İstediğim Şekle Sokacak Usta Arıyorum.

Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
8
Mondial 250 MCT Motorum var Ve Üzerinde Biraz Oynayarak İstediğim Şekle Sokucak Bi Usta Arıyorum İstanbul Avrupa Yakasından Varsa Konuya Cevap Yazsınlar.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
nasıl bir şekilden bahsediyorsun???

belkı yardımcı olabılırım,
yada olabılecek tanıdıklarım olabılır??

sadece aklındakınıde paylaşsaydın daha fazla yardımcı olacak çıkabilirdi sanırım...

pek çok hayal gücünü gerçeğe çevirmişliğim vardırda birazcık,
gerçi o zamanlar dükkanımda vardı ama :)
kısmet bakalım;)
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
8
Bende Dediğim Gibi Mondial Chopper Var 250 MCT Onu Custom Chopper A Çeviricek Kişi Arıyorum Fazla MAsraf Olmadan
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Fazla masraf olmadan derken bütçeni yada nelerin değişmesini istediğini yazarsan arkadaşlar yardım edecektir diye düşünüyorum.Neler istediğini söylermisin?
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
8
166742245rj.jpg


Şöle Bi Motor Olucak
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Hmm.Ben cruiser makinelerle pek ilgilenmem ama mondiali bu hale çevirmek bayağı uğraştıracaktır bence.SERKANADH13 arkadaşımız sana cevap yazacaktır diye düşünüyorum. . .Ama simsiyah da yapma ya.:)Adam korkar gece bundan.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
yapacağın şey o kadarda zor değil,
eğer buna benzesın istiyorsan :),
artçı koltugunu ve o kısımdakı kromlu plastıklerı sök,
bir demirciye (tornacı,ferforje'ci,her hangi kaynakçı) git.
ve yapmay istediğim gidonun çıktısını aldığın resmi göster,
ve sana gidon yapacaklardır,

yanlız,
arka çamurlugu o kadar kısa yapma çamurdan kurtulamassın sonra,

aşırı bir zorluğu yok yani,
boya işinide her boyacı halledecektir...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:10 ----------

HATTA BİRAZ UĞRAŞINCA güzelde bişiye benzedi sanırım,
ama eğer imkanun varsa güzel bir sakal yaptırsan daha tatlı duracağına eminim...
bu arada plaka kenarda oluyor,,,

 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
sanırım resımdeki şekıl senın istedıgın gıbı olmuş,
?????

o resimdeki işlem çok kolay sadece gidon değişecek ve çamurluk kısalacak,
umarım aklındaki gibi olmuştur.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
alttaki alet beinim mct250m



senin ekldiğin siyah motor jinlun ise benim suadiye tarafında oturan arkadaşımın motoru. bu tonda boyanan bu jinlun dışında bir benim mctm bir de honda rebel var istanbulda aynı boya ile boyanan. Bnimki acemice olduğu için tekrar boyacağım. Sana fikir ve yer konusunda yardımcı olabilirim.

Sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
8
alttaki alet beinim mct250m



senin ekldiğin siyah motor jinlun ise benim suadiye tarafında oturan arkadaşımın motoru. bu tonda boyanan bu jinlun dışında bir benim mctm bir de honda rebel var istanbulda aynı boya ile boyanan. Bnimki acemice olduğu için tekrar boyacağım. Sana fikir ve yer konusunda yardımcı olabilirim.

Sağlıcakla.

Bende Öyle İstiyorum Ama 2 Kişilik Olucak İstanbulda Yardım Edicek Yokmu ? Arkadaşlar Ben Pek Bilmiyorum Nasıl Olucağını
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
camurluklar motoru degıstırmıs.yapan kişi guzel yapmıs,bızde oyle bir tanıdık bulup yaptırabılsek sahane olur
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
peki bu motosiklet de motor kısmına atılan boyada dökülme olmuyor mu ?

ne bileyim bu şekli ne kadar koruyor.
bir de buna benzer bir makinayı küçükbakkalköy hale yakın bir yerde görmüştüm o mudur ?
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
peki bu motosiklet de motor kısmına atılan boyada dökülme olmuyor mu ?

ne bileyim bu şekli ne kadar koruyor.
bir de buna benzer bir makinayı küçükbakkalköy hale yakın bir yerde görmüştüm o mudur ?

bakkalköydeki whitecrow un olabilir. Ama bunun sahibi yakına rkadaşım o suadiye taraflarında oturuyor. burada kullanılan boya ısıya dayanıklı sprey boya. iyi tutması için krom katmanı kaldırmak gerekli. bunun içinde iyi zımpara atmak gerekiyor. daha sonra zemini ısıtıp boyamak gerekli yoksa tam randıman alınamıyor.
 
Katılım
27 Eyl 2009
Mesajlar
766
peki bu motosiklet de motor kısmına atılan boyada dökülme olmuyor mu ?

ne bileyim bu şekli ne kadar koruyor.
bir de buna benzer bir makinayı küçükbakkalköy hale yakın bir yerde görmüştüm o mudur ?

Isıya dayanıklı boyalar var biraz pahalı ama o dökülmüyormuş

http://www.nirvanaboya.com/Isıya dayanıklı Boya.htm


ISIYA DAYANIKLI BOYA

Yüksek ısıya dayanıklı özel boya bir boyadır. 600 oC ye kadar ısılara dayanıklıdır.


Ürün Özellikleri:
Isıya dayanıklı silikonlu özel boya ;

Gümüş renk: 600 oC,
Siyah renk 450 oC ye kadar yüksek ısılara dayanır.

Kullanım Alanları :

Egzoz boyası
Soba ve soba borusu boyası
Şömine boyası
BBQ boyası

olarak kullanılır

Kuruma Süresi:

15-20 dk. da dokunma kuruması yapar.
Birkaç saat sonra boyanan malzeme kullanılabilir.
Isıya maruz kaldıkça kurumasını tamamlar.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
bakkalköydeki whitecrow un olabilir. Ama bunun sahibi yakına rkadaşım o suadiye taraflarında oturuyor. burada kullanılan boya ısıya dayanıklı sprey boya. iyi tutması için krom katmanı kaldırmak gerekli. bunun içinde iyi zımpara atmak gerekiyor. daha sonra zemini ısıtıp boyamak gerekli yoksa tam randıman alınamıyor.

Hmm Suadiye ise muhtemelen Rexx'in oraya gidiyordur sık sık..Geçen gördüm motoru orada boyasından fark etim şimdi..Baktım baktım markasını çıkartamamıştım ama epey tanıdık gibiydi..Eğer o arkadaş ise demek Jinlun muş marka..Epey başarılı bir boya işi vardı üstünde..
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Hmm Suadiye ise muhtemelen Rexx'in oraya gidiyordur sık sık..Geçen gördüm motoru orada boyasından fark etim şimdi..Baktım baktım markasını çıkartamamıştım ama epey tanıdık gibiydi..Eğer o arkadaş ise demek Jinlun muş marka..Epey başarılı bir boya işi vardı üstünde..

Rexxin önünde o tarz makinaları çok sık görürsün. Orada custom harley davidson ile TR de 1 yada 2 tane olan roadwarrior u falan da görebilirsin. Ah eski günlerim ahh :)
 
Katılım
17 Ağu 2009
Mesajlar
55
Bu benden olsun dedim arkadaşlar Benim Mct 330 cuğum. :)
Yapım zamanında
32987297.png

bitmiş hali
39013785.jpg

29077441132290981480290.jpg

Vampirepunk

buda benım motorum mct 250 dir kendileri bu yapan kişiyle aramızda abi kardeş ilişkisi var ve suaralar biraz boşta ilgilenirsen yardımcı olurum tabı kafandaki şekle göre
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst