- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 843
Benim motor 800 km de bende en fazla 100 yaptım..Paso ışıklar olduğundan burda ya yol bitiyo yada ışıklar geliyo
1000 bakımından sonra bi izmir yapıcam otobandan o zaman açılcak neresi warsa açıcam inş:mrgreen:
ben ilk 1000 km lerde 60 70 arası gittim..1500 lerde 90 -100 km hızlara ulaştım ama çok tehlikeli motor patlayacak gibi oluyor..şuan 5400 km de 70-80 km arası kullanıyorum..