karaburun II bu gün bir daha gittik

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
1,296
İnsanlara alternatif sunmanın neresi kötü anlamadım ki :silent: neyse hevesim kursagımda kaldı ama gezimiz güzel geçicek inş. arkadaşlar
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürkan usta bence bu duyuruyu tükkan topiğinden devam etseydik bazı arkadaşlar pazardan beri aynı geyik dönüyor zannedip girmeyebilirler buraya :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
çalışıyorum gencler...size iyi eğlenceler...kaybolmayın he oralarda...

Akileos bilir orada ne kadar taş ocağı varsa girmişliği bekçilerden zopa yimişliği var...:p

geçen ki gezide baktım bu iki şaban(2rule ve Akileos) kaptırmışlar gidiyorlar...Onları durdurmak adına bende köklemiş vaziyetteyim...adamlar nasıl gözleri dönmüş gibiler ama...Karınca yuvası hesabı kamyonlarla aynı psikolojide Taş Ocağına girmekteler...:mrgreen: zor çevirdim kırıkları tam kapıda...o karmaşada...:)

Ana Kraliçe Kamyona gidiyorlardı herhal...:queen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
çalışıyorum gencler...size iyi eğlenceler...kaybolmayın he oralarda...

Akileos bilir orada ne kadar taş ocağı varsa girmişliği bekçilerden zopa yimişliği var...:p

geçen ki gezide baktım bu iki şaban(2rule ve Akileos) kaptırmışlar gidiyorlar...Onları durdurmak adına bende köklemiş vaziyetteyim...adamlar nasıl gözleri dönmüş gibiler ama...Karınca yuvası hesabı kamyonlarla aynı psikolojide Taş Ocağına girmekteler...:mrgreen: zor çevirdim kırıkları tam kapıda...o karmaşada...:)

Ana Kraliçe Kamyona gidiyorlardı herhal...:queen:

bizede rehper lazımdı be:bounce:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
hadi bakalım şu köftelerden bizde yiyelim bu hafta:rendeer:

valla oyun bozanlık yapmak istemem ama benım canım mangalda sucuk cekıyor belki köfteciyi kandırırım da mangala iki kangal sucuk attırırım :wiinkk:eek:lmadı kendım yaparım uyar değilmi dostlar:rendeer:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
köfte bahene Karadeniz...dostluk...muhabbet...orman...doğa şahane...:)

oraya gidipte köfteden başka bişey yemeyin ama ...
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
hala kim nereye gidiyor anlamış değilim tarih ne? saat kaçta,
belki bana uyar bende gelirim:rendeer:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
çalışıyorum gencler...size iyi eğlenceler...kaybolmayın he oralarda...

Akileos bilir orada ne kadar taş ocağı varsa girmişliği bekçilerden zopa yimişliği var...:p

geçen ki gezide baktım bu iki şaban(2rule ve Akileos) kaptırmışlar gidiyorlar...Onları durdurmak adına bende köklemiş vaziyetteyim...adamlar nasıl gözleri dönmüş gibiler ama...Karınca yuvası hesabı kamyonlarla aynı psikolojide Taş Ocağına girmekteler...:mrgreen: zor çevirdim kırıkları tam kapıda...o karmaşada...:)

Ana Kraliçe Kamyona gidiyorlardı herhal...:queen:

lastiği patlayan komyonu sölicektim..len sen ne anladın..yolu bilmiyozmu sandın..:queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
lastiği patlayan komyonu sölicektim..len sen ne anladın..yolu bilmiyozmu sandın..:queen::queen:

Hacı var ya Temel Fıkrası diye bir kavram var ya...yani direkt sen...:queen:

güzel insan akoş...

kanka buluşmada yolda karşılaştık kafamda kask vardı ya sana tam sarılamadım hacım...Hakan abiyede...
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Hacı var ya Temel Fıkrası diye bir kavram var ya...yani direkt sen...:queen:

güzel insan akoş...

kanka buluşmada yolda karşılaştık kafamda kask vardı ya sana tam sarılamadım hacım...Hakan abiyede...

sarılırıa sarılırız kim ayırır onu bilmem sonra...:queen::queen:

sen böle müsait olunca ara beni öpim seni..:p:p:p:pşey yanlış oldu....gelirim dicektim dilim sürşşşştü işte idare et.:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst