- Katılım
- 27 Eki 2009
- Mesajlar
- 9
arkadaşlar, merhaba...
foruma yeni üye oldum...
geçen hafta 2008 model, 1100 km'de AN125 satın aldım. Maslak'taki yetkili servise gittim. 1000 km bakımı olduğunu söylediler ve yağ ve yağ filtresi değişti.
motorun bundan sonraki bakım periyodu nedir?
sağlıklı ve uzun ömürlü kullanım için kullanıcı tavsiyeleriniz nedir?
ortalama yakıt tüketimi nedir?
her 3000 de bakıma gider 12000'e kadar servis garantisi ile yapılır
125 cc motorların içindeki en iyi performansı bana göre
2 kişi toplamda 120 kilo ağırlık ile 115 yaptım düz yolda
ama düşmemeye dikkat edin parçaları çok pahalı üstteki msjlarda açıklamıştım
güle güle kullanın kazasız belasız sürüşler
nazar boncugu takın trafikde soran göz koyan çok olur