Motorum çalındı ybr250 kırmızı gaziosmanpaşa istanbul

Katılım
19 Kas 2008
Mesajlar
19
Pazar sabahı motorsikletim çalındı plaka 34 uf 667gaziosmanpaşada evin önünden ybr250 kırmızı arkada shad 50 lt çanta var istanbul çapında geziyor olabilir gören duyanın 0 535 748 9932 nolu tel.araması rica ederim.
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeşim geçmiş olsun,plaka ve numaranı aldım,iyi haberler vermek dileğiyle,şerrrrreffsizler yanlarına kalmaz ,en kısa zamanda bulunur inşallah
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Geçmiş olsun arkadaşım. Çalınan motosikletlerden bulunanlar oluyor, inşallah seninki de bulunur.
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
Geçmiş olsun.. Bu nedir böyle yaaa çalıntı haberleri artmaya başladı. İnş. tez zamanda sağ selamet bulunur. Motorun resminide ekleyiniz. Bide sağda solda vuruk çizik spesiyal bir işaret falan varmı acaba ?
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Büyük geçmiş olsun.. İnşallah en kısa sğrede bulunur.. Motosiklet alıyorsun.. Gözünden sakınıyorsun ş.refsizin biri gelip onu çalıyor..
 
Katılım
19 Kas 2008
Mesajlar
19
Saolun arkadaşlar ciddi takipteyim yer tespiti yapıyoruz sarıgöl civarı olduğu belli aşa yukarı polis giremem diyor varmı böyle birşey yaa

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:17 ----------

çorlu tarafına paketliyorlarmış bu çalıntıları çorlu mt grubu güzel haberlerinizi haftaya bekliyorum
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
geçmiş olsun abi izmirde cıkma olasılıgı az ama bende izmirde ararım bu aralar amma cogaldı calıntı haberleri dikkat edelim koskoca motorları nasıl calıyorlarrr:cyclopsan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun, umarım bulursun:silent:
 
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
80
nasıl calıyorlar koca motorları kılıtlı degılmıydı bızde kıtlıyoruz evımızın onune kılıtlerı kırabılıyorlarmı kılıtlere guvenmesekmı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saolun arkadaşlar ciddi takipteyim yer tespiti yapıyoruz sarıgöl civarı olduğu belli aşa yukarı polis giremem diyor varmı böyle birşey yaa

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:17 ----------

çorlu tarafına paketliyorlarmış bu çalıntıları çorlu mt grubu güzel haberlerinizi haftaya bekliyorum

bu civarda çalıntı motor işi olmaz.
scooterlar hariç tüm motorlar neredeyse ezberimizde.
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
15
geçmiş olsun kısa zamanda sorunsuz bulunur inşallah . 34 UF 667 kolay plaka
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Geçmiş olsun.
Üzüldüm.:pale:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
dostum çok geçmiş olsun,
bende gop'tayım,
ve işim gereği,
gop,küçükköy,sultan çifliği ve gazi mahallesine sürekli girip çıkıyorum.
numaranı kayıt ettim,
inş bir yerlerde görürüm ve yardımcı olurum...

Çok Geçmiş Olsun...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Polisin giremediği yer diye bir cümle yok..Savcılığa suç duyurusunda bulun eğer polis öyle demişse gerçekten..

Geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda bulunur..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Saolun arkadaşlar ciddi takipteyim yer tespiti yapıyoruz sarıgöl civarı olduğu belli aşa yukarı polis giremem diyor varmı böyle birşey yaa



sarıgölde olursa eğer kesinlikle haberin olacaktır artık emin olabılırsın,
çünki ben sarıgöl'e sınır oturuyorum,
ve yolum hep içinden geçiyor,
kaldıki zaten yunuslarda bol bol dolaşıyorlar bu semte,
yanı inş burada görünürde sende kavuşursun sağ salim motoruna...
 
Katılım
20 Tem 2009
Mesajlar
284
geçmiş olsun.polisler bulurda inşalah sen motoruna kavuşursn.o şerfsiz imansızlarda kodese tıkanırlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst