Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 7 Haz 2007
- Mesajlar
- 3,875
Referansi ustunde oturuyor.:cherry:
Ruhsat fotokopisi isterim.:cherry::cherry:
Referansi ustunde oturuyor.:cherry:
Ruhsat fotokopisi isterim.:cherry::cherry:
o ön far ne öle yaf yuvarlak yerine diğerinin aynısı olsa süperdi stop lara bayıldım ama buz kristali gibi mubarek:mrgreenCOq) ellerinden öper ozaman şu farın aynısından dier tarafa birtane yapıştır bari göster Shop unu birde öle bakalım mubarek akşam sevaba girersin
![]()
Böylemi?.
![]()
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:40 ----------
Ikisi de yuvarlak olsa?!!!!
![]()
PhotoShop ustasi oldugumu unuttun galiba.
Motosiklet gerçekten guzel ama ben yine de diger binliklere bakacagim.
600cc kullanacak yasimiz geçti artik.
Gidip bir yerlere patlamadan binlik bir tane edinsek iyi olacak.
Aye sana soyluyorum, Halis sen anla...:bounce:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:00 ----------
Dur alnina bir tane belge yapistirayim senin,
:cherry:
Hem de ne belge. Anam anam!!!
![]()
Bu ne biçim orjinallik anlamadım::wacko:: bunun farlarını tasarlayanı kesin kovarlar.
arka far tasarımı bence çok güzel olmuş ama ön kısmı pek anlayamadım nedense
ilkay abinin yaptığı tasarımla daha çekici olmuş
Arka far derken???
![]()
Böyle çok sexi oldu bence..
![]()
Stop lambası bence yanlış tabir stop demek dur demek de mi ,arka lamba desek tam tabir olur.:queen: