Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Kaptan kardeş boya dan memnun kalırsan bende sprey boya ile boyarım. Ama sprey boyanın omru kısa olur cok cabuk dokulur demişlerdi. Bakalım sen boyle bir sorunla karşılasacakmısın...Belirmeden gecemiycem Jantlar Guzel olmuşş

Bence dökülmeyecek. akralik boya oldugundan. birde kollar zaten pürüzlü o tutar. asıl atma kısmı yanaklarda olurdu. orda da fosfor var ölüm bile ayıramaz o bölümü.. O nedenle atacağını sanmıyorum.. zincir temizliğinde de kimyasal fazla akıtmamak da lazım tabikide.
Metehan jantlar ın grisi zaten parlak. iyi ce yakından bak hocam :)
metalik atabilmen için üzerine cila attırman lazım Hani şu güneş yanıkları olan boya cinsi varya ondan. bu cilalı simli metalik boya da fırınlanması gerekir Bizim jantlarda da fırın işi sakat. sertleşip yamulmadan kırılır.
O dediğin soba boyası gibi simli metalikleri biliyorum. Bende de var ondan. Arabanın fren kaliperlerini boyuyorum onunla. O boya yı bir janta 5 kat atman lazım ki tutsun. Biraz fazla attığın yer de daha çok parlama az atılan yerde matlık olacak. Ve en kötüsü de kapatıcılığı hiç yok. altına başka bir boya atman lazım. astar bazında. Küçücük kaliperleri 5 defa boyuyorum. üzerinde durmayıp akıyorda boya. çook içerde olduğundan sıkıntı vermiyor ama jantlara direkt sıksam görüntü hiç hoş olmazdı. ..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:24 ----------

:pKaptancım makinan kız gibi binmeye kıyılmaz valla...:)bence bunu dışarı çıkarma...

Abi imkanlarımız iyi burda. hem garaj var hemde izmirin havasını biliyorsun. kaldı ki istanbulluya göre gidip gelme mesafemizde çok kısa kalıyor. iş ev gidiş geliş günlük 10 km :)
Bedava yaşıyoruz izmirde diyebilirsin.
 
Katılım
16 Eki 2009
Mesajlar
28
baran06 Nickli Üyeden Alıntı
[/COLOR]Yaw bu Ls2 kask beni öldürecek bigün, dün geceli gündüzlü bi sürüş yaptım. Hala başım ağrıyo. İçine öyle bi soğuk alıyo ki kaşlarımın hizasından. Anlatamam, yaşamak lazım. Tüm korumaları aldık kışlık. Her şey güzel olcak derken kask enayi çıktı. 20 tl lik çin malı kask kullandığım zamanlar kafama poşet geçirdiğimi bilirim. Şimdide mi böyle yapsak ki

Bendede L52 kask var 180 tl aldım aynen sizin dediğiniz gibi mutlaka hava giriyor..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:12 ----------

Yok hocam, bazı arkadaşlar demiş ya 2000 yerine 4000 de değiştirelim diye o bakımdan. Ben durmadan yol alan birisi olmadığımdan 2000 de yağ değişimi bana saçma geliyor. Ayrıca bu motor katkılarının iş yaptığına güvenim var. Yinede tavsiyeniz için teşekkürler.

Bu ara arkadaşlar ybr125 topiğine baktım. Bizim motorun adı, sorunlu eksik parçalı motora çıkmış. Hondanın adına göre oldukça vasat bir motor yaptığını düşünüyor arkadaşlar. Ben de kimi noktalara hak veriyorum ama sınıfının en iyisi tabikide cbf150:mrgreen:

Ben Fethiye liyim burdaki honda servisi 1000 bakımından sonra 4000 bakımına cağırıyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:24 ----------

46.000 e varana kadar hiç motor yaptırdın mı yoksa yaptırmadın mı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:26 ----------

Arkdaşlar ilk defa bugun motor 5 VİTESTEN 4 VİTESE DÜŞME YAPTI KENDİLİĞİNDEN sizdede oldumu böyle hiç. Birkere oldu doğaldır dedim tam girmemişti belkı dedim 4 5 defada olunca aynı sey. 5 vitese atıyorum 500 600 m gidiyorum motor 4 e geçiyor.
Lütfen yardımcı olurmusunuz, acaba neden yapar bunu??
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
Kaptan abi..
güzel bi çalışma olmuş emegine saglık..
yaz aylarının ortasında bende aynı taktikle jantlarımı boyamıştım..
yanlız kırmızı şerit yerin ben fosfor yeşili çektim..
baya bi gösterişli oldu :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ula Metoo :=) Yaw iyi güzel geziyonda istikamet değiştir bence artık, Çınarcık Armutlu, Delmece vs suyu çıkmadımı hala :) Bi dahaki sefere böyle güzel bi hava yakalarsan izniğe niyetlen bi dahaki sefere. Gel bi dahaki sefere, ekonomik kalkınma paketi içersinde köfte yemem, sana bakarım :) Ama olsun, bi yerde çay içeriz göl kenarı, beraber yol tepmiş olurtuz en azından. Müsait olursam bende gelirim. Burdan 15 tl benzin alsam rahat gider gelirim İzniğe. 52+52=104 km tali yol. Bayramda sadece Hanıma bi gün izin var. Bu yüzden diğer 3 gün tekim. Bu 3 günün bi gününü bekar halimle bayramlaşmaya ayırsam yine bayramda en az 2 gün boşum. Haftaya perşembe gündüz müsaitim. Söyleyim de seninde boş zamanların ortak olursa plan yapmamız daha kolay olur.

Bu arada foto foto deyip durmuşun, birazdan yklicem demişsin, valla gece bile acepyüklemişmidir diye bi kaç kere girdsim. Sabah baktım yok. Hani nirde fotolar yaw :)
.


Kanka o Çınarcık benim çekim merkezim...beni Çınarcığa çeken bişeyler var...huzur buluyorum haco...ben bildiğin sıkılgan of pofcu motörcülerden dğeilim...keyif alırım zevk alırım her metreden...senin habarın yokken ben çok giderim tek başıma...çay içerim Teşvikiye köyünde...giderim o yandan yemiş barajdan bozma yerde sessizlişği dinlerim seni düşünürüm...:p

ah kanka sen o bölgedeki güzellikleri çözememişsin yaşıyon ama boşa...:p

fotolarda sorun çıktı kanka...fotobuket sapıttı falan dün gece....

İznik işine ya nasip diyorum kankoş...inşallah gideriz...

kanka benim İzniğe gitmem demek en az 50 gayme...

350-400 km gidiş geliş...40 gayme...

feribot 8+8...16 gayme...

yeme içme 10 desek 70 gayme...sen 150 le yırtıyosun...sen ağlarsan biz napalım...:queen:


Metehan abi ne olacak bu levent trafiğinin hali :)

Hacı valla motörde en kral trafiğe dalıyorum bize trafik yok...:p Bu arada ben Kağıthaneden Çağlayan Kasımpaşa Eminönü yapıyorum...nadir giriyorum oralara...:cat:


Metehan jantlar ın grisi zaten parlak. iyi ce yakından bak hocam :)
metalik atabilmen için üzerine cila attırman lazım Hani şu güneş yanıkları olan boya cinsi varya ondan. bu cilalı simli metalik boya da fırınlanması gerekir Bizim jantlarda da fırın işi sakat. sertleşip yamulmadan kırılır.
O dediğin soba boyası gibi simli metalikleri biliyorum. Bende de var ondan. Arabanın fren kaliperlerini boyuyorum onunla. O boya yı bir janta 5 kat atman lazım ki tutsun. Biraz fazla attığın yer de daha çok parlama az atılan yerde matlık olacak. Ve en kötüsü de kapatıcılığı hiç yok. altına başka bir boya atman lazım. astar bazında. Küçücük kaliperleri 5 defa boyuyorum. üzerinde durmayıp akıyorda boya. çook içerde olduğundan sıkıntı vermiyor ama jantlara direkt sıksam görüntü hiç hoş olmazdı. ..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:24 ----------



Abi imkanlarımız iyi burda. hem garaj var hemde izmirin havasını biliyorsun. kaldı ki istanbulluya göre gidip gelme mesafemizde çok kısa kalıyor. iş ev gidiş geliş günlük 10 km :)
Bedava yaşıyoruz izmirde diyebilirsin.

annnadım kanka fırın işi nanay diyosun...:cat:

ama İzmirde yaşamak ayrı bir keyif emin ol...çok şanslısınız...burada hayat yok...nefes alamıyoruz aqodumun İstanbulunda...(bi küfür edesim geldi)bunaldım yav burda valla...


Arkdaşlar ilk defa bugun motor 5 VİTESTEN 4 VİTESE DÜŞME YAPTI KENDİLİĞİNDEN sizdede oldumu böyle hiç. Birkere oldu doğaldır dedim tam girmemişti belkı dedim 4 5 defada olunca aynı sey. 5 vitese atıyorum 500 600 m gidiyorum motor 4 e geçiyor.
Lütfen yardımcı olurmusunuz, acaba neden yapar bunu??

yapar...nedeni vitese sert basmadığın için...normaldir bazen olur...

[
mz laf yok usta jawa mz bunlarla büyüdük biz :p:)

:cat:

bu yazılarım niye gri görünüyor yav...
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Beyler bir gezi düzenleyin artık mümkünse pazar olsun :) Motoru alalı 1 ay 1500km oldu hala biyerleri gezemedim :)

Hacı valla motörde en kral trafiğe dalıyorum bize trafik yok... Bu arada ben Kağıthaneden Çağlayan Kasımpaşa Eminönü yapıyorum...nadir giriyorum oralara...

Abi ben hergün Altunizade-Seyrantepe arasını çekiyorum sen ne diyosun hele o minübüs şöförleri var ya bigün kesin girişicem birine levye ile(!) (Not: Motorda levye ne gezer) :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
İstikamett Lumbarağzııı(Bahriyede Ana Giriş Kapısı):p dağılınn marşş marşş derdi komtanımız eğiitimde...:p

hacı bizim sektör Turizm...bizde ne izin belli ne gece ne gündüz...sizi bilmem...

Bizim sektörde matbaa babo. Ne? Baskımı var? Acil işmi? Haydi pazar tıpış tıpış matbaaya. Uğraş dur :farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya metehan abi senin kask rahatsız etmiyormu seni yeter artıkın emekli et o kaskı..

gel sana güzel bi çeneden açılır kask alalım kışın üşüyorsundur kıyamam..:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yok kanka kaskımın içinde bere var...artı maskemde mevcut...sovukk dışarı...go gome soğuk...:p
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
metehan ; aga bu aksam ıs cıkısı db ye gittim,kasım ustada ordaydı kulağını çınlattık senın bıraz :)
ilgi alaka güzel. ara yağ değişimine gittim ama çoğu yerini gözden geçirdiler,memnun kaldım yani :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan ; aga bu aksam ıs cıkısı db ye gittim,kasım ustada ordaydı kulağını çınlattık senın bıraz :)
ilgi alaka güzel. ara yağ değişimine gittim ama çoğu yerini gözden geçirdiler,memnun kaldım yani :)


e niye aramadın orda beni...bi carburator temizlettirirdik...açılırdı machine...ingilizce yazdım seksi olsun diye ...:p
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
8,000 bakımında kurcalarlar artık :)
bu arada yarın, haftasonu falan nası çalışıyosun? uygun olursan 5 ten sonra buluşalım aga. lafın belini kıralım :)
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Kaptan abi..
güzel bi çalışma olmuş emegine saglık..
yaz aylarının ortasında bende aynı taktikle jantlarımı boyamıştım..
yanlız kırmızı şerit yerin ben fosfor yeşili çektim..
baya bi gösterişli oldu :)
ewt kaptanım. senin de bu konuda kulaklarını çınlattık gecen gece..
ya metehan abi senin kask rahatsız etmiyormu seni yeter artıkın emekli et o kaskı..

gel sana güzel bi çeneden açılır kask alalım kışın üşüyorsundur kıyamam..:p

:) çene açılırla iyice donsun garibim sonra.
Hatta o mavi kask da çene açılır zaten.
Benim bu konudaki yorumum:
Kaymayan lastik yoktur , yanlayan lastik vardır.
Hava almayan kask yoktur. Yere düşünce kırılmayan kask vardır.
:queen::queen::queen:
zaten hiçç rüzgar almasa boğuluruz :queen:
tamam tamam gece gece soğuk espiri makinası gibi oldum.
Düşünce seni korusun Yeter. içine bere takarsın alttan atkı bağlarsın olur biter.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst