- Katılım
- 11 Eki 2007
- Mesajlar
- 2,838
şimdi farkettim ben motoru ilk aldığımda bisikletten iner gibi inince tek elimle tutamadım motoru o tarafa doğru yattı hatta elim bile kanamıştı bende motoru tekrar kaldırdım bişey bulamadım allhatan bişey olmamıs dedim dediğin yer biraz çamur olmustu demek eğilmiş bak şimdi canım sıkıldı ne yapabilirimbu durumda dostum![]()
Motorda yana yatmayla ilgili başka bir hasar yoksa bu hiç problem değil, servislerde uçları lastik olan çekiçler vasıtasıyla ustalar çok güzel düzeltebiliyorlar. Benim dayı oğlununda motoru yan yattı. Dediğim gibi çekiçle serviste düzelttiler. Hiç bir sıkıntı yok. Kullanıyor. Ha yok ben böyle işi sevmem, değiştireyim dersende en fazla 20-30 tl olmalı. O zaman fiyatınıda sormuştuk. Böyle bişeydi. Dert etme.