Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
SA
Foruma yeni oldum. Bu 2. mesajım. Baktım cbf150 atılan(pardon uzaklaştırılan) bazı arkadaşlar burada. metehan, cihan abiler gibi. Buraya da üye olim ne olcek dedim. Hem cbf150 hakkında konuşuruz hemde eski arkadaşları görürüz dedim.

cbf150.net hayatına devam ediyor. Yeni arkadaşlar var ama yinede uzun zamandır yazılarını okuduğum arkadaşların atılmaları(pardon uzaklaştırılmaları) hoş değil. Tabii niye uzaklaştırılmıştır bilemem. Neyse kingman30 nickli arkadaşın bir hysoung250 macerası vardı, ne oldu bilmiyorum. Yeni aldıydı, kullanıyordu, motoru açayım derken motoru açtırıyordu,... Sonrası yarım kaldı. Mübarek pembe dizi gibi olmuştu. Bi zevkle okuyordum doğrusu. Sonra kuzenlerin yapmış oldukları geziler, modifikasyonlar,... Bunlar güzel şeyler. Ben de bunlardan cesaretle ufak tefek modifikasyonlara giriştim.
Neyse lafı uzatmayayım. cbf150 kullanıcıları buradaysa bende buradayım. Ama dikkatli olun yanmak(atılmak) yasak :p
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
ethem naber. benimkinde çalıştırmada hiç sorun olmadı. geçende yağmurlardan dolayı 15 gün hiç çalışmadı. sonra yola çıkacağım zaman jikleyi çekip marşa bastım tek basısta calıstı.xenonlar henüz aküyü katletmemiş yani :)

Saol Barışçım sen nasılsın =? Benim serviste kışında 15-50 yağ kullan bişey olmaz diyo emme, çok ta ocak şubat kışında kullanmak istemiyorum. Şu an benim motördede 15-50 var fakat, 700 km sonra yağ değişimi yapıcam 10-40 yağ koyucam. Şimdiki soğuklar bişey değilde, 1 ay sonra falan 15-20 gün yatan motorun ilk çalıştırmada sıkıntı olabilir diye düşünüyorum. Ayrıca geç ısınma. Bide motor kapalı garaj ortamında barındırılıyorsa sorun olmaz. fakat kış kıyamette dışarda duruyorsa 15-50 yağ ile 10-15 gün yatmış motorun ilk çalıştırması sorunlu olabilir. Sorunlu derken ilk marşta almak istemeyebilir.

Senin zenonların maaşallahı var zaten, forumda kendi elleriyle motörüne zenon takan senden başka kimse yok herhalde. Helal valla.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:14 ----------

SA
Foruma yeni oldum. Bu 2. mesajım. Baktım cbf150 atılan(pardon uzaklaştırılan) bazı arkadaşlar burada. metehan, cihan abiler gibi. Buraya da üye olim ne olcek dedim. Hem cbf150 hakkında konuşuruz hemde eski arkadaşları görürüz dedim.

cbf150.net hayatına devam ediyor. Yeni arkadaşlar var ama yinede uzun zamandır yazılarını okuduğum arkadaşların atılmaları(pardon uzaklaştırılmaları) hoş değil. Tabii niye uzaklaştırılmıştır bilemem. Neyse kingman30 nickli arkadaşın bir hysoung250 macerası vardı, ne oldu bilmiyorum. Yeni aldıydı, kullanıyordu, motoru açayım derken motoru açtırıyordu,... Sonrası yarım kaldı. Mübarek pembe dizi gibi olmuştu. Bi zevkle okuyordum doğrusu. Sonra kuzenlerin yapmış oldukları geziler, modifikasyonlar,... Bunlar güzel şeyler. Ben de bunlardan cesaretle ufak tefek modifikasyonlara giriştim.
Neyse lafı uzatmayayım. cbf150 kullanıcıları buradaysa bende buradayım. Ama dikkatli olun yanmak(atılmak) yasak :p

Aramıza hoşgeldin. Fotolarını atarsan motorunun onunlada tanışmış oluruz :)
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
10-40 veya 10-50 ye geçme zamanı geldi geçiyor bile. ben 2000 km yi beklemeden değiştirdim bile. hem sabahları çalışması sesi değişti hemde kısa mesafe kullandığımda da vitesler yumuşak. Ethem cim yolluyalım san aburadan yağ ama kargo çok tutmasın :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:40 ----------

Yaraları depreştirmede üzerime yoktur.. İnsan sevdiği ile uğraşır.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
10-40 veya 10-50 ye geçme zamanı geldi geçiyor bile. ben 2000 km yi beklemeden değiştirdim bile. hem sabahları çalışması sesi değişti hemde kısa mesafe kullandığımda da vitesler yumuşak. Ethem cim yolluyalım sana buradan yağ ama kargo çok tutmasın :)

Saol yaw, şimdi değişimlik yağ elimde var. Shell advance tam sentetik 10-40 aldım. Bi kaç hafta sonra bu yağı koyucam. Şu anda Repsol 15-50 var motorda. 1500. km oldu. 200-300 km daha tepeyim de 15-50 ile. Zaten şehir içinde fazla kullanımım yok. Genelde motoru adam gibi ısıtıp uzun yol yapıyorum.

10-50 Castrol ü denemek istiyorum aslında. Kargosu en az 7-8 tl tutar zannamımca. Teşk :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:51 ----------

A Meto gelmiş :) Hadi 3 mesaj daha yazayımda 1000 i görüp yatıcam :)
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
ben 10-50 repsol aldım.
normalde 10-40 castrol kullanıyordum. kalmamış bende repsol aldım bana baya ii geldi. fiyatı da uçuk değildi 23 lira..
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
SA
Foruma yeni oldum. Bu 2. mesajım. Baktım cbf150 atılan(pardon uzaklaştırılan) bazı arkadaşlar burada. metehan, cihan abiler gibi. Buraya da üye olim ne olcek dedim. Hem cbf150 hakkında konuşuruz hemde eski arkadaşları görürüz dedim.

cbf150.net hayatına devam ediyor. Yeni arkadaşlar var ama yinede uzun zamandır yazılarını okuduğum arkadaşların atılmaları(pardon uzaklaştırılmaları) hoş değil. Tabii niye uzaklaştırılmıştır bilemem. Neyse kingman30 nickli arkadaşın bir hysoung250 macerası vardı, ne oldu bilmiyorum. Yeni aldıydı, kullanıyordu, motoru açayım derken motoru açtırıyordu,... Sonrası yarım kaldı. Mübarek pembe dizi gibi olmuştu. Bi zevkle okuyordum doğrusu. Sonra kuzenlerin yapmış oldukları geziler, modifikasyonlar,... Bunlar güzel şeyler. Ben de bunlardan cesaretle ufak tefek modifikasyonlara giriştim.
Neyse lafı uzatmayayım. cbf150 kullanıcıları buradaysa bende buradayım. Ama dikkatli olun yanmak(atılmak) yasak :p

Hoşgeldin mucit. :rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaşlar size bir yağ önericem, petrol ofisinin sentetik özelliği olan maximoto 10/40 ı deneyin bence yabancı marka diye diğerlerine para bağmayın ben hep bunu kullanıyorum çok memnunum ayrıca karşıladığı normlar ve özelliklerin hiçbir farkı yok diğer yağlardan bence deneyin...diğer yağ 23 po 12 valla hiç gerek yok hemde çok iyi dayanıyor..


 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi idare ediyoruz şimdilik valla bi depoyla 160 km gidiyo zaten kış yağmur çamur yazık yeni makinaya kapalı yerimde yok yaza bi ekşın yaparım vtr yle hiç belli olmaz ne yapacagım:)

kanka senden bi cacık olmaz...ama abini kafalarsan neden olmasın...:p

bence alan yoktur.



alperay; abi nasılsın :)


abin makinasıyla mutlu...sen kendi dırahtörüne bak len...:p

mete abi benım jıgle hep far tarafında yani acık olarak duruyoo kıstıgım zaman motor stop edıyo gıderken kısmayı denıyorum bu sefer gaz yemıyo hep acık mı duracak acaba ??

[d


abi şaka yapıyon dimi...jiglenin sürekli açık olmadığını söyle bana...:pale:


Uyandım yaw Metocum, 5 saat uyudum, uykum kaçtı, bugünde tam uyku havası, yağmurlu kapalı. Hem normal izin hem kafa izni falan, oh be ne güzel, bizim fabrikada bayram hafasını komple tatil yapacakmış, 10 gün tatil yapacakmışız diye bi söylenti dolanıyor ama. Bakalım ne olacak. Bekliyoruz sabırsızlıkla.
?


bende dün gece 00.00 da eve geldim bu sabah 06 da çıkış aldım banada izin verdiler evdeyim...sabahcıyım kanka...

bu dünya sana güzel kanka...bayramda resmi tatil tükan kapalı ben çalışırım Allah bilir...elin gavuru ne bayram tanır ne tatil...:salut:

arkadaşlar cubuf 4 ay hiç çalışmadan yatarsa aküsü biter mi? böyle bir sorun yaşayan oldu mu?

biter diyorum...:cat:

Selamlar gençlik. Geçen cumartesi 1000 bakımına Doğu batı motora gittim. Zincir yağlandı, subap ayarı yapıldı, hava filtresi temizlendi ve yağ değişimi yapıldı.

Tanıyan tanır db motordaki ali usta cbf 150me 15/50 mobil racing yağ koydu. Nasıldır bu yağın performansı bilen varmı :)

Ali Ustayı tanımazmıyım...keşke selamımı iletseydin...D&B ye giden adımı versin veya oradayken beni arasın...537 335 22 33...



Mete usta. Abi sen bu kitapcıgın tamamını buraya atmıştın. Kaşıncı sayfada kalmış bu.. Aradım ama bulamadım.. Kacıncı sayfaydı yazabilirmisin...


sayfa 73 hacı abi...:cat:

ben aynaları dipten koldan çevirerek 3 diş kadar yükseltip tekrar kontrol somununu sıkarak sabitledim görüş açısı biraz olsun iyileşti.denemenizi öneririm...

valla bi becerebilsem elim yatkın değil...

SA
Foruma yeni oldum. Bu 2. mesajım. Baktım cbf150 atılan(pardon uzaklaştırılan) bazı arkadaşlar burada. metehan, cihan abiler gibi. Buraya da üye olim ne olcek dedim. Hem cbf150 hakkında konuşuruz hemde eski arkadaşları görürüz dedim.

cbf150.net hayatına devam ediyor. Yeni arkadaşlar var ama yinede uzun zamandır yazılarını okuduğum arkadaşların atılmaları(pardon uzaklaştırılmaları) hoş değil. Tabii niye uzaklaştırılmıştır bilemem. Neyse kingman30 nickli arkadaşın bir hysoung250 macerası vardı, ne oldu bilmiyorum. Yeni aldıydı, kullanıyordu, motoru açayım derken motoru açtırıyordu,... Sonrası yarım kaldı. Mübarek pembe dizi gibi olmuştu. Bi zevkle okuyordum doğrusu. Sonra kuzenlerin yapmış oldukları geziler, modifikasyonlar,... Bunlar güzel şeyler. Ben de bunlardan cesaretle ufak tefek modifikasyonlara giriştim.
Neyse lafı uzatmayayım. cbf150 kullanıcıları buradaysa bende buradayım. Ama dikkatli olun yanmak(atılmak) yasak :p

hoşgeldin...Cihanla Birola büyük yanlışlar yapıldı...hiçbiri haketmedi bu davranışları...Ya hiç kafaları çalışmıyor sen Cihanla Birolun arasına nasıl nifak sokmaya çalışırsın Cihanı nasıl dışlarsın...Birolu arayıp sen toplantıya gel Cihana söyleme nasıl dersin...Yaşarda yanlış yolda farkında değil...açın gözlerinizi biraz...sen kimsin Cihanı kafana göre modluktan habersiz alırsın ..ayıptır ya...şu unutulmasınki o site yokken Kuzenler vardı...o site biraz tanınmışsa Kuzenler sayesinde tanınmıştır...kıçıkırık bir veritabanı için dostluklar satılmaz arkadan vurulmaz...Kuzenlere yapılan aynen bu...neyse fazla deşmeyelim istersen yoksa ben ağır yazarım burdan bir kaç sinsiye...Ulan yağmurda karda kıyamette Cihan Birol gezi topiği açarken su motorcuları dışarı bile çıkamıyordu yağmurdan...Kuzenler çok mücadele ettiler emek verdiler...ama arkalarından fırıldak çevirildi...

Mt de böyle gerzeklikler olmaz...burası Okyanus...orası su birikintisi...:p yinede cbf 150 hakkında bilgi almak isteyenler cbf150.nete girebilirler...Luxor denen zat o veritabanın içine adeta .ıçmıştır...bir kaç kişide onu pohpohlamakta ve kendisini bir şey sanmasına yolaçmaktadır...Luxor denen zat cbf 150 hakkında bilgileri kimden aldığını...o sitenin her sayfasında emeği olan beraber yediği içtiği bu yola beraber başladığı adamların arkasından neden fırıldak çevirdiğini önce anlatmalıdır...

ha bu arada cbf 150 model varolduğu sürece o veritabanı yaşamaya devam eder...sonucta bilgi bankası...

Bak yine Cihan Birol kaliteli adamlar efendi adamlar edepli tepkiler veriyorlar...




. Ethem cim yolluyalım sana buradan yağ ama kargo çok tutmasın :)
.




:queen:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Yag konusunda ben yaz-kış castrol 10-50 kullanıyorum.. Akdeniz bölge iklimi uygun. Sorun olmuyor..
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Po yağ eminim ki cbf 150 nin ihtiyaçlarını karşılayacaktır. Sonuçta race kullanmıyoruz. Buradaki Po lara bi sormak lazım. Ama yüksek ihtimalle buradaki Po larda bile olmayabilir. Buraları biraz mahrumiyet bölgesi gibi kalıyor. Nasıl sanayi şehri anlamıyorum bazen.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar servisim bana IPONE marka yağın efsane olduğunu söyledi...yok böyle bir yağ dendi...yani yok böle bişey hesabı...:) litresi 35-40 gaymeymiş...
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Benim makinede 15-40 var şuan. Castrol Trizone
1 litre daha var evde. PO iyi diyorsanız bir denemek lazım. 500-600km daha yolum var yağ değişimi için. Sonrasında bir PO'ya bakiim. Yaza doğruda o fazla olan Castrol 15-40'ı atarım yine içine.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Meto nasılda gülüyo, bide yağdan kargo kazığı yidik mi :) İşte bizim memleket böyle. Motosiklet kullanmak için Tr nin sanayi başkendinde yaşadığım halde kargoyla eşten dosttan malzeme istemek zorunda kalıyoruz. Burda bitane sözde özel Honda servisi var. cbf 150 dış lastiği bile yok adamın elinde 10-40 tan hariç başka yağ yok. Ne biliyim. Sistemde eksikler var. Biz yine buralarda böyle uğraşıyoruz. Doğu anadoludaki, iç anadolu bölgesindeki arkadaşlarımız belki yetkili servislere ulaşabilmek için 200-300 km yol kat etmek zorunda kalıyorlar. Giresun' da bi tanıdığımız var. Çin malı chopper ı var. Motosiklet yağı bile yokmuş memlekette. Bırakın 10-40ı 15-50 yi falan. 97 oktan benzin yokmuş. Bi tane servis varmış bütün motorların işini yapıyormuş. Motorunu satılığa çıkarmış. Temmuz dan beri ilan var sahibinden de. Ama memlekette motosiklet kullanan yok ki, kim alacak diyormuş. Tr genelinde motosiklet kullanımının yaygınlaşır mı ? Biz görürmüyüz bilmem. 999 :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ha gayret Eto Aga...Düşün Ebaydan evine ürün geliyor postaya ödediğin ücret o kadar değil düşün yani...

Anadoluda böyle kanka napcan...alım gücü düşük...o bahsettiğin servisin çapı bu herhalde...o Mondıal servisi olmayı tercih ederdi...akıllı olsaydı Mondıal veya Kanunı servisi olurdu köşeyi dönerdi...Hoında servisi ne kazanıcak Anadoluds...13.780:)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaşlar servisim bana IPONE marka yağın efsane olduğunu söyledi...yok böyle bir yağ dendi...yani yok böle bişey hesabı...:) litresi 35-40 gaymeymiş...

ne ayak bu meto ben duymadım böle bişiy ıpone sanki bişiler andırıyor gibi ama andırdığı şey değil bu:p
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
arkadaşlar servisim bana IPONE marka yağın efsane olduğunu söyledi...yok böyle bir yağ dendi...yani yok böle bişey hesabı...:) litresi 35-40 gaymeymiş...

Ula ben burda 15-50 alabilmek için için 60 km yol yapıyorum. İphone alabilmek için ya İst. gidip gelicem. Yada 10 tl kargo vericem. yani bana 1 lt yağ 50 tl ye gelicek. Çok kaliteli olduğuna eminim ama. Cbf 150 için gereksinim olduğunu düşünmüyorum. Belki bu yağ ile yağ eksilme minimuma düşürülebilir ama yağ seviyesi kontrolü yapılıyorsa buda problem olmaz. Ama bi race veya çok pahalı kalite bi motorum olsaydı eko durumumda zati iyi olurdu, böyle kaliteli yağları yine kargo margo temin ederdim. Ama bence cbf 150 ye fazla gelir. Sadece o yağ ücreti+ kargo mesela belki bizim bilmem kaçbin bakımı demek :) Şu yağ işinde bi standart. Galiba hep shell kullanıcam. Burada şu ana kadar her istediğimde shell bulabildim 15-50 de 10-40 ta. Diğerlerinde hiç istikrar olmadı. Devamlı marka değiştirmekte istemiyorum. Her halde mevsime uygun shell ile devam edicem hep. Öyle görünüyor 1000 :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:46 ----------

Bi motosiklet dergisi, şu an adını hatırlamıyorum, 1 sene abone olduğunuzda 4 lt IPOHONE veriyordu hediye istenilen değerde 10-40 / 15-50. Ama derginin adını hatırlayamadım şimdi. Abone olmayı düşünmüş sonrada vazgeçmiştim. Hadi size hoş sohbetler. Ben uyuyıcam.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ne ayak bu meto ben duymadım böle bişiy ıpone sanki bişiler andırıyor gibi ama andırdığı şey değil bu:p

aykanım bak bizim burada Burger Kıngciler galiba önceleri aktivaları sürekli kitliyorlarmış..sıkıştırmaktan vs...neyse bu yağdan sonra o olay kalmamış...yani garanti kapsamında Burger Kıng motorları kendi insiyatifiyl ebu yağı kullanıyorlarmış...anladınmı mevzuyu...ne hikmeti varsa artık...

Ula ben burda 15-50 alabilmek için için 60 km yol yapıyorum. İphone alabilmek için ya İst. gidip gelicem. Yada 10 tl kargo vericem. yani bana 1 lt yağ 50 tl ye gelicek. Çok kaliteli olduğuna eminim ama. Cbf 150 için gereksinim olduğunu düşünmüyorum. Belki bu yağ ile yağ eksilme minimuma düşürülebilir ama yağ seviyesi kontrolü yapılıyorsa buda problem olmaz. Ama bi race veya çok pahalı kalite bi motorum olsaydı eko durumumda zati iyi olurdu, böyle kaliteli yağları yine kargo margo temin ederdim. Ama bence cbf 150 ye fazla gelir. Sadece o yağ ücreti+ kargo mesela belki bizim bilmem kaçbin bakımı demek :) Şu yağ işinde bi standart. Galiba hep shell kullanıcam. Burada şu ana kadar her istediğimde shell bulabildim 15-50 de 10-40 ta. Diğerlerinde hiç istikrar olmadı. Devamlı marka değiştirmekte istemiyorum. Her halde mevsime uygun shell ile devam edicem hep. Öyle görünüyor 1000 :)

Allahın Karamürselinde normaldir be kanka takma o kadar...kaderine küs...yahu sen kadar taktın bu kontrollü kullanıma...hayatında herşey kontrollü galiba...motor kontrol hapıda kullanıyomusun...:p yok sana bidaha kargo margo...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:50 ----------

[/COLOR]Bi motosiklet dergisi, şu an adını hatırlamıyorum, 1 sene abone olduğunuzda 4 lt IPOHONE veriyordu hediye istenilen değerde 10-40 / 15-50. Ama derginin adını hatırlayamadım şimdi. Abone olmayı düşünmüş sonrada vazgeçmiştim. Hadi size hoş sohbetler. Ben uyuyıcam.

bende yatabilirim birazdan hacı cav cav...beni düşün he...:cherry:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaşlar gördüğüm kadarıyla hepiniz kapalı kutu yani kendi seçiminizle yağ değişimi yapıyorsunuz bide servislerin 20/50 si var bidon berbat bi yağ benim cbf e hep bu yağdan koymuşlardı motor silindirrden terletmeden yağ yakmaya kadar herşeyi yaptı bu yağdan uzak durunda ne koyarsanız koyun..

meto vardır bi hikmeti viskozite çok iyi herhalde..
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Yaw 6 kayıtlı 3 misafir, ne güzel sohbet ortamı, ama ben uyumak zorunudayım. Güzel güzel yazışın arkadaşlar, bende akşam uyanınca yazarım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst