İyi konu:cat: Ne yapmalı?
Ben son zamanlarda bir taktik deniyorum: Araç eninde sonunda bir ışıkta ve ve ya bir yerde durmak zorunda kalıyor, ısrarla izliyorum. Sürücü aynadan bakmakta ve giderek gerilmekte

Durduğunda, motoru tam önünde stop ve park ediyorum. Çok sakin bir ifade ile kaskımı eldivenlerimi çıkarıyorum ve araca yöneliyorum. Asla üstten alan bir öğretmen edası ile değil, alttan alarak hiç değil, sakin ve tamamen konuşmaya açık bir şekilde şöyle diyorum: ''büyük ihtimalle yaptığınızın farkında ve ne kadar ölümcül olabileceğini bilmiyorsunuz. Çünki gerçek amacınız beni öldürmek olsaydı tabanca kullanırdınız!''. Genelde buna cevap veriyorlar: ''Kardeşim ben seni neden öldürmek isteyeyim yaaavv'' falan gibi. Konuşmaya girdiği anda iletişimi de kabullenmiş oluyorlar ve ben de ne kadar sinirli olsam da olay anının onun tarafından görülmeyen ama benim tarafımdan altıma ederek idrak ettiğim fotoğrafını anlatıyorum. Faydası oluyor mu bilmiyorum ama birkaç kişi ''Ben hiç öyle anlamaıştım'' vs gibi şeyler söyledi.
İşin bir diğer yanı ise benim bu yaptığımı yapmaya mecburmuyuz:silent: Ağzını burnunu kır orada olsun bitsin desem de bunun hiç çözüm olmadığını düşünüyorum. Kıbrıs Gazisi amcam bir gün hata yaptığını düşündüğü bir şöferi 3 saniyede buruşturup attıktan sonra arabaya binerken şey demişti. ''ülen istanbul şöferlerinin yarısını dayaktan geçirdim, hala trafik arapsaçı''

Dediğini de yapmıştı o zamanlar:mrgreen:
Ben bir deneyin derim ama çook sakin ve ne istediğinizi bilen bir tavrınız olmalı
