en az benzin yakan motosiklet

Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
146
bende mondial 110 kf var 3 litre yakıt alıyor tankı.Full depo ile 120 km yapıyor Üstelik sport kullanıyorum arasıra redline falan
 
Katılım
27 Nis 2009
Mesajlar
31
bende kınetıc honda var 1992 model ve mondıal dir asyadır hepsini katlar her sekılde 1 litre benzinle 52 km yapıor.
 
Katılım
9 Mar 2009
Mesajlar
8
<a href="http://img48.imageshack.us/my.php?image=karow.jpg" target="_blank"><img src="http://img48.imageshack.us/img48/8319/karow.th.jpg" border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" /></a><br /><br /><a href="http://img604.imageshack.us/content.php?page=blogpost&files=img48/8319/karow.jpg" title="QuickPost"><img src="http://imageshack.us/img/butansn.png" alt="QuickPost" border="0"></a> Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
jawa dan vazgeçilirmi yaw:pale:
tamam biraz fazla yakabilir ama onun werdiği zewki heyecanı çançinçon lar wermiyo.
bunuda göz önünde bulundurmak gerekiyor....:bounce::bounce::bounce:





yaw resmi bi türlü büyütemedim..
neyse sağlık olsun:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
motorum mondial 150 zc.dun ve bugun ıtıbarı ıle denemıs oldugum yakıt testı olcumum su sekılde..

sabah evden cıkarken depoyu tam agzına kadar fulledim..iş yerıme uzaklıgım 24km..akşam tekrar evıme donerken aynı benzınlıkte tekrar fulledım ve 1.7 lıtre benzın aldı..bu arada km 61 i gosterıyordu..benzının fıyatı ıle hesapladıgımda km de 80 krş yakmış..yani 1 litre benzın ıle 40 km yol gıtmısım..
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
90
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oda bişimi benim asya T19A sünger gibi çekiyo javaya gurban olayım mübarek 150cc motor değil sanki 8 silindirli chevrolet kanımı emiyo vampir :) olsun ben motorumu seviyorum en azından yakışıklı bi görüntüsü var.
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
1,121
ayşe en iyisi tvs apache al hem seri hem 80 lira yakıyo uzun yolu kaldırabilen bi makine sabit 100 110 la istediğin yere gidersin tek sorunu titreşim tavsiye ederim
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
34
en az yakan Yamaha crypton 2 litre ile 95 km daha ne olsun cup tan gerisi yalan
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
En az yakan 125 cc lik yeni motor Küba..
Fidel Castronun memleketi Küba nın adını kullanan ççç ler bu motorsikleti üretmişlerdir.
100 km de/ 2 lt yakan ve 150 km/saat giden bu motorların teknolojisi merak edilmektedir.
Enjeksiyonlu olduğu söylenmektedir. Diğer bir rivayet ise motorda gidondan çıkan yelken rüzgarın elverişli olduğu zamanda hızı 150 km kadar artırmaktadıır..
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
foruma dikkatlice baktım ve şu sonucu çıkardım..markaları aynı olupta çok çok farklı şekilde benzin tüketen motorlar var...çünkü bu direk olarak kullanıma bağlıdır..ne kadar basarsan okadar çok yakar bu meretler. :) bende cbf 150 var ve ortalama düzeyde kullandığımda şu günlerde 10 liralık benzin ile 120km-150km arası gidiyor..ama dip gaz kullandığım zaman ise 100km gidiyor...belki tercihin değişebilir..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
foruma dikkatlice baktım ve şu sonucu çıkardım..markaları aynı olupta çok çok farklı şekilde benzin tüketen motorlar var...çünkü bu direk olarak kullanıma bağlıdır..ne kadar basarsan okadar çok yakar bu meretler. :) bende cbf 150 var ve ortalama düzeyde kullandığımda şu günlerde 10 liralık benzin ile 120km-150km arası gidiyor..ama dip gaz kullandığım zaman ise 100km gidiyor...belki tercihin değişebilir..

+1 :cat:


topic baya olmuş kim hortlattı bakim..:queen:
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
208
Honda innovayı da araştırmanı tavsiye ederim.1 lt ile 40-50 km gidiyormuş.Ayrıca son hızı da 115-130 arası.Hem performansı iyi hem yakıtı iyi.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
ybr 125, 2009 model: 220 km. yol 8 tl lik benzin (benzinin litresi 3,15ti)

benim bildiğim enjeksiyonlu innova en az yakan motosiklet.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst