- Katılım
- 3 Şub 2006
- Mesajlar
- 1,961
- Motosikleti
- Mondial Virago 50i
Isıya dayanıklı boyaya çok güvenme, boya ne kadar kaliteli olsa da zımpara ve boyanın atılması profesyonellik gerektiriyor. Egzos için kullanmıştım, iyice zımparaladığım ince attığım halde 2.000 km kadar dayanmıştı ki würth ün boyasıydı. Motor bloğunda yer yer atmaya başlarsa çok çirkin durur.