Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
yav Elmdağa çıksanıza...ilçeye değil Kayak merkezine...Hasanoğlan Lalahan...ah siz var ya nerey egitceğinizide benmi söyleyeyim...yani bi amac için değil km yapmak ve oraları keşfetmek...ben orada askerdim...

Zaman içerisinde o da olacak inşallah :p:p

Yalnız bu dönemde elmadağ ankara yolunda ciddi bir yol çalışması var. Yeni bir köprü gibi birşey yapılıyor oraya hearlde. Araçlar sanki şehir içi trafiğindeki gibi sıralanıyorlar. O çalışma bittikten sonra gidebilriz.
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
yağ sekmanlarını değiştiricen düzelecek yarım motor yaptıracan yani piston gömlek değişmicek
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
yanılıyorsun kanka...o kitapcıktaki olay değişti...artık 2000 de bir bakım agitmezsen (biri bakım biri yağ değişimi) garantiden çıkarıyor servis...burada böyle...istersen sor...ama farklı kullanım durumun vardır şudur budur...hafta içi basmazsın hafta sonu basmazsın...yani 2000 km çok sıkıştırıp motorda 300-400 gr yağ çıktığınıda bilirsin...bu meret sıkıştırmaya gelmiyor olay budur...100 ü geçmediğin sürece sorun aslında yok hacı...

Yok abi, ben 4000 de bir gidiyom garantideyim :) Hiç bir zamanda. Aaa sen bakımını geçirmişsin kardeşim. Garantiden çıktı denilmedi. Böyle bişey dense zati serviste ne işim var. Anladığımı ben yaparım anlamadığımı, buradaki servislere yaptırırım.

Metocum beni yanlış anlama, ama ben senin yerinde olsam dediğim gibi elimde bi takviyelik yağ bulundurdum. Bari bunu yap benim için Metocum :) 40 bin gideceğine 80 bin 100 bin gitsin. Motor ustası değilim elbet ama motorun erken bitmesinde bu kullanım tarzının da rol oynayabileceğini düşünüyorum. Senin paran benim param. Bile bile kimse zarar etmesin bu işten bu keyiften. Az parayla çok keyif. çok yol yapalım hep beraber.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:37 ----------

Beyler, bu havayı kaçırmayın, yarın ve devamında yağmurlu olacakmış. Ben gece mesaisinde olmasaydım ve uyku ihtiyacım bulunmasaydı ufak olsa bi gezi yapardım. Bu arada buradan 25 tl ye çok sağlam görünümlü bi eldiven aldım. Bide Anesten aldığım kışlık pantalonu pazargünü deniyim dedim. Eşofmanın üzerine giydim. Giymez olaydım. Hava zaten güneşliydi. Çayır çayır yandım. Eve geldiğimde eşofman sırılsıklam terdi. Yani sonuç mükemmel. Yani soğuklarda çok güzel olacak bacaklarım soğuk almayacak. Bunu kanıtlamış oldu.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Meto sna yazdım ha, bi karışıklık olmasın; Mesajı değiştiremiyoz ya 10 dk sonra ondan böyle oldu.

1Abi 100 binin üzerine çıkmış cbf lerde var. Bunlar nasıl bu km yi yapıyor. Motoru bitenler neden bitiyor. Bunuda sorgulayabiliriz. Ybr bi motorla atıyorum 300 bin yapmış mı. Cbf o kadar sağlam değil de 150 bin yapmış diyelim. Değerler kafandan bu arada. Yani sağlam olupta ybr ye 300 bin km mi yaptırıcaz abi yaw. Bu sağlamlık benim işime yaramaz açıkçası. Şase elimizde kalır o zaman zarfında. Ben bu motora 2 sene daha binsem binsem 50-60 ninde zaten ya satar yada sıfırını alırım yada ufak bi terfi gerçekleştiririm. 300 bin gitse ne olacak. 10 sene binmem ki abi. Hangimiz aynı motora 10 sene 15 sene biniyoruz. Varsada bi elin beş parmağını geçeceğini sanmıyorum.

kanka bak 2007 lerden sonra gelen partilerde ciddi anlamda bir düzelme yaşanmış...fabrika ne yapıysa Hondaya durumu bildirip bu sorunu minumuma indirmiş...yağ eksiltme efsaneside bir şekilde hayatımızın içinde...orjinaldeki pistonların yerine artık saha sağlam piston sekmanlar geldi vs...veya artık o eski danik parçalar kullanılmadığından benim motor yağ yakmıyor diyenler var...

ya da benim motor yağ yakmıyor diyenler yağ değişimlerini serviste yaptırııp sorun yok diye duyuyorlar kendi gözleriyle baksınlar bi şu ölçüme...

yağmurlu havada gelmede olurum tabiii:)

ok...

Zaman içerisinde o da olacak inşallah :p:p

Yalnız bu dönemde elmadağ ankara yolunda ciddi bir yol çalışması var. Yeni bir köprü gibi birşey yapılıyor oraya hearlde. Araçlar sanki şehir içi trafiğindeki gibi sıralanıyorlar. O çalışma bittikten sonra gidebilriz.

abicim motora her yol boş ..sizde yav...:p oradalarda (Roketsan civarı) ne kazalar olurdu...hani Elmdağı geçmeden bi rampa var solda Askeri Karakol var...İnzibat Karakolu..orada askerdim...


alın size gezi güzergahı...burada gezilmişi var...:queen:



http://www.motosiklet.net/forum/etk...isindan-turladim-gezisi-kirikkale-keskin.html

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:45 ----------

Yok abi, ben 4000 de bir gidiyom garantideyim :) Hiç bir zamanda. Aaa sen bakımını geçirmişsin kardeşim. Garantiden çıktı denilmedi. Böyle bişey dense zati serviste ne işim var. Anladığımı ben yaparım anlamadığımı, buradaki servislere yaptırırım.

Metocum beni yanlış anlama, ama ben senin yerinde olsam dediğim gibi elimde bi takviyelik yağ bulundurdum. Bari bunu yap benim için Metocum :) 40 bin gideceğine 80 bin 100 bin gitsin. Motor ustası değilim elbet ama motorun erken bitmesinde bu kullanım tarzının da rol oynayabileceğini düşünüyorum. Senin paran benim param. Bile bile kimse zarar etmesin bu işten bu keyiften. Az parayla çok keyif. çok yol yapalım hep beraber.

oldu.



peki kank aben sana bişey söylesem...bizim motorlar 500 gr yağlada gider...ne dersin deneyelimmi...çalışır gider ha vites geçişleri sertleşir motoru sıkıştırmadığın sürece 500 gr ile bile gidersin ...:pulan benim gibi devrinde vites atan kullanıcı yok be...:)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
peki kank aben sana bişey söylesem...bizim motorlar 500 gr yağlada gider...ne dersin deneyelimmi...çalışır gider ha vites geçişleri sertleşir motoru sıkıştırmadığın sürece 500 gr ile bile gidersin ...:pulan benim gibi devrinde vites atan kullanıcı yok be...:)

Hacı gider tabi biliyorum. Zaten 600-700 gram yağdan sonra yağ çubugunda yağ görünüyor. Ama 500 gram yağ motoru soğutmaya yetmez. Motor 1lt yağ ile çalıştığı sıcaklıktan çok daha yüksek sıcaklıkları görür ve bu süreçte çok hızlı aşınır. Motordaki yağın görevi sürtünmeyi azaltmak ve sürtünme ile oluşan yüksek sıcaklığa karşı motoru korumak. Eksik yağ, motordaki bu işlevlerini yerine getirmekte tam yağa göre mutlaka yetersiz kalacaktır. .

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:58 ----------

Hadi 12 mesaj daha yazayımda 1000 i göreyim falan :) Neyse herhalde yarın öbürgün görürüz :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hacı gider tabi biliyorum. Zaten 600-700 gram yağdan sonra yağ çubugunda yağ görünüyor. Ama 500 gram yağ motoru soğutmaya yetmez. Motor 1lt yağ ile çalıştığı sıcaklıktan çok daha yüksek sıcaklıkları görür ve bu süreçte çok hızlı aşınır. Motordaki yağın görevi sürtünmeyi azaltmak ve sürtünme ile oluşan yüksek sıcaklığa karşı motoru korumak. Eksik yağ, motordaki bu işlevlerini yerine getirmekte tam yağa göre mutlaka yetersiz kalacaktır. .

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:58 ----------

Hadi 12 mesaj daha yazayımda 1000 i göreyim falan :) Neyse herhalde yarın öbürgün görürüz :)

yahu git yat artık...yalnızda çekilmez şimdi uyku dimi kanka...:queen: gece fabrikada gündüz sahanda yomırta...:queen: işin zor kankü...:cherry:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
yahu git yat artık...yalnızda çekilmez şimdi uyku dimi kanka...:queen: gece fabrikada gündüz sahanda yomırta...:queen: işin zor kankü...:cherry:

Kanka sizi bırakamıyom bak görüyonuz :) 2 de yattımmı bana yeter. Sigaram bitmiş sigara almam lazım. Günde 2-3 tane içiyorum ama, o ikitaneyide içmessem olmuyor.

Aslında işte bi öğün dengeli güzel bi yemek yediğimden dolayı durumu kurtarıyorum. Yoksa 3 öğün eve kalsak dediğin doğru. Sonra ne olur, Vitaminsizlikten size cevap yazamaz hale gelirim sonra :cherry:

Hacı alıştık napalım, Belirli standartlarda yaşayabilmemiz için hanım çalışmak zorunda. Tr işte, şartlar belli.

Ha bi dakka sen sabah gelmedin mi, sen ne neden uyumuyon bakım :)
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
bugün karbüratör temizliği için ustama gittim.. makina boğuluyor gibi geliyordu.. neyse, benzin filtresi falan taktılar, karbüratör temizliği yapıldı. Sonra ustam dene dedi.. Denedim, normal görünüyordu.. Aldı anahtarı, bi tur attı! Sonra "geç bakalım arkama" dedi.. Makinayı öyle bir kullanıyorki, arkada hatim indirdim ayaküstü!! Dedim neymiş benim makine böyle!.. Sonra ben sürdüm o artçıyken.. Bana "makinanın hakkını ver, hakkını!" diye tatlı sert çıkıştı!.. Maşallah, benim makine gayet iyi gidiyormuş zaten! Sorun benim cruiser geleneğimden kalan düşük devir alışkanlığımmış.. :)

Bu arada bende aynaları ilk fırsatta değiştirmek istiyorum.. Varmı önerisi olan? Metehan abi, sen bi ayna bulmuştun sanırım? Naptın? Aldınmı onlardan?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kanka sizi bırakamıyom bak görüyonuz :) 2 de yattımmı bana yeter. Sigaram bitmiş sigara almam lazım. Günde 2-3 tane içiyorum ama, o ikitaneyide içmessem olmuyor.

Aslında işte bi öğün dengeli güzel bi yemek yediğimden dolayı durumu kurtarıyorum. Yoksa 3 öğün eve kalsak dediğin doğru. Sonra ne olur, Vitaminsizlikten size cevap yazamaz hale gelirim sonra :cherry:

Hacı alıştık napalım, Belirli standartlarda yaşayabilmemiz için hanım çalışmak zorunda. Tr işte, şartlar belli.

Ha bi dakka sen sabah gelmedin mi, sen ne neden uyumuyon bakım :)

ben gündüzdeyim bugünde kafa izinliyim kanka...biliyorum şartları hacı benden daha iyi kimse bilemez...biliyosun başımıza gelenleri sonucta...3 kuruşa baktı hayatımız geleceğimiz yeri geldi...şu sigarayıda içme artık...

bugün karbüratör temizliği için ustama gittim.. makina boğuluyor gibi geliyordu.. neyse, benzin filtresi falan taktılar, karbüratör temizliği yapıldı. Sonra ustam dene dedi.. Denedim, normal görünüyordu.. Aldı anahtarı, bi tur attı! Sonra "geç bakalım arkama" dedi.. Makinayı öyle bir kullanıyorki, arkada hatim indirdim ayaküstü!! Dedim neymiş benim makine böyle!.. Sonra ben sürdüm o artçıyken.. Bana "makinanın hakkını ver, hakkını!" diye tatlı sert çıkıştı!.. Maşallah, benim makine gayet iyi gidiyormuş zaten! Sorun benim cruiser geleneğimden kalan düşük devir alışkanlığımmış.. :)

Bu arada bende aynaları ilk fırsatta değiştirmek istiyorum.. Varmı önerisi olan? Metehan abi, sen bi ayna bulmuştun sanırım? Naptın? Aldınmı onlardan?


tahmin etmiştim...genelde cbfde çıkan sorunlar genelde kullanıcı faktörüyle alakalı...yani sürücünün ustalığıyla çözülebilecek şeyler...:cat:

aynayıda uzatıcaz yamahasülo abimiz halledicek...:cat: yanide alabilirim valla...2.el az hasarlı bişeyler bulursam uydurma yapıcam...arkayı göremiyorum ...
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
ben gündüzdeyim bugünde kafa izinliyim kanka...biliyorum şartları hacı benden daha iyi kimse bilemez...biliyosun başımıza gelenleri sonucta...3 kuruşa baktı hayatımız geleceğimiz yeri geldi...şu sigarayıda içme artık...




tahmin etmiştim...genelde cbfde çıkan sorunlar genelde kullanıcı faktörüyle alakalı...yani sürücünün ustalığıyla çözülebilecek şeyler...:cat:

aynayıda uzatıcaz yamahasülo abimiz halledicek...:cat: yanide alabilirim valla...2.el az hasarlı bişeyler bulursam uydurma yapıcam...arkayı göremiyorum ...


daha yeni farketttim, avatarımda hala görünmüyorum, böyle nasıl olmuş???
CBF150 tavsiye ettim buradan birine, Ankara Efe den aldı ve devir saatini de sipariş etmiş, nereden bilmiyorum yarın soracağım, servise taktıracakmış
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
oo ne güzel avatar değişti yakın zamanda uğramazsın artık unutursun bizleri....ama bak geçmişini unutma...neydim ne oldum de...seni o noktalara getirenleri unutma...:queen:

devir saati olayınıda özellikle kurcalıyorum...merak etmedim değil hani...
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
oo ne güzel avatar değişti yakın zamanda uğramazsın artık unutursun bizleri....ama bak geçmişini unutma...neydim ne oldum de...seni o noktalara getirenleri unutma...:queen:

devir saati olayınıda özellikle kurcalıyorum...merak etmedim değil hani...

KöfteStar sen ne diyon yav?
Adam sıfır CBF alınca özlediğimi anladım valla :salut::salut::salut:

motorunuzun değerini bilin dicem ama zaten biliyorunz :p:p

öyle olsa, CBF im olmadığı halde hala sizi hergün okurmuydum? Okumazdım... :salut:

Duygu yaptın bana akşam akşam .....
(ulen sonunda gidip ikinci el filan alacam ha bi tane valla)

Şaka bir tarafa, istanbula gelecem önümüzdeki hafta, geldiğimde görüşürsek iyi olur, muhabbet eder iki lafın belini kırar, bi de köfte yeriz, ne dersin?

Şöyyyle önden bir piyazzzzzzzzzzzzzzzz..............
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Bu devir saati muabbetleri türemeye başladı ortalıkta acaba çindeki fabrikadan honda elinde kalan cbf leri makyajlamak için parçamı istedi yoksa bu devir saatini çinden sipariş versen 10000 tane vermen gerek tek tek gelmez öle var bu işin içinde bir bit yeniği 2010 da makyaj görecek gibi..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:21 ----------

KöfteStar sen ne diyon yav?
Adam sıfır CBF alınca özlediğimi anladım valla :salut::salut::salut:

motorunuzun değerini bilin dicem ama zaten biliyorunz :p:p

öyle olsa, CBF im olmadığı halde hala sizi hergün okurmuydum? Okumazdım... :salut:

Duygu yaptın bana akşam akşam .....
(ulen sonunda gidip ikinci el filan alacam ha bi tane valla)

Şaka bir tarafa, istanbula gelecem önümüzdeki hafta, geldiğimde görüşürsek iyi olur, muhabbet eder iki lafın belini kırar, bi de köfte yeriz, ne dersin?

Şöyyyle önden bir piyazzzzzzzzzzzzzzzz..............


usta sen ne diyon ben aleti geçen sene sattığımda metonun yüzünden tekrar almak istedim insan ortama alışıyor ortam olmayınca motor motor olmayınca ortam olmuyor :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
KöfteStar sen ne diyon yav?
Adam sıfır CBF alınca özlediğimi anladım valla :salut::salut::salut:

motorunuzun değerini bilin dicem ama zaten biliyorunz :p:p

öyle olsa, CBF im olmadığı halde hala sizi hergün okurmuydum? Okumazdım... :salut:

Duygu yaptın bana akşam akşam .....
(ulen sonunda gidip ikinci el filan alacam ha bi tane valla)

Şaka bir tarafa, istanbula gelecem önümüzdeki hafta, geldiğimde görüşürsek iyi olur, muhabbet eder iki lafın belini kırar, bi de köfte yeriz, ne dersin?

Şöyyyle önden bir piyazzzzzzzzzzzzzzzz..............

hey adamımm sakın arkana bakma...dönme...izlerinin üzerinden bir daha geçme...buda sana Mete Han tavsiyesi...

yüreğinin götürdüğü yerde kal...sen artık buraya ait değilsin...bizi bırak...kurtar kendini...:queen:

dimek haftaya geliyosun...geldiğin hafta geceli gündüzlü karışık bir vardiuyam olacak...bakalım sana zaman ayırabilecekmiyim... geleceğimizi güzel günleri konuşuruz...:p

usta sen ne diyon ben aleti geçen sene sattığımda metonun yüzünden tekrar almak istedim insan ortama alışıyor ortam olmayınca motor motor olmayınca ortam olmuyor :cat:


madem tekrar almayı düşünecektin veya yenisini alamayacaktın neden aynı hayallerin peşindesin bre yandan yemiş...:queen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
hey adamımm sakın arkana bakma...dönme...izlerinin üzerinden bir daha geçme...buda sana Mete Han tavsiyesi...

yüreğinin götürdüğü yerde kal...sen artık buraya ait değilsin...bizi bırak...kurtar kendini...:queen:

dimek haftaya geliyosun...geldiğin hafta geceli gündüzlü karışık bir vardiuyam olacak...bakalım sana zaman ayırabilecekmiyim... geleceğimizi güzel günleri konuşuruz...:p




madem tekrar almayı düşünecektin veya yenisini alamayacaktın neden aynı hayallerin peşindesin bre yandan yemiş...:queen:

meto işin duygusal tarafı agır cbf bahane aslında cbf in taaa:p şurdaki arkadaşlık geyik ortamını sevdim ben yoksa alırım hemen anladın sen onu kank:cat:ama elimde patlar gene diyede korkmuyo değilim ondan 0 makinadan tırsıyorum şimdiye kadar 0 almayıp hep 2 el alsaydım çekmiştim compresörü :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
meto işin duygusal tarafı agır cbf bahane aslında cbf in taaa:p şurdaki arkadaşlık geyik ortamını sevdim ben yoksa alırım hemen anladın sen onu kank:cat:ama elimde patlar gene diyede korkmuyo değilim ondan 0 makinadan tırsıyorum şimdiye kadar 0 almayıp hep 2 el alsaydım çekmiştim compresörü :p

0 gereksiz bir ekşın olacak senin için...2.el en makulu ...


aaa etoş totoş uyanmış...uykunu aldınmı hacı cav cav...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
0 gereksiz bir ekşın olacak senin için...2.el en makulu ...


aaa etoş totoş uyanmış...uykunu aldınmı hacı cav cav...

evet aynen öle olacak ama yaza doğru şimdi wave var elimde bitane yaz gelsin belki sh 150 gelirde kurtarır piyasadaki seçenek ızdırabından bizi ...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hacı Hondanın eskilerinden bi kurtar kendini artık yav...bak vtr250 geldi...sen halen wave zart zurt peşindesin...:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst