Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Benimde km 4700 bir depo ile 325 km gidebildim. Yedek hariç tabii. Şimdilik yakıt tüketimi hafiften fazla gibi, ilerleyen zamanlarda düşmesini bekliyorum.
 
Katılım
16 Eki 2009
Mesajlar
28
Benimde km 4700 bir depo ile 325 km gidebildim. Yedek hariç tabii. Şimdilik yakıt tüketimi hafiften fazla gibi, ilerleyen zamanlarda düşmesini bekliyorum.

Zamanla düşmüyor.. öyle gidiyor o.
Şu benimki;:farao:
Şehir içinde; 100 km 9 lira yakıyor.
Şehir dışında ; 100 km 10 lira yakıyor.:cat:
5.000 km de benimki şuan..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çalıştığım ecza deposunun bana zimmetlediği 2004 titanı akşama kadar kullanıp akşam cbf 150 ye binince uçağa binmiş gibi hissediyom..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:10 ----------

Zamanla düşmüyor.. öyle gidiyor o.
Şu benimki;:farao:
Şehir içinde; 100 km 9 lira yakıyor.
Şehir dışında ; 100 km 10 lira yakıyor.:cat:
5.000 km de benimki şuan..

yakıt değerleri normal ama biraz daha sakin kullanırsan biraz daha düşecektir..:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:11 ----------

gecen yl benzin fiyatlarından dolayı km de 9-10 kurus yakıyordum su an 11,3kurus yakmaya basladı seneye 13 kurus olur herhalde az az aldıgım için yakıtı pek oralı olmuyordum son iki depoyu flledım ufakta olsa fark var, gunluk 100 km yapan bırısı olayın baya farkındadır :cyclopsan

hava filitren temizmi..

vede yakıt fiyatları anormal arttı..

ben günde en kötü 150 km yapıyorum titanla yetmiyor 1 depo benzin 3 gün dayanmıyor..
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
Öncelikle söyleyeyim, kaza yaptım topiclerini sevmiyorum, kaza yaptım. :p

Ama maddi açı dışında başka birşey yok.

Neyse baştan alalım. 3. vites ana yol üzerinden kavşağa yaklaştım. Dönel kavşakta bekleyen beyaz bir transporter vardı ve ben yaklaşırken turuncu bir araçta beyaz minibüsün yanına durdu. Yol benim ya ben devam edeyim dedim. Turuncu arabayı geçtim geçmedim tam bilemiyorum, beyaz minibüs yola atlamasın mı?! Kornaya bastım, daha da yola çıktı ve haliyle buluştuk. hehe:

Sonrası adam önce minibüsten inesi gelmedi. Güç bela indide yanıma geldi. Dedim yol kimin? Başladı kıvırmaya, sen ufaksın bilmem ne.(Yol hakkı ile ufaklık arasında bir bağ kuramadım ya neyse) Neyse dediki polis çağırayım mı? Ben de dedim, çağır.(Aklımdan herhalde haklı olduğunu düşünüyor diye geçiriyorum.) Adam bana diyorki şimdi polis gelse ikimizede ceza yazar.(Ne alaka ise?) Bu ara biz yolu tıkadık. Ben motoru kıpırdatmıyorum ki polis kazanın nasıl olduğunu görsün. Araçlar geçemiyor ve yol kenarına park etmiş eski bir minibüsten yol istediler korna ile ama adam psikopat çıktı. Bağırma çağırma filan, dedim kavga çıkacak.(Kavga çıkmadı ama adam hakkaten manyaktı) Bu esnada bizim polis çağırmaya niyetli arkadaş tüymesin mi?(Başladım gülmeye, ulan ne şerefsizler var diyede söyleniyorum.) Motoruda o esnada elimde tuttuğumdan dolayı plakayı da alamadım.

Yani bu yazının ana fikri yok, paylaşayım dedim. Bizim insanımıza olmayan inancım biraz daha tazelenmiş oldu.

Benim motorda çok bir arıza yoktu(koruma demirleri sağolsun) ama trafik sigortası olsa idi sol krenajıda vs. değiştirtim.(Bu da 100-150 lira para demek.)

Bakalım daha neler göreceğiz.

dostum geçmiş olsun böyle insanlar yüzünden zaten kimse birbirine güvenemez oldu.
 
Katılım
1 Ara 2009
Mesajlar
20
Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin :rendeer:
Biraz bilgi verebilirmisin? sıfırmı aldın 2.elmi fiyat km vs. gibi

2. el aldım 4100 km de 2500 tl ye aldım aslında cbr bakınıyodum nasip alıp almamak arasında 3 saniye düşündüm :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:03 ----------

yeni motorun hayırlı olsun arkadaşım
bu yaz ereğlideydik 2 kişi güzel yerler tabiki, seneye kısmetse görüşürüz.

tabiki bende memnun olurum :)
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Bu far ampülü ile işim var arkadaşlar,20 gün içinde üçüncü ampül.Burdan yükseliş Hondaya selam ve saygılarımı sunarım,Motoru bir gece serviste bıraktım tümüyle balsınlar diye,ertesi gün "motorunuz hazır"telefonu ile gittim almaya,bana bir arıza görünmüyor kısa devre yapmış vs.vs.far ampülünü yeni takmışlar 10TL istedi verdim,motoru aldım aradan bir hafta geçti ampül tekrar gitti hemde her iki devresi kısa uzun beraber.ampülü kendim söktüm birde ne göreyim dandikmi dandik bir ampül üzerinde marka namına bir şey yok,muhtemelen çinli,üstelik bana fatura vermek gibi bir girişimdede bulunmadı...yetkili servis bu...Osram marka taktık bakalım nolucak.herkese selamlar
 
Katılım
1 Ara 2009
Mesajlar
20
ethemm76
4100 km suan 2500 tl aldım yeni olduğu için aksesuar olayına giremedim ama elcik rüzgarlığı bakınıyorum resim eklemeyi çok isterim ama nasıl eklenir çözemedim:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:22 ----------

]
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
ethemm76
4100 km suan 2500 tl aldım yeni olduğu için aksesuar olayına giremedim ama elcik rüzgarlığı bakınıyorum resim eklemeyi çok isterim ama nasıl eklenir çözemedim:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:22 ----------

]

Hayırlı uğurlu olsun çok temiz görünüyor. Ön lastik değiştirilmiş, IRC veya BONSUN. Benim ön lastikle aynı ve oldukça kalişteli. Yalnız motor sola yatmış olabilir mi =? Umarım böyle bi şey olmamıştır. Veya debriyaj maneti bilinçli olarak fazla mı eğilmiş dışa doğru ? Ucu dışa doğru çok eğik. Debriyaj manetine müdahale edilmiş. Fekat fiyat olarak çok çok iyiye almışsın. Bunu söylemeden edemiyicem. Ön lastik yeni, belkide arkada öyledir. 4100 km 2500 tl. Aksesuar olmasa bile süper bi fiyat. İyi günlerde kullan.

Elcik rüzgarlığı işi ile bir ara bende uraştım. Manetleri gidona sabitliyen uzun vidaların boyu yetmediğinden takamıştım. Ama takabilirsin hayli hoş olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Zamanla düşmüyor.. öyle gidiyor o.
Şu benimki;:farao:
Şehir içinde; 100 km 9 lira yakıyor.
Şehir dışında ; 100 km 10 lira yakıyor.:cat:
5.000 km de benimki şuan..

Şu yakıt tüketimlerini TL olarak değilde Litre olarak verin arkadaşlar. Zamana göre yakıt tüketimi TL bazında gayet doğal olarak değişiklik gösterir , hele bizim gibi dolardan daha oynak olan benzin fiyatları varken.

benim yakıt tüketimim 3lt/100km civarında şu anda.


2. el aldım 4100 km de 2500 tl ye aldım aslında cbr bakınıyodum nasip alıp almamak arasında 3 saniye düşündüm :mrgreen:

Çok iyi fiyata almışsın. Hayırlı olsun. Koruma demiri şart , ihmale gelmez bir an önce taktır 30 Tl civarında fiyatı var. Yoksa en ufak yan yatmada grenajlar kırılabilir ve büyük masraf çıkabilir.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:10 ----------

Elcik rüzgarlığı işi ile bir ara bende uraştım. Manetleri gidona sabitliyen uzun vidaların boyu yetmediğinden takamıştım. Ama takabilirsin hayli hoş olur.

O vidaların aynı diş daha uzun olanlarını herhangi bir nalburdan bulabilirsin , ben öyle yaptım :) Geçen kış kullanıyordum , yaz gelince söktüm bu aralar hava soğudu , tekrar takacağım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:12 ----------

Öncelikle söyleyeyim, kaza yaptım topiclerini sevmiyorum, kaza yaptım. :p

Ama maddi açı dışında başka birşey yok.

Neyse baştan alalım. 3. vites ana yol üzerinden kavşağa yaklaştım. Dönel kavşakta bekleyen beyaz bir transporter vardı ve ben yaklaşırken turuncu bir araçta beyaz minibüsün yanına durdu. Yol benim ya ben devam edeyim dedim. Turuncu arabayı geçtim geçmedim tam bilemiyorum, beyaz minibüs yola atlamasın mı?! Kornaya bastım, daha da yola çıktı ve haliyle buluştuk. hehe:

Sonrası adam önce minibüsten inesi gelmedi. Güç bela indide yanıma geldi. Dedim yol kimin? Başladı kıvırmaya, sen ufaksın bilmem ne.(Yol hakkı ile ufaklık arasında bir bağ kuramadım ya neyse) Neyse dediki polis çağırayım mı? Ben de dedim, çağır.(Aklımdan herhalde haklı olduğunu düşünüyor diye geçiriyorum.) Adam bana diyorki şimdi polis gelse ikimizede ceza yazar.(Ne alaka ise?) Bu ara biz yolu tıkadık. Ben motoru kıpırdatmıyorum ki polis kazanın nasıl olduğunu görsün. Araçlar geçemiyor ve yol kenarına park etmiş eski bir minibüsten yol istediler korna ile ama adam psikopat çıktı. Bağırma çağırma filan, dedim kavga çıkacak.(Kavga çıkmadı ama adam hakkaten manyaktı) Bu esnada bizim polis çağırmaya niyetli arkadaş tüymesin mi?(Başladım gülmeye, ulan ne şerefsizler var diyede söyleniyorum.) Motoruda o esnada elimde tuttuğumdan dolayı plakayı da alamadım.

Yani bu yazının ana fikri yok, paylaşayım dedim. Bizim insanımıza olmayan inancım biraz daha tazelenmiş oldu.

Benim motorda çok bir arıza yoktu(koruma demirleri sağolsun) ama trafik sigortası olsa idi sol krenajıda vs. değiştirtim.(Bu da 100-150 lira para demek.)

Bakalım daha neler göreceğiz.

Mucit kardeşim, geçmiş olsun, Allah beterinden esirgesin...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
Öncelikle söyleyeyim, kaza yaptım topiclerini sevmiyorum, kaza yaptım. :p

Ama maddi açı dışında başka birşey yok.

Neyse baştan alalım. 3. vites ana yol üzerinden kavşağa yaklaştım. Dönel kavşakta bekleyen beyaz bir transporter vardı ve ben yaklaşırken turuncu bir araçta beyaz minibüsün yanına durdu. Yol benim ya ben devam edeyim dedim. Turuncu arabayı geçtim geçmedim tam bilemiyorum, beyaz minibüs yola atlamasın mı?! Kornaya bastım, daha da yola çıktı ve haliyle buluştuk. hehe:

Sonrası adam önce minibüsten inesi gelmedi. Güç bela indide yanıma geldi. Dedim yol kimin? Başladı kıvırmaya, sen ufaksın bilmem ne.(Yol hakkı ile ufaklık arasında bir bağ kuramadım ya neyse) Neyse dediki polis çağırayım mı? Ben de dedim, çağır.(Aklımdan herhalde haklı olduğunu düşünüyor diye geçiriyorum.) Adam bana diyorki şimdi polis gelse ikimizede ceza yazar.(Ne alaka ise?) Bu ara biz yolu tıkadık. Ben motoru kıpırdatmıyorum ki polis kazanın nasıl olduğunu görsün. Araçlar geçemiyor ve yol kenarına park etmiş eski bir minibüsten yol istediler korna ile ama adam psikopat çıktı. Bağırma çağırma filan, dedim kavga çıkacak.(Kavga çıkmadı ama adam hakkaten manyaktı) Bu esnada bizim polis çağırmaya niyetli arkadaş tüymesin mi?(Başladım gülmeye, ulan ne şerefsizler var diyede söyleniyorum.) Motoruda o esnada elimde tuttuğumdan dolayı plakayı da alamadım.

Yani bu yazının ana fikri yok, paylaşayım dedim. Bizim insanımıza olmayan inancım biraz daha tazelenmiş oldu.

Benim motorda çok bir arıza yoktu(koruma demirleri sağolsun) ama trafik sigortası olsa idi sol krenajıda vs. değiştirtim.(Bu da 100-150 lira para demek.)

Bakalım daha neler göreceğiz.


Tekrardan geçmiş olsun,murat.:rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Öncelikle söyleyeyim, kaza yaptım topiclerini sevmiyorum, kaza yaptım. :p

Ama maddi açı dışında başka birşey yok.

Neyse baştan alalım. 3. vites ana yol üzerinden kavşağa yaklaştım. Dönel kavşakta bekleyen beyaz bir transporter vardı ve ben yaklaşırken turuncu bir araçta beyaz minibüsün yanına durdu. Yol benim ya ben devam edeyim dedim. Turuncu arabayı geçtim geçmedim tam bilemiyorum, beyaz minibüs yola atlamasın mı?! Kornaya bastım, daha da yola çıktı ve haliyle buluştuk. hehe:

Sonrası adam önce minibüsten inesi gelmedi. Güç bela indide yanıma geldi. Dedim yol kimin? Başladı kıvırmaya, sen ufaksın bilmem ne.(Yol hakkı ile ufaklık arasında bir bağ kuramadım ya neyse) Neyse dediki polis çağırayım mı? Ben de dedim, çağır.(Aklımdan herhalde haklı olduğunu düşünüyor diye geçiriyorum.) Adam bana diyorki şimdi polis gelse ikimizede ceza yazar.(Ne alaka ise?) Bu ara biz yolu tıkadık. Ben motoru kıpırdatmıyorum ki polis kazanın nasıl olduğunu görsün. Araçlar geçemiyor ve yol kenarına park etmiş eski bir minibüsten yol istediler korna ile ama adam psikopat çıktı. Bağırma çağırma filan, dedim kavga çıkacak.(Kavga çıkmadı ama adam hakkaten manyaktı) Bu esnada bizim polis çağırmaya niyetli arkadaş tüymesin mi?(Başladım gülmeye, ulan ne şerefsizler var diyede söyleniyorum.) Motoruda o esnada elimde tuttuğumdan dolayı plakayı da alamadım.

Yani bu yazının ana fikri yok, paylaşayım dedim. Bizim insanımıza olmayan inancım biraz daha tazelenmiş oldu.

Benim motorda çok bir arıza yoktu(koruma demirleri sağolsun) ama trafik sigortası olsa idi sol krenajıda vs. değiştirtim.(Bu da 100-150 lira para demek.)

Bakalım daha neler göreceğiz.

Geçmiş olsun arkadaşım böyle insanlara söylenecek çok şey var ama rutin bişiy oldu şerefsizlik, piyasada bunlardan dolu cahil, neredeyse bi hayvanla aynı IQ ya sahip insanlar bunlar bende çok karşılaşıyorum böyleleriyle önüne gelen ehliyet alırsa, (ve alabiliyor)....daha çok karşılaşıcaz böyle durumlarla...:pr:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Zamanla düşmüyor.. öyle gidiyor o.
Şu benimki;:farao:
Şehir içinde; 100 km 9 lira yakıyor.
Şehir dışında ; 100 km 10 lira yakıyor.:cat:
5.000 km de benimki şuan..

makinaya erken bile olsa bir sübap ayarı gerekir bence...en azından uzun yolda az yakması lazım...nasıl hesapladın bu rakamları naısl elde ettin biraderim...



arkadaşlar nerelerdesiniz kimseden ses seda yok :

mbuyuk bak bu şekilde (aşağıda)kelepir makina bulursan atla üzerine...


ethemm76
4100 km suan 2500 tl aldım yeni olduğu için aksesuar olayına giremedim ama elcik rüzgarlığı bakınıyorum resim eklemeyi çok isterim ama nasıl eklenir çözemedim:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:22 ----------

]

inan bana böyle kelepir fırsat dek gelse benikini 2000 e okutur alırdım...:p
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
32
S.a herkese iyi akşamlar

Arkadaşlar bende cbf 150 alacağım ama yeniyılda yaklaştı
2010 model alsam diye düşünüyorum
2010 modelinde herhangi bi deişiklik varmı gören duyan bilen varsa bilgi verebilirmi
ona göre alacağım
 
Katılım
16 Eki 2009
Mesajlar
28
makinaya erken bile olsa bir sübap ayarı gerekir bence...en azından uzun yolda az yakması lazım...nasıl hesapladın bu rakamları naısl elde ettin biraderim...

Ben hep doposu FUUL gezenlerdenim onun için; Her fulleyişte kilometreyi sıfırlıyorum. Yanlış olmaz....:)
6.000 de komple bakıma girecek ozaman sibop ayarını felan yaparlar sanırım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:58 ----------

[/COLOR]

yakıt değerleri normal ama biraz daha sakin kullanırsan biraz daha düşecektir..:cat:
.:)sakin birtürlü kullanamıyorum Üniversiteye gidiyorum 10 km hergün şehir içinde 5 dk varıyorumm. Nedense motora binince sakinlikten eser kalmıyor.:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
ethemm76
4100 km suan 2500 tl aldım yeni olduğu için aksesuar olayına giremedim ama elcik rüzgarlığı bakınıyorum resim eklemeyi çok isterim ama nasıl eklenir çözemedim:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:22 ----------

]

Aradığın elcik rüzgarlığı yani elcik korumasından bende var,.
 
Katılım
16 Eki 2009
Mesajlar
28
Arkadaşlar hep bişiyi merak etmişimdir sizcede böylemi ben motoru ilk aldıgımdan 14000 km ye kadar geçen zamanda grenajlar ilk günkü parlaklığını korudu motor hep 0 km gibi kaldı ancak piyasada gördüğüm çogu cbf 150 nin özellikle siyah renklerinin attığına şahit oldum yanlız ben hep çogu zaman gölgede bıraktım ve pasta uyguladım sık sık şimdi diyeceğim sizin motorların grenajları renklerine göre ne durumda şu an ??



Jantlara nedemeli zamanla eski görünümünü kaybediyorlar..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:25 ----------

Aradığın elcik rüzgarlığı yani elcik korumasından bende var,.

Kaç para 2 si onların banada lazımda onun için sordum
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
S.a herkese iyi akşamlar

Arkadaşlar bende cbf 150 alacağım ama yeniyılda yaklaştı
2010 model alsam diye düşünüyorum
2010 modelinde herhangi bi deişiklik varmı gören duyan bilen varsa bilgi verebilirmi
ona göre alacağım

bi değişiklik olsa ilk ben duyardım...ama galiba yok...ha olsada şaşırsam...

Ben hep doposu FUUL gezenlerdenim onun için; Her fulleyişte kilometreyi sıfırlıyorum. Yanlış olmaz....:)
6.000 de komple bakıma girecek ozaman sibop ayarını felan yaparlar sanırım

[]




http://www.motosiklet.net/forum/mot...zin-tuketim-hesaplama-programi-anlatimli.html


bu verileri gir net öğrenirsin..:cat: belki 9.1 belki 9.6 yakıyordur vs vs...




linkimiz bu...çok araştırdım rapidşer falan uğraşmayın istedim...en basiti bu...verileri girerek 100 km de yaktığını kmde kaç kuruş yaktığını öğrenebilirsiniz...bunu bilmeyen olabilir dedim...genelde hepimiz sistemi biliyoruz...ama kuruşu kuruşuna ne yaktığını bu şekilde anlayabiliriz...hızlı kullanım ideal hız durumlarıda sonucları etkiler...yani sağlıklı sonucları almak için ortalama hızlarda kalmalısınız...ha köklersenizde sert kullanımda ne yaktığını öğrenmiş olursunuz...





http://www.akinlastik.com/yt.htm











1.En önemli detay bu hesabı yapmadan önce deponuzu fullemeniz..ağzına kadar taşana kadar doldurun depoyu...





2.Km sayacınızı mutlaka sıfırlayın..buda çok önemli...





3.Geziniz bitti 2.bir benzin alın ve yine ağzına kadar doldurun...yine taşana kadar...





4.fişinizi kaybetmeyiniz ve verilerinizi girmeye başlayınız...












Aldığınız Yakıt Tüketilen Yakıt Miktarı demektir...

Sıfırladığınız Sayactaki KM yi Giriniz..

Benzin Fiyatını Giriniz...



5.Ne yaktığınız işte karşınızda...












Not edilen bu bilgileri aşağıdaki tabloya doğru olarak girdiğinizde otomobilinizin 100 km'de kaç litre yakıt harcadığını ve 1 kilometre katetmenin size kaç liraya mal olduğunu görebilirsiniz.









benzin fiyatları değiştikce oranlarda azda olsa değişecektir ama unutmayın...



sağda solda bunları kullanırsanız adımız geçsin..aksi halde şiddet kullanma hakkımı saklı tutarım..





Bezgin Bekir Mete Handro





birde eğer bu verileri girerek ne çıktığınıda buraya yazarsanız marka model belirterek hepimiz faydalanırız...gogılda tüketim araştırma yapan biri buraya düşer faydamız olur birilerine belki...
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
S.a herkese iyi akşamlar

Arkadaşlar bende cbf 150 alacağım ama yeniyılda yaklaştı
2010 model alsam diye düşünüyorum
2010 modelinde herhangi bi deişiklik varmı gören duyan bilen varsa bilgi verebilirmi
ona göre alacağım
şuan bayilerde bulunan CBF lerde hiç bir değişiklik yok tıpatıp aynı...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:04 ----------

iki gün önce bayideydim
 
Katılım
1 Ara 2009
Mesajlar
20
Hayırlı uğurlu olsun çok temiz görünüyor. Ön lastik değiştirilmiş, IRC veya BONSUN. Benim ön lastikle aynı ve oldukça kalişteli. Yalnız motor sola yatmış olabilir mi =? Umarım böyle bi şey olmamıştır. Veya debriyaj maneti bilinçli olarak fazla mı eğilmiş dışa doğru ? Ucu dışa doğru çok eğik. Debriyaj manetine müdahale edilmiş. Fekat fiyat olarak çok çok iyiye almışsın. Bunu söylemeden edemiyicem. Ön lastik yeni, belkide arkada öyledir. 4100 km 2500 tl. Aksesuar olmasa bile süper bi fiyat. İyi günlerde kullan.

Elcik rüzgarlığı işi ile bir ara bende uraştım. Manetleri gidona sabitliyen uzun vidaların boyu yetmediğinden takamıştım. Ama takabilirsin hayli hoş olur.

şimdi farkettim ben motoru ilk aldığımda bisikletten iner gibi inince tek elimle tutamadım motoru o tarafa doğru yattı hatta elim bile kanamıştı bende motoru tekrar kaldırdım bişey bulamadım allhatan bişey olmamıs dedim dediğin yer biraz çamur olmustu demek eğilmiş bak şimdi canım sıkıldı ne yapabilirimbu durumda dostum :(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:44 ----------

Aradığın elcik rüzgarlığı yani elcik korumasından bende var,.

dostum öncelikle ilgi alakan için sağol bana cezası nedir acep:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst