Benimde km 4700 bir depo ile 325 km gidebildim. Yedek hariç tabii. Şimdilik yakıt tüketimi hafiften fazla gibi, ilerleyen zamanlarda düşmesini bekliyorum.
Zamanla düşmüyor.. öyle gidiyor o.
Şu benimki;:farao:
Şehir içinde; 100 km 9 lira yakıyor.
Şehir dışında ; 100 km 10 lira yakıyor.:cat:
5.000 km de benimki şuan..
gecen yl benzin fiyatlarından dolayı km de 9-10 kurus yakıyordum su an 11,3kurus yakmaya basladı seneye 13 kurus olur herhalde az az aldıgım için yakıtı pek oralı olmuyordum son iki depoyu flledım ufakta olsa fark var, gunluk 100 km yapan bırısı olayın baya farkındadır :cyclopsan
Öncelikle söyleyeyim, kaza yaptım topiclerini sevmiyorum, kaza yaptım.![]()
Ama maddi açı dışında başka birşey yok.
Neyse baştan alalım. 3. vites ana yol üzerinden kavşağa yaklaştım. Dönel kavşakta bekleyen beyaz bir transporter vardı ve ben yaklaşırken turuncu bir araçta beyaz minibüsün yanına durdu. Yol benim ya ben devam edeyim dedim. Turuncu arabayı geçtim geçmedim tam bilemiyorum, beyaz minibüs yola atlamasın mı?! Kornaya bastım, daha da yola çıktı ve haliyle buluştuk. hehe:
Sonrası adam önce minibüsten inesi gelmedi. Güç bela indide yanıma geldi. Dedim yol kimin? Başladı kıvırmaya, sen ufaksın bilmem ne.(Yol hakkı ile ufaklık arasında bir bağ kuramadım ya neyse) Neyse dediki polis çağırayım mı? Ben de dedim, çağır.(Aklımdan herhalde haklı olduğunu düşünüyor diye geçiriyorum.) Adam bana diyorki şimdi polis gelse ikimizede ceza yazar.(Ne alaka ise?) Bu ara biz yolu tıkadık. Ben motoru kıpırdatmıyorum ki polis kazanın nasıl olduğunu görsün. Araçlar geçemiyor ve yol kenarına park etmiş eski bir minibüsten yol istediler korna ile ama adam psikopat çıktı. Bağırma çağırma filan, dedim kavga çıkacak.(Kavga çıkmadı ama adam hakkaten manyaktı) Bu esnada bizim polis çağırmaya niyetli arkadaş tüymesin mi?(Başladım gülmeye, ulan ne şerefsizler var diyede söyleniyorum.) Motoruda o esnada elimde tuttuğumdan dolayı plakayı da alamadım.
Yani bu yazının ana fikri yok, paylaşayım dedim. Bizim insanımıza olmayan inancım biraz daha tazelenmiş oldu.
Benim motorda çok bir arıza yoktu(koruma demirleri sağolsun) ama trafik sigortası olsa idi sol krenajıda vs. değiştirtim.(Bu da 100-150 lira para demek.)
Bakalım daha neler göreceğiz.
Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin :rendeer:
Biraz bilgi verebilirmisin? sıfırmı aldın 2.elmi fiyat km vs. gibi
yeni motorun hayırlı olsun arkadaşım
bu yaz ereğlideydik 2 kişi güzel yerler tabiki, seneye kısmetse görüşürüz.
Zamanla düşmüyor.. öyle gidiyor o.
Şu benimki;:farao:
Şehir içinde; 100 km 9 lira yakıyor.
Şehir dışında ; 100 km 10 lira yakıyor.:cat:
5.000 km de benimki şuan..
2. el aldım 4100 km de 2500 tl ye aldım aslında cbr bakınıyodum nasip alıp almamak arasında 3 saniye düşündüm :mrgreen:
Elcik rüzgarlığı işi ile bir ara bende uraştım. Manetleri gidona sabitliyen uzun vidaların boyu yetmediğinden takamıştım. Ama takabilirsin hayli hoş olur.
Öncelikle söyleyeyim, kaza yaptım topiclerini sevmiyorum, kaza yaptım.![]()
Ama maddi açı dışında başka birşey yok.
Neyse baştan alalım. 3. vites ana yol üzerinden kavşağa yaklaştım. Dönel kavşakta bekleyen beyaz bir transporter vardı ve ben yaklaşırken turuncu bir araçta beyaz minibüsün yanına durdu. Yol benim ya ben devam edeyim dedim. Turuncu arabayı geçtim geçmedim tam bilemiyorum, beyaz minibüs yola atlamasın mı?! Kornaya bastım, daha da yola çıktı ve haliyle buluştuk. hehe:
Sonrası adam önce minibüsten inesi gelmedi. Güç bela indide yanıma geldi. Dedim yol kimin? Başladı kıvırmaya, sen ufaksın bilmem ne.(Yol hakkı ile ufaklık arasında bir bağ kuramadım ya neyse) Neyse dediki polis çağırayım mı? Ben de dedim, çağır.(Aklımdan herhalde haklı olduğunu düşünüyor diye geçiriyorum.) Adam bana diyorki şimdi polis gelse ikimizede ceza yazar.(Ne alaka ise?) Bu ara biz yolu tıkadık. Ben motoru kıpırdatmıyorum ki polis kazanın nasıl olduğunu görsün. Araçlar geçemiyor ve yol kenarına park etmiş eski bir minibüsten yol istediler korna ile ama adam psikopat çıktı. Bağırma çağırma filan, dedim kavga çıkacak.(Kavga çıkmadı ama adam hakkaten manyaktı) Bu esnada bizim polis çağırmaya niyetli arkadaş tüymesin mi?(Başladım gülmeye, ulan ne şerefsizler var diyede söyleniyorum.) Motoruda o esnada elimde tuttuğumdan dolayı plakayı da alamadım.
Yani bu yazının ana fikri yok, paylaşayım dedim. Bizim insanımıza olmayan inancım biraz daha tazelenmiş oldu.
Benim motorda çok bir arıza yoktu(koruma demirleri sağolsun) ama trafik sigortası olsa idi sol krenajıda vs. değiştirtim.(Bu da 100-150 lira para demek.)
Bakalım daha neler göreceğiz.
Öncelikle söyleyeyim, kaza yaptım topiclerini sevmiyorum, kaza yaptım.![]()
Ama maddi açı dışında başka birşey yok.
Neyse baştan alalım. 3. vites ana yol üzerinden kavşağa yaklaştım. Dönel kavşakta bekleyen beyaz bir transporter vardı ve ben yaklaşırken turuncu bir araçta beyaz minibüsün yanına durdu. Yol benim ya ben devam edeyim dedim. Turuncu arabayı geçtim geçmedim tam bilemiyorum, beyaz minibüs yola atlamasın mı?! Kornaya bastım, daha da yola çıktı ve haliyle buluştuk. hehe:
Sonrası adam önce minibüsten inesi gelmedi. Güç bela indide yanıma geldi. Dedim yol kimin? Başladı kıvırmaya, sen ufaksın bilmem ne.(Yol hakkı ile ufaklık arasında bir bağ kuramadım ya neyse) Neyse dediki polis çağırayım mı? Ben de dedim, çağır.(Aklımdan herhalde haklı olduğunu düşünüyor diye geçiriyorum.) Adam bana diyorki şimdi polis gelse ikimizede ceza yazar.(Ne alaka ise?) Bu ara biz yolu tıkadık. Ben motoru kıpırdatmıyorum ki polis kazanın nasıl olduğunu görsün. Araçlar geçemiyor ve yol kenarına park etmiş eski bir minibüsten yol istediler korna ile ama adam psikopat çıktı. Bağırma çağırma filan, dedim kavga çıkacak.(Kavga çıkmadı ama adam hakkaten manyaktı) Bu esnada bizim polis çağırmaya niyetli arkadaş tüymesin mi?(Başladım gülmeye, ulan ne şerefsizler var diyede söyleniyorum.) Motoruda o esnada elimde tuttuğumdan dolayı plakayı da alamadım.
Yani bu yazının ana fikri yok, paylaşayım dedim. Bizim insanımıza olmayan inancım biraz daha tazelenmiş oldu.
Benim motorda çok bir arıza yoktu(koruma demirleri sağolsun) ama trafik sigortası olsa idi sol krenajıda vs. değiştirtim.(Bu da 100-150 lira para demek.)
Bakalım daha neler göreceğiz.
Öncelikle söyleyeyim, kaza yaptım topiclerini sevmiyorum, kaza yaptım.![]()
Ama maddi açı dışında başka birşey yok.
Neyse baştan alalım. 3. vites ana yol üzerinden kavşağa yaklaştım. Dönel kavşakta bekleyen beyaz bir transporter vardı ve ben yaklaşırken turuncu bir araçta beyaz minibüsün yanına durdu. Yol benim ya ben devam edeyim dedim. Turuncu arabayı geçtim geçmedim tam bilemiyorum, beyaz minibüs yola atlamasın mı?! Kornaya bastım, daha da yola çıktı ve haliyle buluştuk. hehe:
Sonrası adam önce minibüsten inesi gelmedi. Güç bela indide yanıma geldi. Dedim yol kimin? Başladı kıvırmaya, sen ufaksın bilmem ne.(Yol hakkı ile ufaklık arasında bir bağ kuramadım ya neyse) Neyse dediki polis çağırayım mı? Ben de dedim, çağır.(Aklımdan herhalde haklı olduğunu düşünüyor diye geçiriyorum.) Adam bana diyorki şimdi polis gelse ikimizede ceza yazar.(Ne alaka ise?) Bu ara biz yolu tıkadık. Ben motoru kıpırdatmıyorum ki polis kazanın nasıl olduğunu görsün. Araçlar geçemiyor ve yol kenarına park etmiş eski bir minibüsten yol istediler korna ile ama adam psikopat çıktı. Bağırma çağırma filan, dedim kavga çıkacak.(Kavga çıkmadı ama adam hakkaten manyaktı) Bu esnada bizim polis çağırmaya niyetli arkadaş tüymesin mi?(Başladım gülmeye, ulan ne şerefsizler var diyede söyleniyorum.) Motoruda o esnada elimde tuttuğumdan dolayı plakayı da alamadım.
Yani bu yazının ana fikri yok, paylaşayım dedim. Bizim insanımıza olmayan inancım biraz daha tazelenmiş oldu.
Benim motorda çok bir arıza yoktu(koruma demirleri sağolsun) ama trafik sigortası olsa idi sol krenajıda vs. değiştirtim.(Bu da 100-150 lira para demek.)
Bakalım daha neler göreceğiz.
Zamanla düşmüyor.. öyle gidiyor o.
Şu benimki;:farao:
Şehir içinde; 100 km 9 lira yakıyor.
Şehir dışında ; 100 km 10 lira yakıyor.:cat:
5.000 km de benimki şuan..
arkadaşlar nerelerdesiniz kimseden ses seda yok :
makinaya erken bile olsa bir sübap ayarı gerekir bence...en azından uzun yolda az yakması lazım...nasıl hesapladın bu rakamları naısl elde ettin biraderim...

Arkadaşlar hep bişiyi merak etmişimdir sizcede böylemi ben motoru ilk aldıgımdan 14000 km ye kadar geçen zamanda grenajlar ilk günkü parlaklığını korudu motor hep 0 km gibi kaldı ancak piyasada gördüğüm çogu cbf 150 nin özellikle siyah renklerinin attığına şahit oldum yanlız ben hep çogu zaman gölgede bıraktım ve pasta uyguladım sık sık şimdi diyeceğim sizin motorların grenajları renklerine göre ne durumda şu an ??
![]()
Kaç para 2 si onların banada lazımda onun için sordum[/FONT][/COLOR]
S.a herkese iyi akşamlar
Arkadaşlar bende cbf 150 alacağım ama yeniyılda yaklaştı
2010 model alsam diye düşünüyorum
2010 modelinde herhangi bi deişiklik varmı gören duyan bilen varsa bilgi verebilirmi
ona göre alacağım
Ben hep doposu FUUL gezenlerdenim onun için; Her fulleyişte kilometreyi sıfırlıyorum. Yanlış olmaz....
6.000 de komple bakıma girecek ozaman sibop ayarını felan yaparlar sanırım
[]
linkimiz bu...çok araştırdım rapidşer falan uğraşmayın istedim...en basiti bu...verileri girerek 100 km de yaktığını kmde kaç kuruş yaktığını öğrenebilirsiniz...bunu bilmeyen olabilir dedim...genelde hepimiz sistemi biliyoruz...ama kuruşu kuruşuna ne yaktığını bu şekilde anlayabiliriz...hızlı kullanım ideal hız durumlarıda sonucları etkiler...yani sağlıklı sonucları almak için ortalama hızlarda kalmalısınız...ha köklersenizde sert kullanımda ne yaktığını öğrenmiş olursunuz...
http://www.akinlastik.com/yt.htm
1.En önemli detay bu hesabı yapmadan önce deponuzu fullemeniz..ağzına kadar taşana kadar doldurun depoyu...
2.Km sayacınızı mutlaka sıfırlayın..buda çok önemli...
3.Geziniz bitti 2.bir benzin alın ve yine ağzına kadar doldurun...yine taşana kadar...
4.fişinizi kaybetmeyiniz ve verilerinizi girmeye başlayınız...
Aldığınız Yakıt Tüketilen Yakıt Miktarı demektir...
Sıfırladığınız Sayactaki KM yi Giriniz..
Benzin Fiyatını Giriniz...
5.Ne yaktığınız işte karşınızda...
Not edilen bu bilgileri aşağıdaki tabloya doğru olarak girdiğinizde otomobilinizin 100 km'de kaç litre yakıt harcadığını ve 1 kilometre katetmenin size kaç liraya mal olduğunu görebilirsiniz.
benzin fiyatları değiştikce oranlarda azda olsa değişecektir ama unutmayın...
sağda solda bunları kullanırsanız adımız geçsin..aksi halde şiddet kullanma hakkımı saklı tutarım..
Bezgin Bekir Mete Handro
birde eğer bu verileri girerek ne çıktığınıda buraya yazarsanız marka model belirterek hepimiz faydalanırız...gogılda tüketim araştırma yapan biri buraya düşer faydamız olur birilerine belki...
şuan bayilerde bulunan CBF lerde hiç bir değişiklik yok tıpatıp aynı...S.a herkese iyi akşamlar
Arkadaşlar bende cbf 150 alacağım ama yeniyılda yaklaştı
2010 model alsam diye düşünüyorum
2010 modelinde herhangi bi deişiklik varmı gören duyan bilen varsa bilgi verebilirmi
ona göre alacağım
Hayırlı uğurlu olsun çok temiz görünüyor. Ön lastik değiştirilmiş, IRC veya BONSUN. Benim ön lastikle aynı ve oldukça kalişteli. Yalnız motor sola yatmış olabilir mi =? Umarım böyle bi şey olmamıştır. Veya debriyaj maneti bilinçli olarak fazla mı eğilmiş dışa doğru ? Ucu dışa doğru çok eğik. Debriyaj manetine müdahale edilmiş. Fekat fiyat olarak çok çok iyiye almışsın. Bunu söylemeden edemiyicem. Ön lastik yeni, belkide arkada öyledir. 4100 km 2500 tl. Aksesuar olmasa bile süper bi fiyat. İyi günlerde kullan.
Elcik rüzgarlığı işi ile bir ara bende uraştım. Manetleri gidona sabitliyen uzun vidaların boyu yetmediğinden takamıştım. Ama takabilirsin hayli hoş olur.