- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 6,448
- Konu Yazar
- #1
Ne zamandır bu topic i açıcam, bu güne kısmetmiş.
Bir çoğunuzun dikkatini çekmiştir, trafik saati olsun olmasın, köprü yolunda emniyet şeridinde yürüyen insanlar görüyorum, seyyar satıcılar dışında bu kişiler.. Zaten seyyar satıcılarla her akşam ve sabah trafiğinde içli dışlı oluyoruz aralarda derelerde..
Bi gün bitanesinin elindeki şarj aleti kabolarını aynama takıp elindekileri komple yere düşürdüğünü daha dün gibi hatırlarım
Emniyet şeridinde mesela Altunizade den kaptırmışş köprüye doğru elinde çantası yürüyor amcam..
İşin komik tarafı bir gün birini ön camın üstüne alıcam giderken..
Daha geçen gece karşıya geçerken, köprüye gelmeden hemen önce metrobüslerin ayrıldığı bir yol var sağda.. Tam o ayrıma emniyet şeridinden 60-70 km gibi bir hızla giderken, köşede bir motorlu polis beklemekteydi.
Benim de bi an gözüm ona kaydı, o sırada soldan arabaların arasından koşarak bi genç çıktı :mrgreen: Depoya almamamın tek sebebi yerlerin kuru olmasıydı:cherry:
Kim kardeşim bu insanlar, nasıl oluyorda çevre yolunda yaya bir şekilde hareket edebiliyorlar?
Polis neden bu kişilere müdahalede bulunmuyor??
Bir çoğunuzun dikkatini çekmiştir, trafik saati olsun olmasın, köprü yolunda emniyet şeridinde yürüyen insanlar görüyorum, seyyar satıcılar dışında bu kişiler.. Zaten seyyar satıcılarla her akşam ve sabah trafiğinde içli dışlı oluyoruz aralarda derelerde..
Bi gün bitanesinin elindeki şarj aleti kabolarını aynama takıp elindekileri komple yere düşürdüğünü daha dün gibi hatırlarım
Emniyet şeridinde mesela Altunizade den kaptırmışş köprüye doğru elinde çantası yürüyor amcam..
İşin komik tarafı bir gün birini ön camın üstüne alıcam giderken..
Daha geçen gece karşıya geçerken, köprüye gelmeden hemen önce metrobüslerin ayrıldığı bir yol var sağda.. Tam o ayrıma emniyet şeridinden 60-70 km gibi bir hızla giderken, köşede bir motorlu polis beklemekteydi.
Benim de bi an gözüm ona kaydı, o sırada soldan arabaların arasından koşarak bi genç çıktı :mrgreen: Depoya almamamın tek sebebi yerlerin kuru olmasıydı:cherry:
Kim kardeşim bu insanlar, nasıl oluyorda çevre yolunda yaya bir şekilde hareket edebiliyorlar?
Polis neden bu kişilere müdahalede bulunmuyor??
