BMW S1000RR yol versiyonu yüzünü gösterdi

Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
61


işte yeni bmw S1000RR
tasarımcıları aradım sizler için düzelttiler..:queen::queen:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
hulen yetti be bunun sağ taraftaki yuvarlak far modelini ben daha önce modellemiştim. Kafa grenajı olarak aynısı ya resmen.:pr: .

Bmw deki yetkililere sesleniyorum...
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
483
Kafa nın sağ tarafı kesin R6 dan esinlenilmiş..Kafanın ortasındaki açıklık yine R6..Özenti herifler..
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Kafa nın sağ tarafı kesin R6 dan esinlenilmiş..Kafanın ortasındaki açıklık yine R6..Özenti herifler..

Evet motor çıkmadan önce r6 dan esinlendiği yazılmıştı. Hakketen baya benziyor ama o farlar içimi kaldırıyor fazla uzun süre bakamıyorum. Sanki bi kediye yolda araba çarpmışta gözleri bi tarafa fırlamış gibi :pr:
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
ya bu farların hali ne böyle tasarımını bir çocuk yapsaydı daha iyi...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Abuk birşey olmuş bu farlar ne bçyle şaşı gibi... Kime beyendirmişler kim beyendiyse bravo yani.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
39
Ben beğendim hoş ve farklı olmuş.Biraz sınırların dışına çıkılmasına alışmak lazım.Süre gelmiş tasarımlardan sıkılmadıysanız o ayrı tabi =).Bmw nin tipik far tasarımıdır bu.Enduro modellerindede benzer tasarımlar mevcut.Ben tuttum;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
447
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynı özürlü gibi duruo :D endurolarda iyiydi bu stil ama ss aynı spastik özürlü gibi olmuş :D
 
Katılım
7 Kas 2009
Mesajlar
5
dedıgınız gıbı o farlar cok bozmuz işi ...bmw dendımı bir claslık olur
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
dedıgınız gıbı o farlar cok bozmuz işi ...bmw dendımı bir claslık olur

Allah Allah!!!
:silent:

Farlari kimse begenmemis.
Halbuki ben de çok guzel duruyor.

bmws1000rrw.jpg


:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hem bmw hem ss hastası halisciiiim almazsa ben dönüp bakmam bile bu alete...

Tamam resimleri hoş güzelde.. referansları nedir?
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
offfffffffffff icim gitttiii acaip etkiledi bu motor beniiii icim gitti istiyorum bnu :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ben 1 sene doldurmadan almam artık he 1000cc motor alcaksam oda ya honda yada bmw olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst