Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
güzel bir gezi olmuş.hepinizi özlediğimi fark ettim.
aşık ailesinin yine klasik pozu.
niye ki,böyle bir birlik beraberlik,herkesin imreneceği birşeydir.:cyclopsan
gel kardeş,bırak o keşmekeşi,bak bu mevsimde havanın güzelliğine.yağmur yağarsa kış,yağmazsa yaz olur buralarda.
aşık ailesinin yine klasik pozu.
Gelemedigim gezi resimlerini saygı deger patronum buraya yüklememi istedi deşifre olmak istemiyormuş
niye ki,böyle bir birlik beraberlik,herkesin imreneceği birşeydir.:cyclopsan
Ya resimleri görünce acaba Adana'yamı taşınsam diyorum güzel geziyorsunuz yani.:cat:
gel kardeş,bırak o keşmekeşi,bak bu mevsimde havanın güzelliğine.yağmur yağarsa kış,yağmazsa yaz olur buralarda.