[Adana - MT]

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Yaw adaşım resme bakıyom bakıyom ne demek istediğini anlamıyom. Benim anlayış biraz kıt, ne demek istiyon açık açık söylesene be kardeşim :pr: :mrgreen:

ben anladım muzaffer abi fakat terbiyemden dolayı birşey yazamıyorum..:pr:sadece:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:yarıldım.ya fazerr muzaffer abi şu bora abimle uğrşmasa zevki olmuyor:cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
:cat:
boracım sen olmayınca olmuyor,biraz durgunduk.

bi dahaki gezide hız limiti belirliyez SS ler hariç birde lider ve artçı:bounce:

inşallah bir dahaki sefere kardeş.

neoluyorrrrrrr hoppppppppppppppp:pr:ulen cengiz tlf muhabbeti yazışma,görüşmeleriniz bitti şimdik buradamı başladınızzzz:bounce:birdaha olmasın.yakarım.

evet yaa.

boracım belkim bu sende birşeyler uyandırmıştırrrrrrrr:queen::queen:

uğraşma benimleeee.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
arkadaşlar GEZİ RESİMLERİ ÖNCEKİ SAYFADA YÜKLENMİŞTİR..DİKKATİNİZEEEEEE
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Doğru düzgün konuş nen,sövüyonmu annamıyomm....:p

Bora abi hiç yakıştıramadım,artı çıplak halinde hiç sempatik değilmiş hani....:queen:


yav alp,zaten adam ayda yıld abir giriyor siteye,bi de sen böyle şeyler yazınca,hepten dağılıyor.:queen::queen::queen:

muzaffere o kadar dedim,benim nüü resimlerimi iyi koru diye,basının eline geçmiş işte,nedir benim şu medyadan çektiğim.:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah müstahkınızı versin yavvvvvvvv koptum,bora senin leğendeki resimlerin kimlerin eline geçmiş,

muzaffer abim senden korkulur,abi ben bu geziden acayip keyif aldım haftaya bidaha gidelim noluuur,yusuf yusuf smileysi
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
allah müstahkınızı versin yavvvvvvvv koptum,bora senin leğendeki resimlerin kimlerin eline geçmiş,

muzaffer abim senden korkulur,abi ben bu geziden acayip keyif aldım haftaya bidaha gidelim noluuur,yusuf yusuf smileysi

NEKADAR ZEVK ALDIĞINI MUZAFFER ABİM ANLATTI:queen::queen:birdahaki gezinin daha da iyi olacağının garantisini verdi:rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaf 800 lük makinayla 45-50 km hız ile kaç km gidersin,hararetten bacaklarım yandı,yaktığım benzinde cabası,
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yaf 800 lük makinayla 45-50 km hız ile kaç km gidersin,hararetten bacaklarım yandı,yaktığım benzinde cabası,

:queen::queen::queen:daha beter ol diyemiceğimmmmmm:pr:yananı görür allah görür işşallah alemin kıralıysan olduda bir maşallah:rendeer:ss motorrmuş gib yazıyon haaaa.:p:pne yani su yakacak hali yok yaaaa:pr:sonrası neoldu 160 km aşağısına gitmemişsin onu niye yazmıyonnnnn
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:32 ----------

zion1+, adanalı, fuatbmw01, efendy_iso hepinize selamlar

sağolasın şahin abi.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
30
konuyu falan anlayamadım ama abi fotoğraf bi iki şey geitiro insanın aklına gülmekten karnım ağrıdı :queen: kimi abilerimin söylediklerine uydum ve cup 110 aldım yaklaşık bir yıl kadar onu kullanacağım acmilik gittikten sonra allah kerim size iyi sohbetler sınavım var sınıf belirleme inşalah bi sınıf daha atlarım dualarınızı eksik etmeyin iyi sohbetler
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muzaffer abi valla allah var Bora abinin hoş görüsüne sende hayran kalmışsındır herhalde....nerden aklına geliyor bunlar bilmem....bora abi senide tekrardan sukunetin için tebrik ediyorum...ama güzel olmuş espiri be abi....
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bu pazar hava nasıl olacak acaba :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:49 ----------

muzaffer abi valla allah var Bora abinin hoş görüsüne sende hayran kalmışsındır herhalde....nerden aklına geliyor bunlar bilmem....bora abi senide tekaradan sukunetin için tebrik ediyorum.....

muzaffer lerden korkulur :p
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
korkut,bırak istanbulu zıpla gel adanaya burda kış yok sadece sonbahar var oda 3 ay gerisi ilkbahar ve yaz,,

boracım sen olmayınca olmuyor,biraz durgunduk

resimlerin devamını mesut abinin kızımı yükleyecek,hala eksikleri var gibi makinam yakıyor beaaa,

bi dahaki gezide hız limiti belirliyez SS ler hariç birde lider ve artçı:bounce: muzaffer abi çooook güzel bir geziydi:wiinkk:

Olurmu olur abi .Gerçekten geziniz harika olmuş.:rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
GÜNCELLEMEDİR.......gezi resimleri bir önceki sayfadadırrrrrrrrr.DİKKATTTT
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu pazar hava nasıl olacak acaba :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:49 ----------



muzaffer lerden korkulur :p

he valla kanka korkulur olum sizden.......hele ikisi bir aradaysa.....:queen::queen::cat:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
he valla kanka korkulur olum sizden.......hele ikisi bir aradaysa.....:queen::queen::cat:

HÜSEYİN ABİİ.ya senden bir ricam olacak gelemediğin gezilerde şu motosikletini bana versende gezilere gitsem neolur:rendeer:gençlerin gönlünü hoş tutmak lazım abii:cat:şimdiden teşekkürler.syg
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
zion1+, adanalı, fuatbmw01, efendy_iso hepinize selamlar

sana da selam olsun şahinim.

muzaffer abi valla allah var Bora abinin hoş görüsüne sende hayran kalmışsındır herhalde....nerden aklına geliyor bunlar bilmem....bora abi senide tekrardan sukunetin için tebrik ediyorum...ama güzel olmuş espiri be abi....

ne yapiim kardeş,arkadaşlarımın yüzündeki tebessümü hiçbir şeye değişmem.

Bu pazar hava nasıl olacak acaba :mrgreen:

muzaffer lerden korkulur :p


dur hele p.tesinden mi başladın kurtlanmaya.:p
hele biri varki,,,allah muhafaza.:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst