Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
ethem seni biz izmire taşıyalım.. bak 9 ay garanti veriyorum üşümeden motora binersin. yağ da var lastik de ..
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
arkadaşlar gördüğüm kadarıyla hepiniz kapalı kutu yani kendi seçiminizle yağ değişimi yapıyorsunuz bide servislerin 20/50 si var bidon berbat bi yağ benim cbf e hep bu yağdan koymuşlardı motor silindirrden terletmeden yağ yakmaya kadar herşeyi yaptı bu yağdan uzak durunda ne koyarsanız koyun....


Aslında bence devamlı marka değiştirmek mantıklkı değil. Ya devamlı repsol, mevsime uygun vizkozite değerinde, ya devamlı shell ya mobil vs. kullanılmalı bence, motoruda aptallaştırmamak lazım. Lezzetli bi köfteci bulup devamlı köfteleri orada yiyebiliriz. Ağız tadımızı bozma riskine girerek kumar oynamaya ne gerek var. Metoya hitafen bi örnek ti :) Yanlış anlaşılmasın, senle gittiğimiz her yerde lezzetli küfteler yidik. Sadece örnek uygun geldi :) Mesela hep aynı yerden aynı kalitede zeytin peynir alırım. İyi olduğunu bilirim. Ağız tadım alışmıştır. Kahvaltı sofrasına otorduğumda daha çatal atmadan peynirin lezzetli olduğunu bilirim. Standardı bozmam. Ben herhalde devamlı Shell kullanıcam. Aslında motor yağında da bu marka istiktrarını bozmamak, devamlı kalitesini ispatlamış aynı markayla gitmek lazım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:00 ----------

ethem seni biz izmire taşıyalım.. bak 9 ay garanti veriyorum üşümeden motora binersin. yağ da var lastik de ..

Önümüzdeki yaz geçersem mutlaka uğrarım :) Geçen gezimde davet edildiğimi unutmuş değilim. Dün Hala oğlu telefon açtı, İşi gereği Manisa' ya gidecekmiş, Burada çalıştığı fabrikanın Manisadaki şubesinde başlıyacakmış. Eşide oralı zaten. Yani artık Manisa' da bi kapım var. İzmir' de de amca kızı evli. Önümüzdeki yaz çok yüksek ihtimal gelicem Manisa+İzmir. O zaman kapını çalarım :cat:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Yeni Nesil Ledden Yapılma Sis Farı ve Arka Stoplara Ek Stop

Yeni nesil dediğime bakmayın, bana göre yeni de :p

Geçelim fotolara:

dsc01020a.jpg


dsc01022zi.jpg


dsc01023s.jpg


dsc01024t.jpg


Bunlarda gece resimleri ama görüntüler cmos sensörlü camera(w800i telefon) ile çekildiğinden,

dsc01025i.jpg


dsc01026em.jpg


dsc01027c.jpg


dsc01028q.jpg


dsc01030i.jpg


dsc01032t.jpg


dsc01033yc.jpg


Bu audi galiba? :silent:

dsc01034h.jpg


Evet önceden direkt plakaya iliştirdiğim led stopları ek parça ile yana taşıdık, iyide oldu. Plaka gösterici led ise bir arkadaş tavsiyesi ve eski beyaz ledler bozulduğundan mavi ledle değiştirildi; ama bu ledde yasakmış :silent: (Bu Honda AC kullanmışya iyi halt etmiş. Onun yüzünden bozuldu ledler. Acaba parasını istesem mi? :) Bir ayar çektim bakalım ne kadar dayanacak ledler?)

Sis lambalarını ise hepsiburadadan çiftine 10 tl vererek aldım(bence ucuz olmasının nedeni lambalar ilk aldığımda yapıştırıcı kururken lambaların içini buğu yapmış gibi kirletmiş, ondandır diye düşünüyorum), ama bir tanesi 50W güç isteyince mecburen ledli bir proce yaptım. Sis farı gibi aydınlatmasada idare ediyor işte. Ledler direkt aküden beslenmekle beraber kısa far yanınca yanmakta. Gündüz uzunla yol aldığımdan, gündüz yanmamakta.
Her bir lambada 9 tane halis mulis çin malı beyaz led var.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:43 ----------

Saol Barışçım sen nasılsın =? Benim serviste kışında 15-50 yağ kullan bişey olmaz diyo emme, çok ta ocak şubat kışında kullanmak istemiyorum. Şu an benim motördede 15-50 var fakat, 700 km sonra yağ değişimi yapıcam 10-40 yağ koyucam. Şimdiki soğuklar bişey değilde, 1 ay sonra falan 15-20 gün yatan motorun ilk çalıştırmada sıkıntı olabilir diye düşünüyorum. Ayrıca geç ısınma. Bide motor kapalı garaj ortamında barındırılıyorsa sorun olmaz. fakat kış kıyamette dışarda duruyorsa 15-50 yağ ile 10-15 gün yatmış motorun ilk çalıştırması sorunlu olabilir. Sorunlu derken ilk marşta almak istemeyebilir.

Senin zenonların maaşallahı var zaten, forumda kendi elleriyle motörüne zenon takan senden başka kimse yok herhalde. Helal valla.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:14 ----------



Aramıza hoşgeldin. Fotolarını atarsan motorunun onunlada tanışmış oluruz :)

Teşekkürler. Hoşbulduk. Onu da atarım inş.

Hoşgeldin mucit. :rendeer:

hoşbulduk.

kanka senden bi cacık olmaz...ama abini kafalarsan neden olmasın...:p




abin makinasıyla mutlu...sen kendi dırahtörüne bak len...:p



abi şaka yapıyon dimi...jiglenin sürekli açık olmadığını söyle bana...:pale:




bende dün gece 00.00 da eve geldim bu sabah 06 da çıkış aldım banada izin verdiler evdeyim...sabahcıyım kanka...

bu dünya sana güzel kanka...bayramda resmi tatil tükan kapalı ben çalışırım Allah bilir...elin gavuru ne bayram tanır ne tatil...:salut:



biter diyorum...:cat:



Ali Ustayı tanımazmıyım...keşke selamımı iletseydin...D&B ye giden adımı versin veya oradayken beni arasın...537 335 22 33...






sayfa 73 hacı abi...:cat:



valla bi becerebilsem elim yatkın değil...



hoşgeldin...Cihanla Birola büyük yanlışlar yapıldı...hiçbiri haketmedi bu davranışları...Ya hiç kafaları çalışmıyor sen Cihanla Birolun arasına nasıl nifak sokmaya çalışırsın Cihanı nasıl dışlarsın...Birolu arayıp sen toplantıya gel Cihana söyleme nasıl dersin...Yaşarda yanlış yolda farkında değil...açın gözlerinizi biraz...sen kimsin Cihanı kafana göre modluktan habersiz alırsın ..ayıptır ya...şu unutulmasınki o site yokken Kuzenler vardı...o site biraz tanınmışsa Kuzenler sayesinde tanınmıştır...kıçıkırık bir veritabanı için dostluklar satılmaz arkadan vurulmaz...Kuzenlere yapılan aynen bu...neyse fazla deşmeyelim istersen yoksa ben ağır yazarım burdan bir kaç sinsiye...Ulan yağmurda karda kıyamette Cihan Birol gezi topiği açarken su motorcuları dışarı bile çıkamıyordu yağmurdan...Kuzenler çok mücadele ettiler emek verdiler...ama arkalarından fırıldak çevirildi...

Mt de böyle gerzeklikler olmaz...burası Okyanus...orası su birikintisi...:p yinede cbf 150 hakkında bilgi almak isteyenler cbf150.nete girebilirler...Luxor denen zat o veritabanın içine adeta .ıçmıştır...bir kaç kişide onu pohpohlamakta ve kendisini bir şey sanmasına yolaçmaktadır...Luxor denen zat cbf 150 hakkında bilgileri kimden aldığını...o sitenin her sayfasında emeği olan beraber yediği içtiği bu yola beraber başladığı adamların arkasından neden fırıldak çevirdiğini önce anlatmalıdır...

ha bu arada cbf 150 model varolduğu sürece o veritabanı yaşamaya devam eder...sonucta bilgi bankası...

Bak yine Cihan Birol kaliteli adamlar efendi adamlar edepli tepkiler veriyorlar...








:queen:

Hoşbulduk. Ne diyeyim abi ben o siteyi senin sayende tanıdım. Yokk google lada bulurdum ama sonuçta tavsiye eden sendin. ybr125-cbf150 araştırmasında bu site azbuçuk işe yaramıştır yani. Ama işte bilemiyorum ne oldu ne etti? Ben bu konuları hiç araştırmadım, merak da etmiyorum ama bir şeye karşıyım atılmaya. kingman30 nickli arkadaşımız atıldığındada bu tavrımı belirten bir topic açmıştım ama bu sefer açmadım. Sonuçta benim duruşum belli. Neyse paylaşıma devam ben borpower koydum ve memnunum. Şu anda bir sıkıntıda yaşamadım, ama motorun rahatladığını kendimi hemen dip gaz yaparken bulunca anlıyorum. Zaten normalde biraz agressive kullanırım, hemencecik gazın sonuna geliyorum.:cherry: Devir göstergeci yok ya, motorun seside azaldı, anlaşılmıyor. Motorun ilk çalışması bile değişti sanki. 50 ml koydum, az kullanılmış motor yağının içine. Süperrr:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mucit yakıyor makina maşallah...plakayı neden sakladın ki...kim ihbar eder seni...:mrgreen:Samsunda Trafik Polislerini bile tanırsınız bence kahvede falan okey oynarken herkes birbirini bilir tanır...:)
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
Arkadaşlar,

okurken dikkatimi çekti IPONE yağ konusu geçmiş.

IPONE, motorsiklet için özel yağ üreten ve MotoGP de kullanılan üst sınıf bir yağdır, bende 4l aldım, 15/50 birdaha ki yağdeğişiminde kullanıcam.

http://www.ipone.fr/EN/

Otomobil yağı yok, tüm uzmanlık motosiklet yağlarına odaklanmış...

Bulursanız kaçırmayın derim...

bendeki;
http://www.ipone.fr/EN/4-stroke,products-4
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
arkadaşlar servisim bana IPONE marka yağın efsane olduğunu söyledi...yok böyle bir yağ dendi...yani yok böle bişey hesabı...:) litresi 35-40 gaymeymiş...


mete aga geçicekler onu. yok 1 numara yok kral yağ falan.şuan o yağı mıllete motul diye yutturmakla meşkuller.o yağın edeceği maksimum 20 tl. arkadaşım üretildiği yer olan fransa ile konuştu yaw. tamam berbat bir yağ değil. kullanılır ama. kesinlikle üst sınıf bır yağ değil. orta karar diyelim. her zaman söylerim yağın kralı 1,sırada motul 2, sıradada motorextir....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:51 ----------

alper abi kaça aldın 4 lt ipone yi ????
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
po marka yagı 1700 km kullandım sonra serviste degiştiler. 10 tl ye almıstım , motorun performansıda daha öncekı yaglara göre farketmedi , 1700 km kullanım sürecındede asırı yanma yada eksılmede olmamıstı (genellıkle sıkıstırmadan yada uzun km ler yapmadan kulandım )
gönul isterki 10 lira fazla olsun ,castrol olsun, tek marak kullanalım am ne mumkun
10/40 , 15/50 , 4t sentetık olsun, inanıyorum ki baska turlusu subaplara vuruyor (dikkatsizlik neticesi 10/40 castrol magnatek kullandım [minarel yag] , 20.km de subaplardan ses gelmeye basladı , hemen değistirip 10/40 po kullandım ama nafile :pr:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
mete aga geçicekler onu. yok 1 numara yok kral yağ falan.şuan o yağı mıllete motul diye yutturmakla meşkuller.o yağın edeceği maksimum 20 tl. arkadaşım üretildiği yer olan fransa ile konuştu yaw. tamam berbat bir yağ değil. kullanılır ama. kesinlikle üst sınıf bır yağ değil. orta karar diyelim. her zaman söylerim yağın kralı 1,sırada motul 2, sıradada motorextir....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:51 ----------

alper abi kaça aldın 4 lt ipone yi ????

yav biz bilmişiz bi castrol öle gidiyor 15/50 arıyorum yok 10/50 ye bakıyorum yuh diyorum fiyatı çok pahalı racing yağı diye geçiyor bence fiyatı düşük olan hangisiyse ben onu alırım altımızda racing yokki....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:05 ----------

po marka yagı 1700 km kullandım sonra serviste degiştiler. 10 tl ye almıstım , motorun performansıda daha öncekı yaglara göre farketmedi , 1700 km kullanım sürecındede asırı yanma yada eksılmede olmamıstı (genellıkle sıkıstırmadan yada uzun km ler yapmadan kulandım )
gönul isterki 10 lira fazla olsun ,castrol olsun, tek marak kullanalım am ne mumkun
10/40 , 15/50 , 4t sentetık olsun, inanıyorum ki baska turlusu subaplara vuruyor (dikkatsizlik neticesi 10/40 castrol magnatek kullandım [minarel yag] , 20.km de subaplardan ses gelmeye basladı , hemen değistirip 10/40 po kullandım ama nafile :pr:

motosiklet için olmayan bi yağı motosiklette asla kullanmamak gerek ben po kullanıyorum uzun bi süredir hiçbir şikayetim yok....o pahalı yağa göre hiçbir şey farketmedi bence durum pisikolojik...
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Iphone, Motul vb kaliteli ve pahalı yağlar cbf 150 yi bana kalırsa aşar. Yani motor tarzı, yapı ve şekli düşünüldüğünde gereksiz. Mevsime uygun viz. değerinde tam sentetik herhangi marka olabilir. Araba yağı olmasında. Araba yağı ile ilgili benimde kötü bi deneyimim oldu. Bi ara yine ayğ bulamadığım bi dönemde bp istasyonunun marketine girdim. Bide baktım 15-50 Araba yapı bp nin. Ama mineral yağ. Sentetik falan değil. 15-50 ya birazda ona kandım. Alsammı almasammı derken hadi alayım dedim. Sonra yav vites geçişleri sert, motordan rahatsız edici bi sübap sesi, berbattı ve 50-60 km sonra değiştirmiştim. Motosiklete araba yağı. Yok abi, olmuyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aklıma bişi takıldı..

castrol power 1 racing 10w-50 tam sentetik yağ

internetten okudum ürün çok güzel kullanıcı yorumları filen herkes memnun

sanayide aramaya koyuldum fakat ürünü satan bayii bu 4 silindirli motor için dedi ve

castrol power 1 10w-40 tam sentetik yağ tavsiye etti

kutuların üzerindeki tek fark racing yazısı ve viskozite farkları biri 10w40 diğeri 10w50 ikiside işçilik dahil 20 tl

ayrıca 10w50 de racing resim var
10w40 da enduro resim var

aranızda 10w50 kullanan veyahut tavsiye eden varmı..:silent::silent::silent:

cbf 150 de kullanacam..
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
ethem dostum ben demıyorum motorlarınıza en kral en pahalı yağı koyun dıye. benım sınır oldugum nokta normal kalıtedekı bır ipone marka yağın mıllete en kral yağ dıye yutturmaya calısmaları. ve fıat olarakta fahiş yani. mıllet kanmasın. o paraya kralını alıyorsun çünkü. bizim motorlara bp yacastrol shell hepsi gider yani. sonucta raceler gıbı 13-14 bin devır cevırmıyor :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:26 ----------

06 blue arkadasım. farklı visikote yağ olursa kalıtelı olsa bıle belli bir km den sonra motorda krank kıtlemesıyle karsılasırsın .
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
aass.jpg
[/URL][/IMG]

dün ybr topiğine koymuştum bugün de buraya koyayım hazır konu açılmışken

0w-40 mobil kullanıyorum 2 aydır çok memnunum

yağdaki fiyata bakın 4 lt 210 lira:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ethem dostum ben demıyorum motorlarınıza en kral en pahalı yağı koyun dıye. benım sınır oldugum nokta normal kalıtedekı bır ipone marka yağın mıllete en kral yağ dıye yutturmaya calısmaları. ve fıat olarakta fahiş yani. mıllet kanmasın. o paraya kralını alıyorsun çünkü. bizim motorlara bp yacastrol shell hepsi gider yani. sonucta raceler gıbı 13-14 bin devır cevırmıyor :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:26 ----------

06 blue arkadasım. farklı visikote yağ olursa kalıtelı olsa bıle belli bir km den sonra motorda krank kıtlemesıyle karsılasırsın .

nasıl yanı yha..???:silent:
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
osmanıyelı . dostum kafayı yemıs onlar.altımda en kalıtelı motor olsa bıle asla ama asla iponeye o parayı vermem.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar,

okurken dikkatimi çekti IPONE yağ konusu geçmiş.

IPONE, motorsiklet için özel yağ üreten ve MotoGP de kullanılan üst sınıf bir yağdır, bende 4l aldım, 15/50 birdaha ki yağdeğişiminde kullanıcam.

http://www.ipone.fr/EN/

Otomobil yağı yok, tüm uzmanlık motosiklet yağlarına odaklanmış...

Bulursanız kaçırmayın derim...

bendeki;
http://www.ipone.fr/EN/4-stroke,products-4


yaşasın IPONE kardeşliği...:p

mete aga geçicekler onu. yok 1 numara yok kral yağ falan.şuan o yağı mıllete motul diye yutturmakla meşkuller.o yağın edeceği maksimum 20 tl. arkadaşım üretildiği yer olan fransa ile konuştu yaw. tamam berbat bir yağ değil. kullanılır ama. kesinlikle üst sınıf bır yağ değil. orta karar diyelim. her zaman söylerim yağın kralı 1,sırada motul 2, sıradada motorextir....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:51 ----------

alper abi kaça aldın 4 lt ipone yi ????

bana bak ekmeğimle oynama len ıponeden pay alıyom zaten...kar payı...:p

hacı bi bulsam deniycem ama piyasada yok inan...arkadaş makinam yağ eksiltiyor o zaman rotella otobüs yağı 20/50 çakayım napim...:queen:

ama yağ değiştirmekte fayda görüyorum...


bu arada Suzukı Tekayda Eray var arkadaşım...o da motorexin en kaliteli yağ olduğunu dşünüyor...bi diyalogta galiba öyle demişti...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yuhhh fiyata bak 210 tl cik bu fiyata komple silindir piston sekman alır motor yaparım ben:p
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
nasıl yanı yha..???:silent:

arkadasım her yağın ayrı bir kımyasal özellığı var. kıtabında ne yazarsa özellık olarak ondan koymalısın. racıng yagı falan bosa para verme.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:35 ----------

ipone ist da cogu yerde var be metehan aga. :)
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
mete aga geçicekler onu. yok 1 numara yok kral yağ falan.şuan o yağı mıllete motul diye yutturmakla meşkuller.o yağın edeceği maksimum 20 tl. arkadaşım üretildiği yer olan fransa ile konuştu yaw. tamam berbat bir yağ değil. kullanılır ama. kesinlikle üst sınıf bır yağ değil. orta karar diyelim. her zaman söylerim yağın kralı 1,sırada motul 2, sıradada motorextir....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:51 ----------

alper abi kaça aldın 4 lt ipone yi ????

ben para vermedim zaten buralarda da yok, dergi aboneliğinden hediye geldi, normalde fiyatı 4 lt 110 TL...
sahibindende 4lt 70 isteyen var.

otomobil konusunda yağın tavsiyesinde çoşarım ama motorda sadece duyduklarımı aktarıyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst