Kafa nın sağ tarafı kesin R6 dan esinlenilmiş..Kafanın ortasındaki açıklık yine R6..Özenti herifler..
Sırf far sorunsa döktür bi tane fiber istediğin gibi farın olsun :queen:Farlar hariç diğer görünüşleri güzel ancak param olsun sırf farları yüzünden almazdım bu motoru.
dedıgınız gıbı o farlar cok bozmuz işi ...bmw dendımı bir claslık olur
Hem bmw hem ss hastası halisciiiim almazsa ben dönüp bakmam bile bu alete...
Tamam resimleri hoş güzelde.. referansları nedir?
Referansi ustunde oturuyor.:cherry: