[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel bir gezi olmuş.hepinizi özlediğimi fark ettim.

aşık ailesinin yine klasik pozu.
DSC02735.jpg


Gelemedigim gezi resimlerini saygı deger patronum buraya yüklememi istedi deşifre olmak istemiyormuş

niye ki,böyle bir birlik beraberlik,herkesin imreneceği birşeydir.:cyclopsan

Ya resimleri görünce acaba Adana'yamı taşınsam diyorum güzel geziyorsunuz yani.:cat:

gel kardeş,bırak o keşmekeşi,bak bu mevsimde havanın güzelliğine.yağmur yağarsa kış,yağmazsa yaz olur buralarda.:)
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Tarım fuarı na gidenınız oldumu sevgili adanalı abilerim:)

kimse yazmadığına göre giden olmamış arkadaşım:)


gezi ekibi hoşgelmiş sefalar getirmiş:)
umarım problemsiz kazasız bir gez yapmışsınızdır.
yalnız böyle gezi yüklenmez, ben üstümden attım görevimi der gibi yükleyip çıkmışsınız:pr: nereye gittiniz ne yaptınız biraz yazılır, bakanda biraz keyif alır:bounce: çenkiz düzgün bir gezi topiği aç bu ne böyle:farao:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Ne yapalım, foto çeken olunca hemen böyle poz veriyoruz, alışkanlık işte :p
Çatlayın emi :mrgreen:

allah mutluluğunuzu daim etsin.:)

yalnız böyle gezi yüklenmez, ben üstümden attım görevimi der gibi yükleyip çıkmışsınız:pr: nereye gittiniz ne yaptınız biraz yazılır, bakanda biraz keyif alır:bounce: çenkiz düzgün bir gezi topiği aç bu ne böyle:farao:

:cat::cat::cat:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
kimse yazmadığına göre giden olmamış arkadaşım:)


gezi ekibi hoşgelmiş sefalar getirmiş:)
umarım problemsiz kazasız bir gez yapmışsınızdır.
yalnız böyle gezi yüklenmez, ben üstümden attım görevimi der gibi yükleyip çıkmışsınız:pr: nereye gittiniz ne yaptınız biraz yazılır, bakanda biraz keyif alır:bounce: çenkiz düzgün bir gezi topiği aç bu ne böyle:farao:

oldu canım.gözlerim doldu:bounce:patronum topik açma dedi:wiinkk:sen olmazsa gürsel abimden nerelere gidildiğini öğrenirsin.:bounce:güzergahları.....kargıpınarında.. pınarbaşı alabalık çifliğinde yemek....gözne sarnıçta datlı yemeği ve dönüş..toplam 24 kişi... 14 motosiklet..2 araba
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Afiyet şeker bir gezi yapmışsınız :cat:

Mustafa abinin yanında oturan amcayı çıkaramadım tek :silent:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel gezi olmuş.......süpersiniz beyler......
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
162
Herkeslere iyi haftalar bol kazançlar.:)Güzel gezi olmuş katılamadık ama katılmış gibi olduk yanii devamını bekleriz ama birlikte inaşllah.......:cat:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
tamam canım.temennilerin için teşekkürler.seninle nice gezilere canım.sensiz hiçbir gezinin tadı olmazzzzz:rendeer:seni çoooooooook se....yorummmmmm.birtanemmm
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
korkut,bırak istanbulu zıpla gel adanaya burda kış yok sadece sonbahar var oda 3 ay gerisi ilkbahar ve yaz,,

boracım sen olmayınca olmuyor,biraz durgunduk

resimlerin devamını mesut abinin kızımı yükleyecek,hala eksikleri var gibi makinam yakıyor beaaa,

bi dahaki gezide hız limiti belirliyez SS ler hariç birde lider ve artçı:bounce: muzaffer abi çooook güzel bir geziydi:wiinkk:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
tamam canım.temennilerin için teşekkürler.seninle nice gezilere canım.sensiz hiçbir gezinin tadı olmazzzzz:rendeer:seni çoooooooook se....yorummmmmm.birtanemmm

neoluyorrrrrrr hoppppppppppppppp:pr:ulen cengiz tlf muhabbeti yazışma,görüşmeleriniz bitti şimdik buradamı başladınızzzz:bounce:birdaha olmasın.yakarım ulennnnnnn.gene sekromenç dişlilerimi attırmyın elennnnn:queen:
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
30
abi mükemmel bir gezi olmuş allah izin verirse bi gün bende gelmek istiyorum nevzat usta özel ford tekirdağın ustasıydı değil mi abi ?
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
30
ABİ 2 ŞEY TAKILDI AKLIMA BİRİNCİSİ BİZİM GİBİ KÜÇÜK MOTOR YANİ BNM GİBİ GEZİLERE GELEMİYOR MU ? HASTASI OLDUĞUM ROSSİ TASARIM R46 NIN SAHİBİ ABİ BURDAMIYDI ACBA :D:queen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
boracım belkim bu sende birşeyler uyandırmıştırrrrrrrr:queen::queen:
sudado10copy.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:43 ----------

ABİ 2 ŞEY TAKILDI AKLIMA BİRİNCİSİ BİZİM GİBİ KÜÇÜK MOTOR YANİ BNM GİBİ GEZİLERE GELEMİYOR MU ? HASTASI OLDUĞUM ROSSİ TASARIM R46 NIN SAHİBİ ABİ BURDAMIYDI ACBA :D:queen:

evet geliyor.r46 sahibi burda
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Şu yeşil sermayanin bilime hem bu kadar yüklenip hem de biomimetri'ye -işine geldiği gibi- bu kadar katkı yaparak oluşturduğu ironiye hastayım.

Doğru düzgün konuş nen,sövüyonmu annamıyomm....:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:47 ----------

boracım belkim bu sende birşeyler uyandırmıştırrrrrrrr:queen::queen:
sudado10copy.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:43 ----------


Bora abi hiç yakıştıramadım,artı çıplak halinde hiç sempatik değilmiş hani....:queen:

Nedense aklıma şöyle bi portre geldi....

Leğenin içinde oturuyosun,sabunla kafanı sabunluyosun,ve urfanın hamamları şarkısını söylüyosun....

Uyhhhh gözüm yandı.....:queen:

Bide klasik soruyu soruyorum ama literatörü yeni bi şekilde ekliyoruz...

Yumurtamı bora abiden çıkar,bora abimi yumurtadannn....

50 puanlık baraj sorusu hadi bakalım....:queen:

( muzaffer abi allah müstehakkınızı versin,gülmekten motoru bozdum....:queen: )
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
boracım belkim bu sende birşeyler uyandırmıştırrrrrrrr:queen::queen:
sudado10copy.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:43 ----------


Yaw adaşım resme bakıyom bakıyom ne demek istediğini anlamıyom. Benim anlayış biraz kıt, ne demek istiyon açık açık söylesene be kardeşim :pr: :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst