[Mt]İzmir -> Ödemiş Töngül Pidesi Gezisi...

Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Napalım ne edelim nere gidelim derken Ödemişli bi arkadaşında tavsiyesiyle oraya gitmeye karar verdik 29 Ekim'den önce ve çokda iyi etmişiz pidenin tadı hala damağımda Ödemiş köfteside meşhurmuş ama pideden yer kalmadı bizde Ödemişte Birgi'yi ve Gölcük'ü ziyaret ettik Bozdağ'a doğruda çıkıyoduk ama sonra vazgeçtik kısacası işte size fotolar iyi seyirler yolunuz düşerse buralara mutlaka uğrayın:cat:

Not:Bu arada Ödemiş'te kıyamet gibi motosiklet var arabadan çokdur ama kask takan kaç kişi gördünüz derseniz 10 diyemem zaten millet bize uzaylıymışız gibi bakıyodu:p

-Ne takmış lan bunlar kafasına:silent::p:queen:







































 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Güzel bir pide daha doğrusu gezi olmuş :)
Afiyet olsun(hoş afiyet olalı uzun zaman da olmuş.. ).
Fotoğraflar için teşekkür etmekle birlikte beni acıktırdığınız için bi ara pidemi isterim Mert'ciim :)
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Güzel bir pide daha doğrusu gezi olmuş :)
Afiyet olsun(hoş afiyet olalı uzun zaman da olmuş.. ).
Fotoğraflar için teşekkür etmekle birlikte beni acıktırdığınız için bi ara pidemi isterim Mert'ciim :)

Ayıp ediyon Tuncer Ödemiş şurası ne zaman istersen alo de pideler benden yiyebildiğin kadar ye ayranda cabası:p:cat::rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel gezi.... Uygun bir zamanda tekrarlasak.... :wiinkk:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Manzarası gerçekten hrika bir yermiş.. Ayağınıza sağlık..
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
afiyet olsun yiyin gari...

ağaç altı ve havuzlu çay bahçesi gibi olan yerde güzelmiş...bigün berbaer gidelim mertim :cat:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
afiyet olsun yiyin gari...

ağaç altı ve havuzlu çay bahçesi gibi olan yerde güzelmiş...bigün berbaer gidelim mertim :cat:

Gidelim tabi abi bu zaten keşif amaçlıydı bidahakine hep beraber:cat:

O çay bahçesi gerçekten güzel ama çay yok abi ancak kahvaltı yaparsan veriyolarmış:pr:
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
evet arkadaşlar güzel yerleri gezmişsiniz bozdağ gitmemişsiniz ama bir daha giderseniz subatan yaylası tarafı da güzeldir sırtlan bayırından toprak yol vardır gölcük de ayrıca sabah sıcak sıcak katmer tavsiye ederim
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
sonunda gelmiş resimler :cherry: güzel bi gezi oldu ama mertinde dediği gibi keşif amaçlıydı bu bi dahakine kalabalık gideriz.:cat::cat:

mert im ellerine sağlık güzel fotolar olmus:cat:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
motorlar süper..
pidelerde.. abi neli pide o.. üstünde rende peyniri var?
merak ettim. Akşam akşam canım çekti...valla
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Manzarası gerçekten hrika bir yermiş.. Ayağınıza sağlık..

Eyvallah kardeşim:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:55 ----------

Pideyi gördü niyet etti :cherry:

Abi pidede pide ama yani görünüşü kadar lezzetide var ve bi o kadarda ucuz porsiyonu 1.5TL bibuçuk porsiyonu 2.5TL çatlıyosun resmen:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:57 ----------

çay olmayan çay bahçesimi olur yaw :queen:

Çay bahçesi değil kahvaltı yeriymiş çayıda yeterli eleman olmadığı için veremiyolarmış serpme kahvaltı 10lira ama çay beleşmiş mekan ve ortam çok güzel:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:58 ----------

evet arkadaşlar güzel yerleri gezmişsiniz bozdağ gitmemişsiniz ama bir daha giderseniz subatan yaylası tarafı da güzeldir sırtlan bayırından toprak yol vardır gölcük de ayrıca sabah sıcak sıcak katmer tavsiye ederim

Acemiliğimize denk geldi gidiyoduk aslında niyetlenmiştik ama vakitde dardı döndük yarı yoldan bidhakine önerini dikkate alırız mutlaka:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:59 ----------

sonunda gelmiş resimler :cherry: güzel bi gezi oldu ama mertinde dediği gibi keşif amaçlıydı bu bi dahakine kalabalık gideriz.:cat::cat:

mert im ellerine sağlık güzel fotolar olmus:cat:

Rica ederim kardeşim:rendeer:

Sana yarın başarılar yapamazsan İzmir'e gelirken bi koli çiklota şökelle neyim al bana:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:01 ----------

motorlar süper..
pidelerde.. abi neli pide o.. üstünde rende peyniri var?
merak ettim. Akşam akşam canım çekti...valla

Sağol kardeşim daha iyileri senin olsun:rendeer:

Pidelere gelince:ödemisin ünlü pidesi. genellikle sabahları yapılır ve öğlene kadar biter tükenir bulamazsınız. kendileri pideyi otla yapıyorlar, pişiriyorlar. daha sonra üzerine bol bol peynir kırpıntısı koyup, zeytinyağı döküyorlar, servis yapıyorlar. lezizz.:cat:
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
60
Paylaşım için teşekkürler pidenin görüntüsü çok cezbedici afiyet olsun :))
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Paylaşım için teşekkürler pidenin görüntüsü çok cezbedici afiyet olsun :))

Görüntü hiç bişey asıl olan tadı çok güzel bi lezzet herkese tavsiye ederim:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:06 ----------

cok güzel olmus canım pide cekti valla karnımda aç =) :p

Valla ne yalan söyliyim şimdi benimde tekrar canım çekti olsaydıda yeseydik:pr:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
mert süpersin :)
hatırladım bu geziyi benim serviste bakımda olduğum gündü. bir dahakine inşallah. emeğinize sağlık
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Tekerinize sağlık güzel gezi olmuş pidelerde gece gece rüyama girmez inşallah :p
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
mert süpersin :)
hatırladım bu geziyi benim serviste bakımda olduğum gündü. bir dahakine inşallah. emeğinize sağlık

Sağol abi:rendeer:

Hertürlü yaparız yine, köfteyi yiyemedikdi içimde kaldı:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:17 ----------

Tekerinize sağlık güzel gezi olmuş pidelerde gece gece rüyama girmez inşallah :p

Pidenin resmini kaldırtsak mı ki ya millet fena olcak:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst