- Katılım
- 26 Mar 2007
- Mesajlar
- 66
mondial türk malı ukh:mrgreen:


foruma dikkatlice baktım ve şu sonucu çıkardım..markaları aynı olupta çok çok farklı şekilde benzin tüketen motorlar var...çünkü bu direk olarak kullanıma bağlıdır..ne kadar basarsan okadar çok yakar bu meretler.bende cbf 150 var ve ortalama düzeyde kullandığımda şu günlerde 10 liralık benzin ile 120km-150km arası gidiyor..ama dip gaz kullandığım zaman ise 100km gidiyor...belki tercihin değişebilir..
+1 :cat:
topic baya olmuş kim hortlattı bakim..:queen:
ybr 125, 2009 model: 220 km. yol 8 tl lik benzin (benzinin litresi 3,15ti)
benim bildiğim enjeksiyonlu innova en az yakan motosiklet.