BMW S1000RR yol versiyonu yüzünü gösterdi

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ruhsat fotokopisi isterim.:cherry::cherry:

PhotoShop ustasi oldugumu unuttun galiba.:p

Motosiklet gerçekten guzel ama ben yine de diger binliklere bakacagim.
600cc kullanacak yasimiz geçti artik.
Gidip bir yerlere patlamadan binlik bir tane edinsek iyi olacak.
Aye sana soyluyorum, Halis sen anla...:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:00 ----------

Dur alnina bir tane belge yapistirayim senin,
:cherry:

Hem de ne belge. Anam anam!!!

bmwhp.jpg
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
arka far ön farı kurtarmış sanki birazcık :mrgreen:
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
o ön far ne öle yaf yuvarlak yerine diğerinin aynısı olsa süperdi stop lara bayıldım ama buz kristali gibi mubarek:mrgreen:(COq) ellerinden öper ozaman şu farın aynısından dier tarafa birtane yapıştır bari göster Shop unu birde öle bakalım mubarek akşam sevaba girersin:)
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
o ön far ne öle yaf yuvarlak yerine diğerinin aynısı olsa süperdi stop lara bayıldım ama buz kristali gibi mubarek:mrgreen:(COq) ellerinden öper ozaman şu farın aynısından dier tarafa birtane yapıştır bari göster Shop unu birde öle bakalım mubarek akşam sevaba girersin:)

Böylemi?.:p

s1000rr40m.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:40 ----------

Ikisi de yuvarlak olsa?!!!!

yuvarlak.jpg
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
yazık etmişler güzelim motoru görüntü berbat

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:48 ----------

yuvarlaklar yine kötü durmuş ama diğeri mükemmel bence eline sağlık bmw yw bi mail çak görsün adamlar
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
Böylemi?.:p

s1000rr40m.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:40 ----------

Ikisi de yuvarlak olsa?!!!!

yuvarlak.jpg


ABİCİM K BAKMA HATA BENDE:pr::pr::pr::pr::pr:Yuvarlak değil be abiiicim nese eline emeğine sağlık
allahrazı olsun :cat:
Resimde açılmıyor talihsiz bedeviyi çölde kutup ayısı öpücük yağmuruna tutarmış.:pr::pr::pr:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
sipariş verdim çarşamba günü dükkana teslim edecekler, bakalım izmir yollarına uygunmu :silent:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
PhotoShop ustasi oldugumu unuttun galiba.:p

Motosiklet gerçekten guzel ama ben yine de diger binliklere bakacagim.
600cc kullanacak yasimiz geçti artik.
Gidip bir yerlere patlamadan binlik bir tane edinsek iyi olacak.
Aye sana soyluyorum, Halis sen anla...:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:00 ----------

Dur alnina bir tane belge yapistirayim senin,
:cherry:

Hem de ne belge. Anam anam!!!

bmwhp.jpg

Bu belgeyi gördükten sonra farlar gözüme bi başka güzel gözükmeye başladı.:cherry:

Ama benim yaşım daha küçük, Halis abime yakışır...

Tabiki 2011 model felan, bir çıksın, kullanıcılardan geri dönüşler olsun, kusurlar giderilsin ondan sonra alınabilitesi olur.

Yada fuarda bir anda aşık olur hemencecik alıverir, Halis abi bu ne yapacağını bir kendi birde Allah bilir.:cherry:

Sahi fuar ne zaman? gelecek mi bu modeller?

Geçen seneki gibi en büyük fuar erken ama yeni modeller yok, dandik fuar sonra ama onda da yeni modeller yok gibi yapmasınlarda...:cherry:

Hoş dandik fuar için bazı sitelerde manyak fuar olcak diyolardı dandiğin dandiği çıktı.

Bu ülkede motorcu olmak zor beyavvv:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben BMW'ye aşık olmaya başlıyorum. Aklıma K1200R girdi ki sormayın.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu ne biçim orjinallik anlamadım::wacko:: bunun farlarını tasarlayanı kesin kovarlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu ne biçim orjinallik anlamadım::wacko:: bunun farlarını tasarlayanı kesin kovarlar.

Hayko Cepkin gibi :)

Şaka bir yana BMW lerin karakteristik özeliği olmaya başladı bir büyük bir de küçük far
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
arka far tasarımı bence çok güzel olmuş ama ön kısmı pek anlayamadım nedense :D

ilkay abinin yaptığı tasarımla daha çekici olmuş
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst