- Katılım
- 14 Ocak 2008
- Mesajlar
- 4,154
millet affınıza sığınarak yazıyorum.
150 cc scooter 135 yapacak ...
yavaş gelin saçınız başınız dağılmasın ...
tip olarak hoşuma giden bir motor(du).
ama o kadar. bildiğim kadarı ile çakmak soketi var, kullanmamaya özen gösterin sıkıntı çıkarabilir. yağını, suyunu, tuzunu eksik etmeyip makinenin limitlerini bilerek kullanırsanız sorun yaşatmaz. zaten parçaları da çok pahalı olmasa gerek.
herkesin tekeri düz bassın.
150 cc scooter 135 yapacak ...
yavaş gelin saçınız başınız dağılmasın ...
tip olarak hoşuma giden bir motor(du).
ama o kadar. bildiğim kadarı ile çakmak soketi var, kullanmamaya özen gösterin sıkıntı çıkarabilir. yağını, suyunu, tuzunu eksik etmeyip makinenin limitlerini bilerek kullanırsanız sorun yaşatmaz. zaten parçaları da çok pahalı olmasa gerek.
herkesin tekeri düz bassın.

