İstediğim Şekle Sokacak Usta Arıyorum.

Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Isıya dayanıklı boyaya çok güvenme, boya ne kadar kaliteli olsa da zımpara ve boyanın atılması profesyonellik gerektiriyor. Egzos için kullanmıştım, iyice zımparaladığım ince attığım halde 2.000 km kadar dayanmıştı ki würth ün boyasıydı. Motor bloğunda yer yer atmaya başlarsa çok çirkin durur.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
sen onu chopper dan cruiser a çevir..YAMAHA V-MAX TARZINA ÇEVİR SENDE SEVERSİN:p
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Bunları sanayide birkaç farklı yerden yardım alarak sen de yapabilirsin.İstediklerin çok zor şeyler değil.
Anadolu yakasında bazı yerler biliyorum.Özelden mesaj atarsan seni de yönlendiririm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst