirim 1500 lira daha alacağını söylemiş... ne gelen olmuş ne giden...oda almış parçalamış... tabi banada bunu polis memuru arkadaşım anlattı ve o söyledi.....

AYNEN ÖYLE OLDU ARKADAŞIM TAHMİNİME GÖRE ; İNTERNET YADA BÖLGE TAMİRCİLERİNDE ARAŞTIRIYORUM 2.EL PARÇA LAZIM DİYE AMA SONUÇ ALAMADIM.BAKALIM TAKİPTEYİM VE PEŞİNİ BIRAKMAYI DÜŞÜNMÜ YORUM ....MOTORUN 1 PARÇASINI BİLE BULSAM SIF İBRETİ ALEM İÇİN BU ŞEREFSİZLERİ BULUCAM .. GERİSİNİ ANLAYIN ...BAŞKA ARKADAŞLARIN BAŞINA GELMESİN DİYE BU İŞLERİN ÇÖZÜMÜ TAMİRCİLERİN PARÇACILARIN ÖZVERİSİ SONUCU BİTER.2.EL PARÇA ALIP SATANLARI VAR UCUZA MALUM.HAYIRLISI İNŞAALLAH .............
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
arkadaşım gecmiş olsun calınmış bir kere nasıl calındığının önemi yok gibi olabılır ve üzücü durumundan yazmak aklınıza gelmemiş olabılır bende gop ta oturuyorum arkadaşlar oturduğunuz cevrenın durumuna göre hareket etmelıyız bızım orası karışık bır yer diğer semtlerde gösterdiğimiz güvenlık durumunun burda yüzdeyüz göstermemız gerekıyor daha dıkkatli güvenlı davranmamız gerekıyor malesef durum böyle inşallah en kısa zamanda bulunur ybr 250 pıyasada az olan motor gözümüze carpar inşallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst