Biri beni tokatlasın, hayal görüyor olmalıyım :)

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
[YT]<object style="height: 344px; width: 425px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/5_Pa5BDv_hM"><param name="allowFullScreen" value="true"><param name="allowScriptAccess" value="always"><embed src="http://www.youtube.com/v/5_Pa5BDv_hM" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="425" height="344"></object>[/YT]


http://www.youtube.com/watch?v=5_Pa5BDv_hM&feature=rec-LGOUT-exp_fresh+div-HM
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
ne sürücüler var be .. bizde motor kullanıyoruz demeyelim :queen: bu adamın imkanı olsa kimse dumanına gelemezdi :queen:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
YUH BEEE.....

binende de akıl fikir yok... yetmezmiş gibi birde sollama yapıyor... hemde şerit düz iken ve virajda hemde...

sanırım şuan yaşamıyordur....
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
filipinlerde geçiyor bu mevzu :) orda bende gördüğümde çok şaşirmiştim bi motora 5 kişi biniyor yana mutfak tüpü 2 de domuz koyuyarlar :) kendileri bu olaya filipince de habel habel diyorlar anlamı (grup sex) demekmiş :)
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
198
Motosikleti
Tiger Sport 800- Yamaha D'elight 115
ne bel verir o arkadakiler varya ..Çok güzel tek teker gidilir :p

şaka bir yana ,sanırım bazı olumsuz şartlardan dolayı böyle bir yola girdiler.Ama durum ne olursa olsun insan bilebile ölüme gitmek istemez sanırım..Allah akıl fikir versin diyorum ..:farao:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
filipinlerde geçiyor bu mevzu :) orda bende gördüğümde çok şaşirmiştim bi motora 5 kişi biniyor yana mutfak tüpü 2 de domuz koyuyarlar :) kendileri bu olaya filipince de habel habel diyorlar anlamı (grup sex) demekmiş :)

Uçuk millet :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:02 ----------

ne bel verir o arkadakiler varya ..Çok güzel tek teker gidilir :p

şaka bir yana ,sanırım bazı olumsuz şartlardan dolayı böyle bir yola girdiler.Ama durum ne olursa olsun insan bilebile ölüme gitmek istemez sanırım..Allah akıl fikir versin diyorum ..:farao:

Elbette ki insanları bu tür çılgınlıklara ekonomik durumlar ve birbirinden etkilenmeler sürüklüyor. Bedava denebilecek bir ücretle ulaşım sağlıyorlar bu şekilde demek ki.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hakikaten tokadi hakediyon ama videodan degil, suraya video koymayi beceremediginden.:p

[YT]5_Pa5BDv_hM[/YT]

Benden alinti yapip, videoyu sayfada nasil gosterdigime bir bak.:wiinkk:
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
:queen::queen: Bide motosikletler 2 kişilik derler al 2 kişiik araban cok alıyo :p:cherry::queen:
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
bu adamların maddi imkanları olsa kim bilir ne icatlar yaparlar:queen:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
bu adamların maddi imkanları olsa kim bilir ne icatlar yaparlar:queen:

Tamam da bu başka durum, bu maddi imkansızlıklardan ortaya çıkan bir icad durumu maalesef. Yani bir taraftan yürek burkucu aslında. :pale:

Maddi durumlar uygun olsa icad micad kimse takmaz bu konulara, bas parayı kon hazıra.
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
230
Demekki bu adamda bi kawasaki bugatti olsa rahat bi 20-30 kişi taşır bu:cat::cat::)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst