- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
Hayırlı akşamlar beyler
İyi akşamlar abi pek gözükmüyorsun :silent:
Hayırlı akşamlar beyler
İyi akşamlar abi pek gözükmüyorsun :silent:
Valla korkut ne yaptığımı bu aralar bende bilmiyorum![]()
Antropoza oda ne olaki be abi.Bende bilmiyorumale:
Antropozamı girdim ne :queen:
Bende bilmiyom dedim işte![]()
iyi geceler İstanbul naparsınız![]()
Bende bilmiyorumale:
Antropozamı girdim ne :queen:
Gözükmüyor arkadaş tarif edeceğimde.:silent:
Mecidiyeköy- Gültepe diyelim Aramıza katılmak istersen meseladün erken çıkmak zorunda kaldım da netten . ikamet erenköy benim sizler neresindesiniz istanbul 'un ??
Günaydın canım benim:rendeer:günaydın istanbul..
Abi Günaydın.:rendeer:günaydın akileos,günaydın istanbul,herkese hayırlı işler kazasız keyifli sürüşler dilerim
Mecidiyeköy- Gültepe diyelim Aramıza katılmak istersen mesela
Mt nin bu cumartesi bir organizasyonu var katılabilirsin:cat:
Günaydın canım benim:rendeer:
Abi Günaydın.:rendeer:
Çok katılmak isterdim de bu hafta sonu şehir dışına çıkacağım. Davetiniz için çok teşekkür ederim inşallah buluşmalar devam eder ve bende aranıza katılma fırsatı bulurum . Size iyi eğlenceler ...