[İstanbul - MT]

Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar iyi geceler pazar sabahı saat 09 00 da levent bp de buluşuyoruz boluya doğru saat 10 00 da karşı gurubu tem gişelerden alacağız ve yola devam edeceğiz.Herkese haber verin konuyu mt açtırmadı galiba. tünal ben 0533 395 93 04 saygılarımla:p cep açık kardeşim mesaj atın dönerim yarın daha doğrusu bu sabah yoldayızzzzzzzzzz
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
günaydın istanbul mt doslar.:rendeer:

günaydın korkut kardeş, uğur abi, hayırlı pazarlar olsun.:rendeer:
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
Herkeze kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim, bugün arabaylayım hava soğuk gibi :)
 
Katılım
29 Tem 2009
Mesajlar
92
günaydın

günaydınlar herkeseee...

sıcak bir çay ve poğaça... ohhh....

motorla işe geldikten sonra en büyük keyiflerden biri...

Aydınlık b,r gün olsun herkes için..

sevgiler,
Kaan
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın herkese,hayırlı işler bol kazançlar,güzel bir hafta temenni ederim
 
Katılım
9 Kas 2009
Mesajlar
11
mrb

herkese iyi haftalar.. ben de mt03 aldım da istanbul daki motorcu arkadaşların arasına katılmak istiyorum. eğer beni aranıza kabul edersenz çok sevinirim ...herhangibir gezi veya buluşma yapıyorsanız haberdar olmaktan mutluluk duyarım. görüşmek üzere hoşçakalın...
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
herkeze iyi haftalar etkinlik bölümünü takip et ordan görebilirsin arkadaşım:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst