Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
millet affınıza sığınarak yazıyorum.

150 cc scooter 135 yapacak ...
yavaş gelin saçınız başınız dağılmasın ...

tip olarak hoşuma giden bir motor(du).
ama o kadar. bildiğim kadarı ile çakmak soketi var, kullanmamaya özen gösterin sıkıntı çıkarabilir. yağını, suyunu, tuzunu eksik etmeyip makinenin limitlerini bilerek kullanırsanız sorun yaşatmaz. zaten parçaları da çok pahalı olmasa gerek.
herkesin tekeri düz bassın.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
millet affınıza sığınarak yazıyorum.

150 cc scooter 135 yapacak ...
yavaş gelin saçınız başınız dağılmasın ...

tip olarak hoşuma giden bir motor(du).
ama o kadar. bildiğim kadarı ile çakmak soketi var, kullanmamaya özen gösterin sıkıntı çıkarabilir. yağını, suyunu, tuzunu eksik etmeyip makinenin limitlerini bilerek kullanırsanız sorun yaşatmaz. zaten parçaları da çok pahalı olmasa gerek.
herkesin tekeri düz bassın.

:cat::cat::cat:


ya bide bizim motorda hazır alarm alarm soketi varmı
alarmı taktırdımda servi bi önceki soketi kesip aldı
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
piranha pathfinder navigasyon cihazı ile hız ölçümü yaptım.güzergah bilgilerini kaydettim. kmz olarak google erath a yükledim. cevizlibağdan mertere olan yokuş aşağı kısımda kadran 120 ye kadar dayandı. savurmaya başlayınca kestim. neyse evde bir baktım o da ne aaaaa bizim zc maksimum 94 km ye ulaşmış. demekki kadranda odometrede hata var. bak sen şu zc nin işine. insanı gaza getirmekte üzerine yok.
demem o ki sürati bu motorla denemeyin çünkü tehlikeli. denediğinizde de yırtsanız 95 km yaparsınız. o da yokuş aşağı.
gerek yok böyle hareketlere mayk. !!!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:30 ----------



merak edenler için buyurun gps cihazı ile ölçüm. bölge cevizlibağ dan merter istikameti yokuş aşağı. maksimum değerler ile ancak ulaştığı sürat. gece ve yok boş. hava serin. kayış yeni. egzoz sağlam motor 3000 km de iken.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
konu hep tatilde ki zaten 3-5 kişiyle dönmeye çalışıyo aslında bigün bi manyaklık yapıp 149 sayfandan TEK TEK hepsini okuyup sadece işe yaradığına inandığım yazıları alıp YENİ bi konu açıp orda toplucamda KİMİN İÇİN BÖYLE BİR İYİLİK YAPAYIM ki sorusu var kafamda..!

yani ben günlerce uğraşıcamda nolcak yani hesabı...
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
123
tamam berker abi bastıysa basmış bıravo ::coool::
boşver sen o motorun mantıken o hızı yapamıcağını biliyoruz
erkin kardeş bu aletlerin kadranı yanlış gosterio...
o hızı yapsan motor dayanırmı sanıyorsun?
bak 85 e çıkıyoruz motorla bi anda savrulmaya güvensizleşmeye başlıyor
ve ben refleksolarak basıyorum frene
sen burda 135 diyorsun....

valla savurmasına bişey demiyorum savuruyor artı dün akşam boğaz köprüsünden geçtim adamlar her 20 yada 30 metrede küçük küçük rampalar yapmış araçlar giderken çok hafif zıplıyor bende o ara benim motorun göstergeye göre 100 le gidiyorum motor bi zıplamaya başladı giderken artı bide şiddetli rüzgar korktum hemen sinyal verip sağa geçtim 60 la gitmeye başladım.. ve motorumun gösterge bozukmu bilmiyorum gayet normal çalışıyor belki gerçeğini ortaya dökmüyordur abartıyordur ama ben benim motorla kendi gözlerimle gördüğüm rakam 135 hatta resmi telefonda duruyor harem'den maltepe'ye giderken düz otobanda vurduğu rakam 135 resmi var nasıl atılıyor bilsem hemen koyucam ister gösterge bozuk diyin ister vurmaz diyin ben gördüğümü söylüyorum belkide gösterge bozuktur bunu iddia etmem ama gayet normal çalışıyor ve vurduğu rakamı söyledim.. valla ben sevmiyorum ama hız tutkusu var işte bi gün gidicez tepe takla ama ne zaman azrail kapımı çalarsa.. bide bi otomobil ile yan yana giderken sorucam gösterge kaçta diye ancak emin olarak kaç yaptığına inanacağım tek çare bu kaldı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:54 ----------

Mübarek kurban bayramınızı kutlar hayırlara vesile olmasını dilerim..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:55 ----------

egzosumda sıkıntı olduğundan soruyodum egzozdan patlamalar geliyordu tüfek sesi gibi alt kısmında kaynakları açıldı geçen pazarda komple dağaldı kabak çiçeği oldu :))

bende yeni egzosu 150 tl ye almaktansa kendim hallettim tüp egzoz ve boru aldım taktım biraz uğraştım ama güzel oldu.

Benimde egzos 2 aydır falan kaynak yerinden kırık yani patlak ama o şekilde hoşuma gidiyor aşırı olmucak şekilde abart egzos sesi çıkarıyor hoş bi sesi var ayrıca bi 10 dak. falan gez egzos ısındıktan sonra 70 - 80 yap gazı birden bırak egzos pat pat diye patlıyor manyak oluyor her defasında olmuyor ama 5 kere dene 1 inde kesin oluyor geçenlerde istemeden milleti korkuttum ben bile korktum torpil patlar gidi patlıyor :mrgreen::mrgreen::)
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Köprüde yaşadığın zıplamanın kaynağı her 20-30 metredeki tümsekler değil , köprünün ana kaidesinin sallanmasıdır. Bunu köprünün üzerinde yavaşlayarak gittiğinde diğer araçların yanından geçerken oluşturduğu titreşimle daha iyi hissedersin.

Yalnız hız göstergesi ve yapılan hız konusunda diğer arkadaşlardan da ricam " ignore all issues from this friend" olayını benimsemeleridir.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
arkadaşlar şu hız konusunu kapayıversek artık :silent::cherry:
benim motorun plakalığınıda köpeğim kemirdi :D
bayramın son gunu açık bi yedek parçacı bulup değiştirdim hemen :cherry:
STeReO abimin motorunada kedi kaçmış o konuyu okuyunca güldüm baya
kedide sevimliymiş baya :queen:
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Motora kedi mi kaçar yahu ?
Yuh o kediye :)

Seleye oturup bir de işeyen kedi gördüm ama bu çok süpersonikmiş...

Seleye kedi oturmasın diye özel sprey satılıyor bu arada...
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
şu bizim plakalığın ışığı arkadan çok göz alıyomuş :d
bnde ufak bi film parçasıyla kapadım şimdi plakaya kırmızı loş bi ışık gidiyor hoş oldu :D
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Öyle kuru kuru anlatmayın :)

Bir güzel foto yakışır...



işte boole:mrgreen: freni sıktığımızda plakaya dha çok ışık gidiyor hm rahatsız edici hm ktü duruyodu :D önce spruyle karartmayı duşundum sonra film geldi aklıma:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:41 ----------

bide arkadaşlar bu motorum muhayenesi için neler yapılıyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:43 ----------

noldu arkadaşlar ya yokmu kimseler :S
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411


işte boole:mrgreen: freni sıktığımızda plakaya dha çok ışık gidiyor hm rahatsız edici hm ktü duruyodu :D önce spruyle karartmayı duşundum sonra film geldi aklıma:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:41 ----------

bide arkadaşlar bu motorum muhayenesi için neler yapılıyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:43 ----------

noldu arkadaşlar ya yokmu kimseler :S

bu olay benim de dikkatimi çekti ama önemsemedim. Güzel bi çözüm bulmuşsun, tebrikler :cat:
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
202
Çok güzel ve çok başarılı ellerine sağlık.
Kırmızı motorun olması bu işleri kolaylaştırmış.
Tabi benim gibi gri renk olmazsa olmaz diyen birisi için çözümler daha neon ağırlıklı olacak...
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
kütür dostum bişey sorucam sen Zc mi alıcaktın yoksa bi motorun var mı veya alacaksan nezman düşünüyosun?
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
abilerim dikkat edin ben sinüzit olmuşum çok rüzgar yemekten pek vizörü kapamıyordum
artık kapıyorum en yakın zamanda baktırın tedavisini olun yoksa çok geeç oluyor :s

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:04 ----------

Çok güzel ve çok başarılı ellerine sağlık.
Kırmızı motorun olması bu işleri kolaylaştırmış.
Tabi benim gibi gri renk olmazsa olmaz diyen birisi için çözümler daha neon ağırlıklı olacak...

aynalı cam filimleri var :cherry:
onlarda işinizi görebilir :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst