- Katılım
- 6 Eki 2008
- Mesajlar
- 1,218
- Konu Yazar
- #1
Napalım ne edelim nere gidelim derken Ödemişli bi arkadaşında tavsiyesiyle oraya gitmeye karar verdik 29 Ekim'den önce ve çokda iyi etmişiz pidenin tadı hala damağımda Ödemiş köfteside meşhurmuş ama pideden yer kalmadı bizde Ödemişte Birgi'yi ve Gölcük'ü ziyaret ettik Bozdağ'a doğruda çıkıyoduk ama sonra vazgeçtik kısacası işte size fotolar iyi seyirler yolunuz düşerse buralara mutlaka uğrayın:cat:
Not:Bu arada Ödemiş'te kıyamet gibi motosiklet var arabadan çokdur ama kask takan kaç kişi gördünüz derseniz 10 diyemem zaten millet bize uzaylıymışız gibi bakıyodu
-Ne takmış lan bunlar kafasına:silent:
:queen:







































Not:Bu arada Ödemiş'te kıyamet gibi motosiklet var arabadan çokdur ama kask takan kaç kişi gördünüz derseniz 10 diyemem zaten millet bize uzaylıymışız gibi bakıyodu
-Ne takmış lan bunlar kafasına:silent:







































Son düzenleme: