Kaptan kardeş boya dan memnun kalırsan bende sprey boya ile boyarım. Ama sprey boyanın omru kısa olur cok cabuk dokulur demişlerdi. Bakalım sen boyle bir sorunla karşılasacakmısın...Belirmeden gecemiycem Jantlar Guzel olmuşş
Kaptancım makinan kız gibi binmeye kıyılmaz valla...
bence bunu dışarı çıkarma...
Yok hocam, bazı arkadaşlar demiş ya 2000 yerine 4000 de değiştirelim diye o bakımdan. Ben durmadan yol alan birisi olmadığımdan 2000 de yağ değişimi bana saçma geliyor. Ayrıca bu motor katkılarının iş yaptığına güvenim var. Yinede tavsiyeniz için teşekkürler.
Bu ara arkadaşlar ybr125 topiğine baktım. Bizim motorun adı, sorunlu eksik parçalı motora çıkmış. Hondanın adına göre oldukça vasat bir motor yaptığını düşünüyor arkadaşlar. Ben de kimi noktalara hak veriyorum ama sınıfının en iyisi tabikide cbf150:mrgreen:
mz 251 ...adı bile yeter...kelebek gibi uçar arı gibi sokar...bi ara emaneten kullanmıştım...her kalkış tekere kalkıyordu...debriyajı bi türlü ayarlayamazdım...
mz laf yok usta jawa mz bunlarla büyüdük biz![]()
Ula Metoo :=) Yaw iyi güzel geziyonda istikamet değiştir bence artık, Çınarcık Armutlu, Delmece vs suyu çıkmadımı halaBi dahaki sefere böyle güzel bi hava yakalarsan izniğe niyetlen bi dahaki sefere. Gel bi dahaki sefere, ekonomik kalkınma paketi içersinde köfte yemem, sana bakarım
Ama olsun, bi yerde çay içeriz göl kenarı, beraber yol tepmiş olurtuz en azından. Müsait olursam bende gelirim. Burdan 15 tl benzin alsam rahat gider gelirim İzniğe. 52+52=104 km tali yol. Bayramda sadece Hanıma bi gün izin var. Bu yüzden diğer 3 gün tekim. Bu 3 günün bi gününü bekar halimle bayramlaşmaya ayırsam yine bayramda en az 2 gün boşum. Haftaya perşembe gündüz müsaitim. Söyleyim de seninde boş zamanların ortak olursa plan yapmamız daha kolay olur.
Bu arada foto foto deyip durmuşun, birazdan yklicem demişsin, valla gece bile acepyüklemişmidir diye bi kaç kere girdsim. Sabah baktım yok. Hani nirde fotolar yaw
.
Metehan abi ne olacak bu levent trafiğinin hali![]()
Metehan jantlar ın grisi zaten parlak. iyi ce yakından bak hocam
metalik atabilmen için üzerine cila attırman lazım Hani şu güneş yanıkları olan boya cinsi varya ondan. bu cilalı simli metalik boya da fırınlanması gerekir Bizim jantlarda da fırın işi sakat. sertleşip yamulmadan kırılır.
O dediğin soba boyası gibi simli metalikleri biliyorum. Bende de var ondan. Arabanın fren kaliperlerini boyuyorum onunla. O boya yı bir janta 5 kat atman lazım ki tutsun. Biraz fazla attığın yer de daha çok parlama az atılan yerde matlık olacak. Ve en kötüsü de kapatıcılığı hiç yok. altına başka bir boya atman lazım. astar bazında. Küçücük kaliperleri 5 defa boyuyorum. üzerinde durmayıp akıyorda boya. çook içerde olduğundan sıkıntı vermiyor ama jantlara direkt sıksam görüntü hiç hoş olmazdı. ..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:24 ----------
Abi imkanlarımız iyi burda. hem garaj var hemde izmirin havasını biliyorsun. kaldı ki istanbulluya göre gidip gelme mesafemizde çok kısa kalıyor. iş ev gidiş geliş günlük 10 km
Bedava yaşıyoruz izmirde diyebilirsin.
Arkdaşlar ilk defa bugun motor 5 VİTESTEN 4 VİTESE DÜŞME YAPTI KENDİLİĞİNDEN sizdede oldumu böyle hiç. Birkere oldu doğaldır dedim tam girmemişti belkı dedim 4 5 defada olunca aynı sey. 5 vitese atıyorum 500 600 m gidiyorum motor 4 e geçiyor.
Lütfen yardımcı olurmusunuz, acaba neden yapar bunu??
[
mz laf yok usta jawa mz bunlarla büyüdük biz![]()
Hacı valla motörde en kral trafiğe dalıyorum bize trafik yok... Bu arada ben Kağıthaneden Çağlayan Kasımpaşa Eminönü yapıyorum...nadir giriyorum oralara...
Beyler bir gezi düzenleyin artık mümkünse pazar olsunMotoru alalı 1 ay 1500km oldu hala biyerleri gezemedim
![]()
OOO istikamet nereye :cherry:
İstikamett Lumbarağzııı(Bahriyede Ana Giriş Kapısı)dağılınn marşş marşş derdi komtanımız eğiitimde...
hacı bizim sektör Turizm...bizde ne izin belli ne gece ne gündüz...sizi bilmem...
Bizim sektörde matbaa babo. Ne? Baskımı var? Acil işmi? Haydi pazar tıpış tıpış matbaaya. Uğraş dur :farao:
metehan ; aga bu aksam ıs cıkısı db ye gittim,kasım ustada ordaydı kulağını çınlattık senın bıraz
ilgi alaka güzel. ara yağ değişimine gittim ama çoğu yerini gözden geçirdiler,memnun kaldım yani![]()
ewt kaptanım. senin de bu konuda kulaklarını çınlattık gecen gece..
ya metehan abi senin kask rahatsız etmiyormu seni yeter artıkın emekli et o kaskı..
gel sana güzel bi çeneden açılır kask alalım kışın üşüyorsundur kıyamam..![]()
yeni yılda cbf'de herhangi bir değişiklik yapılacak mı bileniniz var mı?