SA
Foruma yeni oldum. Bu 2. mesajım. Baktım cbf150 atılan(pardon uzaklaştırılan) bazı arkadaşlar burada. metehan, cihan abiler gibi. Buraya da üye olim ne olcek dedim. Hem cbf150 hakkında konuşuruz hemde eski arkadaşları görürüz dedim.
cbf150.net hayatına devam ediyor. Yeni arkadaşlar var ama yinede uzun zamandır yazılarını okuduğum arkadaşların atılmaları(pardon uzaklaştırılmaları) hoş değil. Tabii niye uzaklaştırılmıştır bilemem. Neyse kingman30 nickli arkadaşın bir hysoung250 macerası vardı, ne oldu bilmiyorum. Yeni aldıydı, kullanıyordu, motoru açayım derken motoru açtırıyordu,... Sonrası yarım kaldı. Mübarek pembe dizi gibi olmuştu. Bi zevkle okuyordum doğrusu. Sonra kuzenlerin yapmış oldukları geziler, modifikasyonlar,... Bunlar güzel şeyler. Ben de bunlardan cesaretle ufak tefek modifikasyonlara giriştim.
Neyse lafı uzatmayayım. cbf150 kullanıcıları buradaysa bende buradayım. Ama dikkatli olun yanmak(atılmak) yasak
Foruma yeni oldum. Bu 2. mesajım. Baktım cbf150 atılan(pardon uzaklaştırılan) bazı arkadaşlar burada. metehan, cihan abiler gibi. Buraya da üye olim ne olcek dedim. Hem cbf150 hakkında konuşuruz hemde eski arkadaşları görürüz dedim.
cbf150.net hayatına devam ediyor. Yeni arkadaşlar var ama yinede uzun zamandır yazılarını okuduğum arkadaşların atılmaları(pardon uzaklaştırılmaları) hoş değil. Tabii niye uzaklaştırılmıştır bilemem. Neyse kingman30 nickli arkadaşın bir hysoung250 macerası vardı, ne oldu bilmiyorum. Yeni aldıydı, kullanıyordu, motoru açayım derken motoru açtırıyordu,... Sonrası yarım kaldı. Mübarek pembe dizi gibi olmuştu. Bi zevkle okuyordum doğrusu. Sonra kuzenlerin yapmış oldukları geziler, modifikasyonlar,... Bunlar güzel şeyler. Ben de bunlardan cesaretle ufak tefek modifikasyonlara giriştim.
Neyse lafı uzatmayayım. cbf150 kullanıcıları buradaysa bende buradayım. Ama dikkatli olun yanmak(atılmak) yasak
