Kim bu köprü yolunda yürüyen insanlar ??

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Ne zamandır bu topic i açıcam, bu güne kısmetmiş.
Bir çoğunuzun dikkatini çekmiştir, trafik saati olsun olmasın, köprü yolunda emniyet şeridinde yürüyen insanlar görüyorum, seyyar satıcılar dışında bu kişiler.. Zaten seyyar satıcılarla her akşam ve sabah trafiğinde içli dışlı oluyoruz aralarda derelerde..
Bi gün bitanesinin elindeki şarj aleti kabolarını aynama takıp elindekileri komple yere düşürdüğünü daha dün gibi hatırlarım :p

Emniyet şeridinde mesela Altunizade den kaptırmışş köprüye doğru elinde çantası yürüyor amcam..
İşin komik tarafı bir gün birini ön camın üstüne alıcam giderken..
Daha geçen gece karşıya geçerken, köprüye gelmeden hemen önce metrobüslerin ayrıldığı bir yol var sağda.. Tam o ayrıma emniyet şeridinden 60-70 km gibi bir hızla giderken, köşede bir motorlu polis beklemekteydi.
Benim de bi an gözüm ona kaydı, o sırada soldan arabaların arasından koşarak bi genç çıktı :mrgreen: Depoya almamamın tek sebebi yerlerin kuru olmasıydı:cherry:

Kim kardeşim bu insanlar, nasıl oluyorda çevre yolunda yaya bir şekilde hareket edebiliyorlar?
Polis neden bu kişilere müdahalede bulunmuyor??
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
dostum iyi bi soru burda oyle bi problem yok ama sehir icinde ozellikle bisikletlilere cok dikkat etmek gerekli her halukarda onlar hakli cunki..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Bizde de totosuna pamuğu yiyen haklı olduğu için çevre yolunda önüne çıkmasın istiyor insan..
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
Evet bende merak ediyorum doğrusu. Polisler bizleri bin kere emniyet şeridine karşı uyayrıyolarda bu aralar sıklıkla E5 de yayalarla burun buruna geliyoruz. Mesela okmeydanından gerek evime gerekse Anadolu yakaına gitmek için her gün E5 e bağlanıyorum ve neredeyse hergün karşıdan karşıya geçen GKN ın dedğigbi elinde çanta insanlar görüyorum. Bi çoğu metrobüse binmek yada inip evine gitmek için kendileri için yapılmış üst geçitleri yada azıcık daha dolanacakları yolları tercih etmek yerine iki adım kısa olsun kolay olsun mantığıyla bariyerlerden atlayıp caddeyi kulanmayı tercih ediyorlar. Sonra araba çarptı, motor vurdu. Noldu suçlu biz olduk. Ki iş çıkışı e5 deki trafiği dşürsek bir çoğumuz yanlış olduğunu bilerek fakat başka çaremiz kalmaarak o karmaşık ve içinden çıklmaz trafik yüzünden emniyet şeritlerinden gitmeyi tercih ediyoruz. Bir anda bariyerden önümüze atlayan insanlarla karşılaşıyoruz. Malesef haftada 3 kere ben bunları ezmekle ezmemek arrasında gidip geliyorum. :pale: Bilmiyorum nasıl sonlanacak bu durum..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
:mrgreen::p:p:p:p burdada aynen

Desene pamuk heryerde pamukkk :p:mrgreen::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:51 ----------

Evet bende merak ediyorum doğrusu. Polisler bizleri bin kere emniyet şeridine karşı uyayrıyolarda bu aralar sıklıkla E5 de yayalarla burun buruna geliyoruz. Mesela okmeydanından gerek evime gerekse Anadolu yakaına gitmek için her gün E5 e bağlanıyorum ve neredeyse hergün karşıdan karşıya geçen GKN ın dedğigbi elinde çanta insanlar görüyorum. Bi çoğu metrobüse binmek yada inip evine gitmek için kendileri için yapılmış üst geçitleri yada azıcık daha dolanacakları yolları tercih etmek yerine iki adım kısa olsun kolay olsun mantığıyla bariyerlerden atlayıp caddeyi kulanmayı tercih ediyorlar. Sonra araba çarptı, motor vurdu. Noldu suçlu biz olduk. Ki iş çıkışı e5 deki trafiği dşürsek bir çoğumuz yanlış olduğunu bilerek fakat başka çaremiz kalmaarak o karmaşık ve içinden çıklmaz trafik yüzünden emniyet şeritlerinden gitmeyi tercih ediyoruz. Bir anda bariyerden önümüze atlayan insanlarla karşılaşıyoruz. Malesef haftada 3 kere ben bunları ezmekle ezmemek arrasında gidip geliyorum. :pale: Bilmiyorum nasıl sonlanacak bu durum..

Hmm.. Şimdi bu insanlar metrobüsten inip kısa yol olsun diye e5 i kullanan insanlar mı?
Ben bi ara trafik çok die yürümeye karar kılan insanlar olduklarını düşünmüştüm:silent:
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
Desene pamuk heryerde pamukkk :p:mrgreen::mrgreen:

:queen: bi gün pamuk diince aklıma çevre yolunda yürüyen çantalı insanların geleceğini hiç düşünmezdim . :p :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:55 ----------

Desene pamuk heryerde pamukkk :p:mrgreen::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:51 ----------



Hmm.. Şimdi bu insanlar metrobüsten inip kısa yol olsun diye e5 i kullanan insanlar mı?
Ben bi ara trafik çok die yürümeye karar kılan insanlar olduklarını düşünmüştüm:silent:

Benim bahsettiklerim onlar, ama diğer tiplerde var tabiki senin bahsetiklerin gibi :) Bunlar bi kaç çeşit olaraktan ayrılıyolar.
1-Trafik yüzünden yürüyenler,
2-Tembellik yüzünden yürüyenler,
3-intihar için köprüye gidenler,
4-Akıl sağlığı yerinde olmaynlar
olarak 4 e ayırbiliriz. Hoş ilk saydığım üçlüyü dördüncüyle eş değerde olarak düşünürsek tek tip oluyolar :))) :p
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bu insanlar işyerinden çıkıp en yakın durağa yürüyen insanlar da olabilir , şirket servisinden inip metrobüse yürüyenler de... Onlar emniyet şeridi insanları. Kısaca EŞİ. :p

Zaman bir zaman , e-5'den kadıköye doğru sol şeriten kaptırmış iniyorum. Yol da boş. Tatlı bir viraj vardır sağa. Viraj bitiminde ne göreyim , bastonlu bir dede karşıya geçmeye çalışıyor. Aslında geçmiş. Aynı şeritteyiz. Motoru biraz daha yatırıp dedenin içe attım :p , anca kurtardım. Aynaya baktığımda dede hala geçmeye çalışıyordu. Neyse ki yol boş.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Bu insanlar işyerinden çıkıp en yakın durağa yürüyen insanlar da olabilir , şirket servisinden inip metrobüse yürüyenler de... Onlar emniyet şeridi insanları. Kısaca EŞİ. :p

Zaman bir zaman , e-5'den kadıköye doğru sol şeriten kaptırmış iniyorum. Yol da boş. Tatlı bir viraj vardır sağa. Viraj bitiminde ne göreyim , bastonlu bir dede karşıya geçmeye çalışıyor. Aslında geçmiş. Aynı şeritteyiz. Motoru biraz daha yatırıp dedenin içe attım :p , anca kurtardım. Aynaya baktığımda dede hala geçmeye çalışıyordu. Neyse ki yol boş.

Ama şu son 2 aydır feci arttı bu durum, altınizade ye gelmedenki 500 mt, yani otoban ın bağlandığı kısım dan itibaren insanlarla dolu..
Nereye gidiyor bu millet :mrgreen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Oralardan biryerlerden kısa yollar keşfetmiştir insanımız. :)
Karınca gibiyiz , ne kadar yol yaparsak , ne kadar üst geçit , yaya geçidi yaparsak yapalım yine en kısadan gidiyoruz. :cherry:

image001.gif
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Muhtemelen birçoğu evi çevreyoluna yakın olup Metrobüs durağına ulaşmak ya da çevreyolu güzargahından geçen servisine yol üzerinden binmek isteyen insanlar.

Ama ben en çok seyyar satıcılara gıcığım, her aradan fırlayabiliyorlar sıkışık trafikte; birgün ben de telefon şarj cihazı kablolarını aynaya takmazsam iyidir.:)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Müsadenizle konuya çomak sokmak istiyorum :)

Emniyet şeridinden süren arkadaşları şöyle alalım mı ?


Emniyet şeridi bizim için olabilecek en tehlikeli yer. Çoğumuzun oradan sürme sebebi de trafikte diğer araç sürücüleri tarafından orası için kabul görmüş olmamız.

Eğer yukardaki resimdeki gibi, araç sürücülerinin medeni bir şekilde (en azından İstanbul'un ana arterlerinde mümkün) yer açmasını istiyorsak, trafiğin o kısmını benimsememiz lazım. Gerisi sadece zaman meselesi.

Eminim bizim şeritlerimizin yukarıdakilere kıyasla (hele de metrobüs yapıldıktan sonra e-5'deki şeritlerin) çok dar olduğunu belirteceksiniz. Ki haklısınız da.Benim İstanbul trafiğinde yukarıdaki resimde görmüş olduğunuz yerden sürebilmemi sağlayan şey belki de motorumun fazlasıyla ince olması. Ama bir üst paragrafta da yazdığım gibi, eğer HERKES ısrarla oradan sürerse, araç sürücüleri er ya da geç bizi orada kabul edecek ve kendilerini buna göre ayarlayacaklardır.

Bu konunun daha önce tartışıldığı başlıklar:

http://www.motosiklet.net/forum/menderes-ozel/51214-otomobile-serit-bulamiyorken-menderes-ozel.html

http://www.motosiklet.net/forum/menderes-ozel/50511-motosiklet-seridi-istiyoruz-menderes-ozel.html

http://www.motosiklet.net/forum/mot...-yayginlasmasi-ve-devlete-dusen-gorevler.html
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
gökhan kardeşim onlar bızden değil başka başkaları onlar :p
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Sorma Kardeşim, ben de çok korkuyorum bu saatıcılardan .İki şerit arasında giderken bir anda yırtık d.. dan fırlarmış gibi yola atlayıveriyorlar. Ödüm kopuyor birini altıma alacağım diye. Ufak bir dokundursan da oradaki dört tekerlek sürücüleri seni linç ederler , onlar bekliyor sen gidiyorsun ya , linçe sebep oluşuyor.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,094
ben bile işe motorumla değilde metrobüsle giderken 15 dakka yürüyorum.Ama metrobüs durağının uzaklığından değil durak tam karşımda üst geçidin uzaklığından dolayı.Ama yinede yola atlayıp ne kendimi nede bir başkasının hayatını teklikeye atmıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst