Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
9
arkadaşlar, merhaba...

foruma yeni üye oldum...

geçen hafta 2008 model, 1100 km'de AN125 satın aldım. Maslak'taki yetkili servise gittim. 1000 km bakımı olduğunu söylediler ve yağ ve yağ filtresi değişti.

motorun bundan sonraki bakım periyodu nedir?
sağlıklı ve uzun ömürlü kullanım için kullanıcı tavsiyeleriniz nedir?
ortalama yakıt tüketimi nedir?

her 3000 de bakıma gider 12000'e kadar servis garantisi ile yapılır
125 cc motorların içindeki en iyi performansı bana göre
2 kişi toplamda 120 kilo ağırlık ile 115 yaptım düz yolda :)
ama düşmemeye dikkat edin parçaları çok pahalı üstteki msjlarda açıklamıştım
güle güle kullanın kazasız belasız sürüşler
nazar boncugu takın trafikde soran göz koyan çok olur :)
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
her 3000 de bakıma gider 12000'e kadar servis garantisi ile yapılır
125 cc motorların içindeki en iyi performansı bana göre
2 kişi toplamda 120 kilo ağırlık ile 115 yaptım düz yolda :)
ama düşmemeye dikkat edin parçaları çok pahalı üstteki msjlarda açıklamıştım
güle güle kullanın kazasız belasız sürüşler
nazar boncugu takın trafikde soran göz koyan çok olur :)

kesinlikle hemfikiriz bu konuda.özellikle nazar boncuu konusunda :cat:
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
uzun zamandır motorun orjınel lastikleriyle ilgili sıkıntım var arkadaşlar.havaların da bozmasıyla zeminin ıslaklığından dolayı daha da sıkıntı yaratmaya başladı.hiç güven vermiyor sanki.lastıkleri değiştirmek istiyorum fakat hala kararsızım çok fark olurmu acaba sizce.gereksiz bir maliyet mi olur dersiniz,yıpranma yok aslında.değiştiren arkadaşlardan yardım rica ediyorum,marka tavsiyelerinde de bulunursanız sevinirim.baştan sölim mıchelın demeyin bulamıyorum.birçok kullanıcıdan duyduğum kadarıylada geneli motoru alır almaz değiştirmiş lastikleri kalitesiz olduğu söyleniyor orjınel nylon lastıklerin.
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
9
uzun zamandır motorun orjınel lastikleriyle ilgili sıkıntım var arkadaşlar.havaların da bozmasıyla zeminin ıslaklığından dolayı daha da sıkıntı yaratmaya başladı.hiç güven vermiyor sanki.lastıkleri değiştirmek istiyorum fakat hala kararsızım çok fark olurmu acaba sizce.gereksiz bir maliyet mi olur dersiniz,yıpranma yok aslında.değiştiren arkadaşlardan yardım rica ediyorum,marka tavsiyelerinde de bulunursanız sevinirim.baştan sölim mıchelın demeyin bulamıyorum.birçok kullanıcıdan duyduğum kadarıylada geneli motoru alır almaz değiştirmiş lastikleri kalitesiz olduğu söyleniyor orjınel nylon lastıklerin.

Bridgestone’dan Hoop serisi lastik almanı tavsiye ederim :)
Mıchelın lastik alırsanda olur ama şöyle birşey var
Mıchelini 1 sene Bridgestone 2 sene kullanırsın
biraz fazla para verip Bridgestone al derim
 
Katılım
5 Haz 2009
Mesajlar
4
uzun zamandır motorun orjınel lastikleriyle ilgili sıkıntım var arkadaşlar.havaların da bozmasıyla zeminin ıslaklığından dolayı daha da sıkıntı yaratmaya başladı.hiç güven vermiyor sanki.lastıkleri değiştirmek istiyorum fakat hala kararsızım çok fark olurmu acaba sizce.gereksiz bir maliyet mi olur dersiniz,yıpranma yok aslında.değiştiren arkadaşlardan yardım rica ediyorum,marka tavsiyelerinde de bulunursanız sevinirim.baştan sölim mıchelın demeyin bulamıyorum.birçok kullanıcıdan duyduğum kadarıylada geneli motoru alır almaz değiştirmiş lastikleri kalitesiz olduğu söyleniyor orjınel nylon lastıklerin.

Değiştirmediyseniz lastikleri henüz Pirelli sl 26 tavsiye ederim. kendimde kullanıyorum ve alırken bridgestone bayiinden aldım michelin ve bridgestone lastiklerinin genellikle akdeniz ve egede yağışın az olduğu bölgelerda daha çok satıldığını ve kuru iklime daha uygun olduğunu söyledi. kendisininde motorcu olduğunu öğrendiğim bayii yetkilisi sağolsun kendisi getirtti 2 arkadaş takım olarak değiştirdik bizde. Dün ve bu sabahki yağmurda dahi 100 km hıza kadar en ufak bir sorun yaşamadım. 7000 km den fazla bu lastiklerle yol yaptım tavsiye ederim.Pirelli Sl 26 (3.5-10 59J reinf)
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
Değiştirmediyseniz lastikleri henüz Pirelli sl 26 tavsiye ederim. kendimde kullanıyorum ve alırken bridgestone bayiinden aldım michelin ve bridgestone lastiklerinin genellikle akdeniz ve egede yağışın az olduğu bölgelerda daha çok satıldığını ve kuru iklime daha uygun olduğunu söyledi. kendisininde motorcu olduğunu öğrendiğim bayii yetkilisi sağolsun kendisi getirtti 2 arkadaş takım olarak değiştirdik bizde. Dün ve bu sabahki yağmurda dahi 100 km hıza kadar en ufak bir sorun yaşamadım. 7000 km den fazla bu lastiklerle yol yaptım tavsiye ederim.Pirelli Sl 26 (3.5-10 59J reinf)

önerdiğin lastikleri bugün aldım.cuma günü takılacak.sadece fotğrafını görüp sizin önerinizle aldım.kış için iyimidir lastikler memnunmusunuz.en azından ıslak zemin için nasıldır onu sorayım.karda buzda zaten kullanmıyorum çünkü motoru
 
Katılım
5 Haz 2009
Mesajlar
4
Hayırlı olsun kazasız belasız güle güle kullan. benim 8.000 km olacak nerdeyse bu lastiklerle ve hergün biniyorum istanbul içinde hiçbir problem yaşamadım. zaten yazdım geçen günkü yağmurdada 100 km ye kadar çıktım tem de hiç problem yaşamadım ama ilk 100-200 km dikkat et ve hassas ol çünkü lastiğin üzerindeki koruyucu kaplı mum gibi bir madde var onu atana kadar kayar ve fren mesafeni iyi ayarla onun dışında zaten performansını kendinde farkedeceksin. Bu arada lastik kalemi alıp Pirelli sl 26 yazısını boyayabilirsin çok hoş duruyor. hayırlı olsun tekrar kazasız sürüşler.
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
Değiştirmediyseniz lastikleri henüz Pirelli sl 26 tavsiye ederim. kendimde kullanıyorum ve alırken bridgestone bayiinden aldım michelin ve bridgestone lastiklerinin genellikle akdeniz ve egede yağışın az olduğu bölgelerda daha çok satıldığını ve kuru iklime daha uygun olduğunu söyledi. kendisininde motorcu olduğunu öğrendiğim bayii yetkilisi sağolsun kendisi getirtti 2 arkadaş takım olarak değiştirdik bizde. Dün ve bu sabahki yağmurda dahi 100 km hıza kadar en ufak bir sorun yaşamadım. 7000 km den fazla bu lastiklerle yol yaptım tavsiye ederim.Pirelli Sl 26 (3.5-10 59J reinf)

aynen bende pirellileri 1 senedir yaz kış kullanıyorum 10000 km yaptım pirelliler ile 0 problem yağmur çamur kuru zemin de rahatlıkla kullanabilirsin benim o lastikler ile gitmediğim yer sürmediğim yol koşulu kalmadı birde yedek parça fiyatlarına gelince bugün sahibinden.comda manavgat uysal motorda parçalar mevcut fiyatlarıda uygun geldi karşılıklı görüşülüp fiyatta kırma yaparlarmı bilmem ama denemekte fayda var birde gördüğüm kadarı ile kaza yapıp parça parça satılan bi kaç motosiklet gördüm ihtiyacınız parça varsa bi bakın isterseniz kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
Hayırlı olsun kazasız belasız güle güle kullan. benim 8.000 km olacak nerdeyse bu lastiklerle ve hergün biniyorum istanbul içinde hiçbir problem yaşamadım. zaten yazdım geçen günkü yağmurdada 100 km ye kadar çıktım tem de hiç problem yaşamadım ama ilk 100-200 km dikkat et ve hassas ol çünkü lastiğin üzerindeki koruyucu kaplı mum gibi bir madde var onu atana kadar kayar ve fren mesafeni iyi ayarla onun dışında zaten performansını kendinde farkedeceksin. Bu arada lastik kalemi alıp Pirelli sl 26 yazısını boyayabilirsin çok hoş duruyor. hayırlı olsun tekrar kazasız sürüşler.

bu sabah itibariyle yeni lastiklerime kavuştum.dediğin gibi fren olayı biraz değişti.bunu farkettiğim için dikkatli davranıyorum.kalem olayını deneyeceğim.teşekkür :rendeer:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
108
arkadaşlar bu lastik konusunda bişeyler söylemek istiyorum garajda yatan üç lastikten sonra bende pirelli takmıştım geçen yıl lastikler çok performanslı fakat çivi vb materyaller battığı zaman tamir olmuyor atıp yenisini takıyorsunuz bende bu biraz araştırdım..

bizim bu lastiklerde tel yok onun için çividir civatadır trifondur devamlı bişeyler batıyor lastiğe ne yaparsanız yapın ki ben herşeyi yaptım tamir olsada on gün içinde havayı kaçırıyor buda bildiğiniz gibi hem tehlikeli yol tutuşu diye bişey kalmıyor hemde bu motor itmek için çok ağır...

ben şu an motora binmediğim için lastikleri telli olanlar ile değiştirmedim ama tavsiyem telli olanlardan alın biraz pahalı diye duydum lastikçileri araştırırsanız öğrenebilirsiniz...

bu arada benim suzide satılıktır arkadaşlar sahibinden de bakabilirsiniz ilan no 17313363
kesinlikle hatasızdır düşme kalkma yok ilk gün gibi şu an kapalı garajda yatıyor ihtiyacı olan arkadaşlarımıza duyurulur...

kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
arkadaşlar bu lastik konusunda bişeyler söylemek istiyorum garajda yatan üç lastikten sonra bende pirelli takmıştım geçen yıl lastikler çok performanslı fakat çivi vb materyaller battığı zaman tamir olmuyor atıp yenisini takıyorsunuz bende bu biraz araştırdım..

bizim bu lastiklerde tel yok onun için çividir civatadır trifondur devamlı bişeyler batıyor lastiğe ne yaparsanız yapın ki ben herşeyi yaptım tamir olsada on gün içinde havayı kaçırıyor buda bildiğiniz gibi hem tehlikeli yol tutuşu diye bişey kalmıyor hemde bu motor itmek için çok ağır...

ben şu an motora binmediğim için lastikleri telli olanlar ile değiştirmedim ama tavsiyem telli olanlardan alın biraz pahalı diye duydum lastikçileri araştırırsanız öğrenebilirsiniz...

bu arada benim suzide satılıktır arkadaşlar sahibinden de bakabilirsiniz ilan no 17313363
kesinlikle hatasızdır düşme kalkma yok ilk gün gibi şu an kapalı garajda yatıyor ihtiyacı olan arkadaşlarımıza duyurulur...

kazasız belasız sürüşler...

nasıl tamir olmuyor yaw ben 2 kere tamir ettirdim fitil mi ne diyolar bi ön tekerde bi arka tekerde var hava kaçırmada falanda olmuyor abi seninkiler yırtıkmıydı acaba
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
204
ben motoru aldığımdan beri aynı lastiklerle kullanıyorum(üstünde gelen naylon dediğiniz:) 10.000 km oldu..Lastiğin artık hangi yolda hangi havada nasıl tepki vereceğini çözmüş bulunmaktayım:) ama tedirgin olmuyorum degil.Ciddi bir fark yaratır mı michelein ya da diğerleri?Bir de ücretleri nedir bir çift lastiğin?
 
Katılım
5 Haz 2009
Mesajlar
4
arkadaşlar bu lastik konusunda bişeyler söylemek istiyorum garajda yatan üç lastikten sonra bende pirelli takmıştım geçen yıl lastikler çok performanslı fakat çivi vb materyaller battığı zaman tamir olmuyor atıp yenisini takıyorsunuz bende bu biraz araştırdım..

bizim bu lastiklerde tel yok onun için çividir civatadır trifondur devamlı bişeyler batıyor lastiğe ne yaparsanız yapın ki ben herşeyi yaptım tamir olsada on gün içinde havayı kaçırıyor buda bildiğiniz gibi hem tehlikeli yol tutuşu diye bişey kalmıyor hemde bu motor itmek için çok ağır...

ben şu an motora binmediğim için lastikleri telli olanlar ile değiştirmedim ama tavsiyem telli olanlardan alın biraz pahalı diye duydum lastikçileri araştırırsanız öğrenebilirsiniz...

bu arada benim suzide satılıktır arkadaşlar sahibinden de bakabilirsiniz ilan no 17313363
kesinlikle hatasızdır düşme kalkma yok ilk gün gibi şu an kapalı garajda yatıyor ihtiyacı olan arkadaşlarımıza duyurulur...

kazasız belasız sürüşler...

Benim arka lastikte 3 yama var fitil yerine kaynak daha iyi olur dediler ve 3'ü de sıcak kaynak ile yapıldı hiçbir sorun yaşamadım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:52 ----------

ben motoru aldığımdan beri aynı lastiklerle kullanıyorum(üstünde gelen naylon dediğiniz:) 10.000 km oldu..Lastiğin artık hangi yolda hangi havada nasıl tepki vereceğini çözmüş bulunmaktayım:) ama tedirgin olmuyorum degil.Ciddi bir fark yaratır mı michelein ya da diğerleri?Bir de ücretleri nedir bir çift lastiğin?[/QUO

Öncelikle kendinizi viraj, ıslak zemin, fren mesafesi ve ani durumlarda daha güvende hissedersiniz. Ortalama michelin veya pirelli için ödeyeceğiniz fiyat 110-120 lira arasındadır ve balans ve takma 40-50 lira civarındadır. ortalama 150 lira gibi bir maliyetle uzun süre huzurlu ve keyifli bir sürüş sahibi olursunuz.
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
ben motoru aldığımdan beri aynı lastiklerle kullanıyorum(üstünde gelen naylon dediğiniz:) 10.000 km oldu..Lastiğin artık hangi yolda hangi havada nasıl tepki vereceğini çözmüş bulunmaktayım:) ama tedirgin olmuyorum degil.Ciddi bir fark yaratır mı michelein ya da diğerleri?Bir de ücretleri nedir bir çift lastiğin?

şimdi gidip pirelli yada michelin bayisinden alırsanız lastikleri tanesine 50 60 lira gibi fiyat çekiyorlar fakat sanayide envayi çeşit lastik satan adamlar onların elindede oluyor pirelli yada michelin ben pirellilerin tanesini 25 liraya aldım sanayide biraz araştırın illaki bulursunuz takmayada her hangi bir lastikçiye gidin 5 10 lira verin takıveriyorlar zaten lastikleri takması 10 dklarını almıyor
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
şimdi gidip pirelli yada michelin bayisinden alırsanız lastikleri tanesine 50 60 lira gibi fiyat çekiyorlar fakat sanayide envayi çeşit lastik satan adamlar onların elindede oluyor pirelli yada michelin ben pirellilerin tanesini 25 liraya aldım sanayide biraz araştırın illaki bulursunuz takmayada her hangi bir lastikçiye gidin 5 10 lira verin takıveriyorlar zaten lastikleri takması 10 dklarını almıyor

74 lira tanesine verdim yani iki 148 lira.buna ek olarak 15 lirada takma parası verdim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst